Stamtafel Maart-2010

Bericht
Auteur
Joke
Berichten: 8595
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 12:43:38
Locatie: Geldermalsen

#176 Bericht door Joke »

Hoi allemaal.
Ff snel tussen alles door.
Ze zijn vandaag bij de buurvrouw begonnen en morgen beginnen ze hier te hakken en te boren en te breken.
Wat een herrie zeg.Maar ja je moet er wat voor over hebben he :D
Heb niet bij gelezen hoor :wink:
tot gauw weer allemaal en liefs van hier. :bighug:
Een vriendelijk woord is wat ieder graag hoort.
Vriendelijke daden zijn de beste kameraden.
Afbeelding

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#177 Bericht door roosje »

Goede middag allemaal,

Ben druk aan het huishouderen. Af en toe een blik op de cams en dan weer verder.
Wil klaar zijn zodat ik woensdag en donderdag de hort op kan.

Wens een ieder een fijne dag :D

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#178 Bericht door Petra »

Goedemiddag Allen,

Hier prachtig :sunny: , nog wel. :wink:

Even snel racen; beetje haast. Lucje, wat gaaf dat het met Lucje beter gaat. Minder het nieuws van je dochter, alhoewel, 't is wat je schrijft: een dikke vette beschermengel op haar schouder! Wat zal ze geschrokken zijn. Toch mijn complimenten voor haar rijkunst, ze heeft de boel blijkbaar volledig onder controle gehad. Een Knapperd! Laat ze maar wel rustig aan doen want ze zal flink geschrokken zijn.

Barbara, gefeliciteerd met je 2 nieuwe Liefies! Ze zijn beeldig. Wanneer krijg je ze?

Joke, sterkte met de verbouwing bij de buren. Maar, je was zelf toch ook bezig? Maken jullie gezellig samen herrie. :lol:

Nu de deur uit, tot later wellicht? Veel plezier met alle cams en het kwartetspel van Dorine (zie draadje AEB :lol: ).
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Nelly
Berichten: 513
Lid geworden op: zondag 30 augustus 2009, 21:38:06
Locatie: Hengelo Ov

#179 Bericht door Nelly »

Ook ik even snel, over 10 minuten naar m'n werk, hier geen zon, donkere wolken en iedere keer een bui :cry:
De vogels in het bos floten op volle sterkte, komt dus allemaal wel goed :D
Lucje, wat zul je blij zijn dat je dochter heelhuids het avontuur heeft overleefd!
Barbara, mooie schildpadden!
Nu moet ik echt weg, want eerst het regenpak aan.
Groeten!

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#180 Bericht door roosje »

Goede middag allemaal,

Zo het huishouderen zit erop. Straks nog even vogelzaad halen.

Lucje, wat vreselijk wat je dochter heeft moeten doorstaan. Wat je zegt een beschermengel op haar schouder. Wat moet ze geschrokken zijn. Ik hoop dat ze een beetje over haar ergste schrik heen is. :? Hoe is het nu met Luc, zie je al verbetering :?:

Joke, ik heb met jullie te doen. Stof, herrie chaos. Maar het wordt vast heel erg mooi. Nogmaals sterkte.
Hoe is het met Grijze Muis :?:

Barbara, het zijn prachtige schildpadjes. Goed van je om helemaal naar Groningen te rijden. Nu je auto nog door de keuring dan is alles weer op orde.
Merah wordt dus gesteriliseerd. Dat zal rust in de tent brengen. Nog een klein maandje geduld.

Ga eens verder neuzen.

Joke
Berichten: 8595
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 12:43:38
Locatie: Geldermalsen

#181 Bericht door Joke »

wij hebben een huurwoning en dus wordt het hele rijtje gedaan.
Eigenlijk de hele buurt dus maar ze zijn hier vandaag begonnen wij waren rijtje nummer 1.

Denk dat het met Muis wel goed is hoor heb haar ook al ff niet gesproken. :oops:
Een vriendelijk woord is wat ieder graag hoort.
Vriendelijke daden zijn de beste kameraden.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#182 Bericht door Petra »

Goedenavond Allen,

Sorry Barbara, in m'n haast je booschap gemist dat Merah 8 april gestereliseerd wordt. Denk dat het goed is. Even een zure appel dan weer volop genieten, heeft Merah ook geen last meer van mannelijke bewonderaars. :lol: Tegenwoordig is de operatie stukken minder zwaar, maar een heel klein sneetje... als 't goed is.

