Stamtafel Augustus-2010

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#1 Bericht door Falcon »

Wat is het stil hier.......
En nog geen nieuwe stamtafel voor augustus.. :wink:

Vandaag een rustige dag en een beetje lui, maar dat mag ook wel eens.
Moest vanmorgen 'vroeg' op en zette gisterenavond netjes de wekker.
Loopt op de juiste tijd af, ik met moeite mijn bed uit, zet de koffie aan en zie dan ineens de tijd op de klok in de keuken.
Was het een uur vroeger! Waarschijnlijk met de wektijd instellen de klok een uur vooruitgezet. :oops:
Nou ja ik was in ieder geval op tijd, maar wel de hele dag nog slaperig. Vanavond maar op tijd naar bed en de klok nu wel goed zetten.

Dinsdag of woensdag ga ik weer een leuke taxirit maken naar de Vogezen. (Marcel blijft thuis bij de poezen)
Rij zaterdag dan weer terug en dan ruim een week later breng ik het gezin weer terug.
Dan hoop ik daarna ook weer een aantal dagen daar te blijven, voordat ik weer naar huis ga.
Misschien rijdt er nog iemand met me mee de heenweg, zou gezellig zijn, maar dat hoor ik morgen pas.
Where the Spirit of the Lord is, there is freedom.

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#2 Bericht door roosje »

Hoi hoi, net terug van een onverwachts weekend in Duitsland.
Morgen meer details.
In elk geval weer genoten.

Welterusten :)

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#3 Bericht door Petra »

Goedenavond Allen,

Inderdaad, stilletjes. Herma, waar een 'slaaphoofd' allemaal niet toe kan leiden. :lol: Wel grappig (sorry). Klinkt gaaf dat taxi ritje naar de Fogezen. Wie ga je 'taxieen' als ik zo vrij mag zijn?

Roos ook al internationaal, ben benieuwd naar je leuke verhaal.

Ik heb/had een luie zondag; 'letters gevreten', foto's geplakt, voor de buis gehangen... Kortom, lekker belangrijk.

Wens jullie alvast truste, slaap lekker.
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Piet
Site Admin
Berichten: 4909
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:22:30
Locatie: Helmond
Contacteer:

#4 Bericht door Piet »

Falcon schreef: En nog geen nieuwe stamtafel voor augustus.. :wink:
Toch nog maar even snel gemaakt dan :oops:
George Orwell wrote:
"All animals are equal, but some animals are more equal than others."

Don't Worry Be Happy

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#5 Bericht door Dorine »

Goedemorgen,

Was het hier de afgelopen dagen heerlijk weer, vanmorgen regen.
Zaterdag in het tuincentrum nog wat nieuwe bloeiende planten gehaald,
o.a zonnehoed in 3 kleuren, wit, geel en roze.
En om de tijd door te brengen, ik baal van dat thuiszitten, puzzelboekjes gekocht.
En als ik aan een doorloper begin ...... dan vliegt de tijd.

Leuk Herma, taxichauffeur spelen. Wordt dit een jaarlijks terugkerend ritje?

Roos, super, een onverwacht weekend weg.

Petra, ik heb gelukkig geen last van muggen, maar dat kan niet iedereen hier in huis zeggen.

Grijze Muis, hoe was de Deventer boekenmarkt? Ik las dat het weer erg druk is geweest.
Er stond wel een leuk verhaal op de telegraaf:
Een man raakte erg geëmotioneerd omdat hij op de markt eindelijk het boek vond waar hij al twintig jaar naar op zoek was.
Het was een kwijtgeraakt boek met notities van zijn vader daarin vermeld.


Verders is het hier de komende 2 weken stil in huis, Daphne is op vakantie,
die zit nu heerlijk warm in het zonnetje aan het Gardameer.

Prettige dag.
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#6 Bericht door Falcon »

Nou heerlijk voor Daphne, zon en water...

Dorine, dat thuis zitten is niets voor je hè. Nu even de puzzelboekjes, totdat dit ook gaat vervelen. Hoelang moet je wachten op een operatie?

Mooi verhaal van de boekenmarkt, ontroerend.

Piet, dank je wel.

Ik haal een vriendin op met hun drie kinderen en mogelijk nog iemand als ik met hun auto naar Nederland rij. Haar man kan in deze weken niet weg ivm zijn werk.
Het wordt mogelijk wel een jaarlijks taxiritje... tenminste als ik goed genoeg ook in hun auto kan rijden. (De vierde is op komst en dan past het volgend jaar niet meer in onze auto) Ga het proberen als ik daar ben, lukt dat niet, ga ik weer gewoon met onze eigen auto terug naar Nederland. Voor een lange rit, moet je nl wel aardig eigen zijn met een auto, vind ik. En dan zien we volgend jaar wel weer.

Leuk Roosje en onverwacht weekendje weg, zeker als je ook nog genoten hebt!