Zo maar eens de keuken in. Eetse allen en/of goede bekomst.
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#183 Bericht door Lucje »

Joke, sterkte met de verbouwing! Doe maar oordopjes in :lol: Barbara, wat een mooie schildpadden heb je er weer bij gekregen! En Merah wordt dus gesteriliseerd. Wel veel beter want voor je het weet heb je jonge hondjes :) Met dochter en Luc is alles goed gelukkig! Dochter is al weer aardig bekomen van de schrik en Luc heeft vanmiddag lekker bij mij op schoot liggen slapen. Ze gaat weer wat eten en loopt ook af en toe door het huis, dus het gaat de goede kant op!
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#184 Bericht door Petra »

Goedenavond Allen,

Lucje, goed nieuws van Lucje. Ben blij, sterkte en beterschap gewenst met een kopje van De Dozemans. :lol:

Ik heb een verzoekje, wil graag filmpjes gaan maken (bijv. van Eaglecam). Ben al aan 't klussen geweest maar 't schiet echt niet op. :shock:
Kan, wil iemand me alsjeblieft op weg helpen? Ik heb tot mijn beschikking:
- Windows 7 Premium
- Windows Media Player
- Internet Explorer 8
- Photobucket.
Het hoeft hier niet uitgewerkt te worden, kan wat mij betreft per PB.

Heel hartelijk dank alvast.

Ga nog even gluren links en rechts en dan naar bedje. Ben moe. Slaap lekker allemaal, truste.
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#185 Bericht door roosje »

Petra,
Barbara, heeft destijds een mooie beschrijving gemaakt van hoe een filmpje te maken, lees maar hier:

http://peregrines.nl/forum/viewtopic.php?t=89

Verder heb ik een protestmail naar de Ambassade van Canada gestuurd nav dit krantenbericht http://www.telegraaf.nl/buitenland/6295 ... rij__.html. Het zal niets uitmaken dat ik protesteer, maar heb ze op een nette manier duidelijk gemaakt hoe ik over deze barbaarse praktijken denk. Bah :evil:

Wens een ieder welterusten "en morgen gezond weer op", om met de woorden van Sonja Barend te spreken.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#186 Bericht door Petra »

Roos, heel hartelijk dank dat je de moeite genomen hebt Barbara's informatie op te duikelen. Sorry, dat is niet waar ik naar zoek; denk het met de huidige middelen ook te moeten kunnen. Wil niet nog 'n softwareprogramma downloaden :oops: .
Dus, mijn vraag blijft open staan?

Die Canadezen, niet goed bij hun hoofd. Ze hebben een tijdje geleden zelfs zeehondenvlees op het menu in overheidsgebouwen gezet uit protest tegen onze protesten. Dit gaat hard tegen hard. Snap ik niet, Canadezen waren dacht ik 'beschaafd'? Zucht... Goed Roos dat je een vuist gemaakt hebt, ik heb er nu even de energie niet meer voor.

Nu echt: truste! :lol:
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Grijze Muis
Berichten: 3936
Lid geworden op: zondag 16 maart 2008, 21:55:18
Locatie: Workum

#187 Bericht door Grijze Muis »

Hallo allemaal, even een berichtje van een andere planeet. :lol:
We hebben het zoals gewoonlijk druk, maar we hebben 5 maart ook nog een loods erbij gekocht (600 m2) .
Daar komt nogal wat bij kijken voor dat die weer netjes is en binnen geschilderd.
Ik ben ik daar niet aan het schilderen, maar ik zorg wel dat iedereen op tijd zijn spullen heeft en aan de slag kan/ gaat en geen anderen in de weg loopt.
Normaal regelt Ger dat soort dingen maar die zit weer iedere week in Amsterdam 3 tot 4 dagen.
Verder wordt er in onze eerste loods hard gewerkt aan het realiseren van 2 extra werkplekken.
Als het goed is hebben we er per 1 april (geen grap) iemand bij, die mee gaat werken.
Zit dus op het moment ook heel weinig achter de computer, maar probeer wel de cams te volgen.
Mooi dat de Mortel toch weer in de lucht is.
Dank aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt. (hebben we nou nog een bestuur van de vereniging?)
Helaas dus geen tijd om gezellig met jullie mee te babbelen.
Ik hoop dat het met iedereen goed gaat, want ik heb nog geen tijd gehad om alles te lezen.
Groetjes en tot later.
:bye:

Afbeelding
De zon schijnt altijd
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#188 Bericht door Lucje »

Petra, ik heb geen idee hoe dat moet. Ik weet niet eens hoe ik campics moet maken dus geniet ik maar van de mooie die jullie maken :D Roosje, ik had het ook gelezen! Ze zijn daar echt helemaal gek geworden en ik ga ook protesteren! Grijze Muis, geen wonder dat je geen tijd hebt om gezellig te kletsen. Toch leuk weer even wat van je gehoord te hebben en veel succes met alles!
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
neeltje
Berichten: 8862
Lid geworden op: vrijdag 28 maart 2008, 19:17:38

#189 Bericht door neeltje »

@Petra, ik kan je geen ander advies geven dan dat Roosje heeft gedaan, wat betreft het maken van filmpjes.

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#190 Bericht door Falcon »

Leuk even wat van je te horen Mieke.
Succes met alle werkzaamheden en nieuwe plannen.

Ga zelf zo de deur uit, dus verder even geen reacties van deze kant.

Fijne middag allemaal.
Where the Spirit of the Lord is, there is freedom.

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#191 Bericht door roosje »

Goede middag allemaal,

Grijze Muis, dat klinkt als veel werk zo'n loods. Maar gelukkig krijgen jullie hulp erbij, dat scheelt. Sterkte maar met alles.

Vanavond naar de Doelen in R.dam met vrienden, vooraf een hapje eten. dit staat op het programma
http://www.dedoelen.nl/concertgebouw/in ... &idnr=4002

Dan nog de redding van het "miraculeuze" olifantje
http://www.telegraaf.nl/buitenland/6296 ... tml?p=26,1

Woensdag of donderdag ga ik naar Tiengemeten vogels spotten. Ben benieuwd. http://www.hollandgroen.nl/natuurgebied ... iengemeten

Wens een ieder weer een fijne dag.

Barbara
Berichten: 7399
Lid geworden op: zondag 23 december 2007, 17:18:24
Locatie: Papenburg

#192 Bericht door Barbara »

Goedemiddag allemaal,

Mijn dag kan niet meer stuk,alles valt mee :lol:
Mijn oude auto goedgekeurd, reparaties 120€ geen geld,ik kan weer een jaar.
Tegeltjes gehaald voor de badkamer.MP 10€ Als dit af is,is onze badkamer gemoderniseerd met spullen van MP en wel totale kosten 50€,wie doet ons dat na :lol: :lol:
We zijn goedgekeurd door de finanzberater(Duitse Hypotheker) en we kunnen nu echt ja zeggen als we iets leuks zien.

Peet,ik denk dat je echt een hulpprogramma zal moeten downloaden als je een filmpje wilt maken.RealPlayer is misschien een optie.Free download. Anders heel veel pics maken en een diashow daarvan maken.

Als ik met Merah ga wandelen, hoor ik steeds een vogel en dan denk ik: hoor een boomklever maar.....dan veranderd het geluid in een koolmees en gaat dan verder als merel en dan een kraai en dan weer de boomklever enz enz. Alles uit 1 vogel en ik kan 'm maar niet ontdekken.
Wat zou dat zijn? Een Zanglijster?

*Grijze muis,sterkte met alle werkzaamheden.
*Joke zijn ze al begonnen?
*Luc, hoe is het met Lucje?

Zo ik ga Gert wakker maken, hij heeft nachtdienst.

Fijne dag verder.

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#193 Bericht door Dorine »

Grijze Muis schreef: Mooi dat de Mortel toch weer in de lucht is.
Dank aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt. (hebben we nou nog een bestuur van de vereniging?)
Er is een ander bestuur, zover mij bekend bestaande uit 1 persoon.
Dit bestuur heeft alleen mededelingen gedaan op het forum van Amelandse.
Beetje vreemd vonden wij omdat op dit forum ook veel donateurs posten en lezen.
We hebben zelfs het bestuur nog medegedeeld dat er een email-adressenlijst was van de toen bekende donateurs.
Deze was samengesteld door het toenmalige bestuur om donateurs van info te voorzien en donateurs hebben ook een paar nieuwsbrieven via email gekregen.
Inmiddels heeft het nieuwe bestuur ook een nieuw emailadres, info@svsadm.eu.
svsadm.nl is niet meer in gebruik, mij onbekend waarom het nieuwe bestuur dit domein met bijbehorende hosting/webruimte niet wilde overnemen,
het was tenslotte al betaald voor 1 jaar.

Mededelingen naar donateurs is dus selectief geweest, iets wat ik betreur, we zijn tenslotte allemaal donateurs als we geld gedoneerd hebben, toch..

Zover mij bekend hebben we de beelden die er nu te zien zijn te danken aan Roel Zwiers.
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Maria
Berichten: 6234
Lid geworden op: woensdag 9 april 2008, 20:30:50
Locatie: deurne

#194 Bericht door Maria »

dit vind ik ook heel vreemd dorine zal wel aan ons liggen denk ik
groetjes maria

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#195 Bericht door Lucje »

Goedenavond allemaal! Nou ja, wat kan ons het schelen, we hebben in ieder geval beeld. Het eerste ei is gelegd door S2 en daar kunnen we weer heerlijk van gaan genieten! De lente is in aantocht, vandaag de viooltjes geplant die ik vorige week gekocht had en met Lucje gaat het ook heel goed. Ze is zelfs even buiten geweest vandaag en wilde weer spelen. Maar ik houd haar nog maar even rustig :) Barbara, ook al zo'n goede dag gehad. Eindelijk zit alles eens mee hè, fijn hoor! Petra, ben alweer benieuwd naar je vervolgverhaal :lol:
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
neeltje
Berichten: 8862
Lid geworden op: vrijdag 28 maart 2008, 19:17:38

#196 Bericht door neeltje »

Vanavond weer eens lekker buiten kunnen tennissen. Heerlijk was het.
Nu wilde ik net op de bank ploffen voor de tv, is er storing :? Geen één zender.
Werkgroepslechtvalk.nl kan ik ook niet op, ook storing?
Gelukkig doet internet het nog wel :D

@Barbara, wat een positieve berichten allemaal. succes met het zoeken naar jullie nieuwe huis.
@Lucje, gelukkig knapt Lucje weer wat op
@Roosje, ben benieuwd hoe het concert is geweest.
Dat olifantje heeft wel een goede beschermengel!
@Grijze Muis, leuk dat je er weer even was. Mooi in deze tijd als je iemand aan het werk kan helpen.

Barbara
Berichten: 7399
Lid geworden op: zondag 23 december 2007, 17:18:24
Locatie: Papenburg

#197 Bericht door Barbara »

Ik heb ook geen TV
Lekker ouderwets radio luisteren.
De mensen die ook nog telefoon hebben van Ziggo, hebben het lastiger

Gebruikersavatar
neeltje
Berichten: 8862
Lid geworden op: vrijdag 28 maart 2008, 19:17:38

#198 Bericht door neeltje »

Zoals wij 8) Maar we hebben nog onze mobieltjes :D

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#199 Bericht door Falcon »

Ook hier geen tv en slechtvalkbeelden.
Maar hier lezen en posten kan nog wel. :D

Fijn Barbara dat het allemaal meezat vandaag. Mag ook wel eens.
En mooie, leuke schildpadjes krijg je er weer bij.

Lucje fijn dat lucje aan de beterende hand is gelukkig. En wat een verhaal van je dochter. Je moet er toch niet aan denken hoe het ook had kunnen aflopen, maar een beschermengel zal ze zeker gehad hebben.

Dorine, dank je wel voor de uitleg. Onderwerp ligt nog steeds gevoelig begrijp ik?

Roos lijkt me mooi zo'n concert. Je zal vast wel genieten op dit moment.
Olifantje gered las ik en morgen of donderdag lekker op stap. Het wordt mooi weer, dus geniet ervan!

Joke sterkte met de renovatie, hoop dat het straks extra fijn wonen is.

Petra heb je een fijne dag gehad?

Ik ben weer bij mijn vriendin geweest, lekker gekletst, wat was gestreken en een blokje om. Het was lekker om buiten te zijn en de zon te voelen.
Vanmorgen koffie visite gehad en ook dat was erg gezellig.
Mijn grote sprong van twee jaar geleden, kwam ter sprake en opnieuw de dvd bekeken. Dat ik het toen gedurft heb.... Maar wel leuk om weer te zien en te herbeleven.

Iedereen hartelijk bedankt voor het plaatsen van allerlei campics, de filmpjes en de vele mooie foto's.

Inmiddels doet de tv het weer en is mijn berichtje klaar.

Fijne avond verder.
Where the Spirit of the Lord is, there is freedom.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#200 Bericht door Petra »

Goedenavond, even een tussendoortje: bij mij doet de WSN pagina het al een tijdje niet; m'n Internet is OK. Bij jullie?
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gesloten