Petra, heerlijk zo'n luie dag.... en letters eten kun je goed (ik ook zo bij vlagen)
Where the Spirit of the Lord is, there is freedom.

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#7 Bericht door Dorine »

Herma,
je had vorig jaar toch ook een ritje Vogezen? of heb ik het weer helemaal mis.
En volgens mij rijdt jij in elke auto weg.

De operatie is 16 september.
Piet moet nog 2 weken werken en heeft dan3 weken vakantie en
daarna begint de school weer dus de laatste weken zullen wel minder saai verlopen.
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#8 Bericht door Petra »

Goedemiddag Allen,

Piet, dank voor de augustus stamtafel. :wink: Tja Dorine, een inmobiel mensje moet wat; puzzelen is dan aardig. Leuke collectie bloemetjes zo, hoop dat je er nog lang van kunt genieten. Zestien september, da's nog aardig lang wachten, zeker als je pijn hebt.
Ben weer een paar muggenbeten rijker, moet zeggen, het went. Er zit er nu een aan de zijkant van m'n neus; kijk er constant tegenaan.


De ontroerende vondst op de boekenmarkt in Deventer stond ook in het AD; toevallig he of: toeval bestaat niet. 't Zal je gebeuren. Ben benieuwd of Grijze Muis nog wat moois heeft kunnen vinden. 't Was wel erg druk las ik; niets voor mij.

Herma, klinkt heerlijk avontuurlijk. Ben het met je eens, je moet je wel prettig in een auto voelen, ook op wat kortere ritten denk ik. Vraag me wel af hoe jullie eigen auto weer naar NL terugkomt, rijdt de man van je vriendin er mee terug? Hoe lang/ver rijden is 't eigenlijk?

Ga maar eens wat doen. Fijne dag allemaal.
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#9 Bericht door Falcon »

Dorine, je hebt het goed hoor, dit deed ik vorig jaar ook.
16 september, wat een eind weg nog.

Petra, onze auto blijft dan daar ruim een week staan, want ik breng de fam. ook weer terug naar Franrijk en ga dan weer met onze eigen auto naar huis.
Het is zo'n 600 km en rij via Venlo. Is erg goed te doen en neem toch altijd voldoende rust tussendoor.

Ga eerst even eten koken, tot later.
Where the Spirit of the Lord is, there is freedom.

Gebruikersavatar
neeltje
Berichten: 8862
Lid geworden op: vrijdag 28 maart 2008, 19:17:38

#10 Bericht door neeltje »

Goede avond allemaal.
Fijn dat de datum nu bekend is, Dorine, voor je operatie.
Jullie dochter nu op vakantie, die mij is vandaag teruggekomen uit Zambia.
Het was trouwens een drukte vanjewelste op Schiphol!
Had genoeg te vertellen, heeft 1000 foto's gemaakt en een film. Ik heb er al veel gezien, zitten bijzondere tussen.
Hieronder zie je haar bij een leeuwenopvang. Deze leeuwen verblijven in een wildpark en worden van lieverlee steeds vrijer gelaten.
Ik heb de andere berichten ook gelezen, dank jullie wel, ik heb nu helaas weinig tijd en fut om te reageren.
Wel weer genoten van het filmpje van Bert, wat is dat toch een mooi nestje.
Fijne avond iedereen.

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#11 Bericht door Falcon »

Wat fijn Neeltje dat je dochter weer thuis is. En leuke foto's met die leeuwtjes.
De tijd gaat wel erg snel, dacht dat ze veel langer weg zou zijn....
Kan me voorstellen dat de energie wat op is na zo'n enerverende dag.
Rust lekker uit en slaap lekker.

Ook ik ga er vroeg in, heb veel gedaan vandaag.

Fijne avond verder en welterusten voor straks.
Where the Spirit of the Lord is, there is freedom.

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#12 Bericht door Dorine »

Zie je wel Neeltje, de tijd vliegt.
Ik maar denken dat ze nog wel even weg bleef.
Overigens twee schitterende foto's, geweldig om een welpje te kunnen aaien.
Wat zal ze veel te vertellen hebben en alle indrukken moeten uiteraard met moeders gedeeld worden.
Ben toch benieuwd naar haar ervaringen.
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#13 Bericht door roosje »

Goede avond allemaal,

Dorine, heerlijk voor Daphne even twee weken genieten van de Italiaanse zon. Voor jou is het helaas nu binnen zitten vanwege de regen. Gelukkig kan je je vermaken met de puzzelboekjes maar ik kan me levendig voorstellen dat je de muren op je af ziet komen. In elk geval weet je nu de datum voor de operatie. Het duurt nog wel even maar dan kan je je daar ook op voorbereiden. En als Piet vakantie heeft dan maken jullie toch gewoon een keer ritje richting Retie voor een gezellig dagje.
Bijzonder verhaal van die man op de boekenmarkt. :!:

Herma, leuk weer naar de Vogezen. Prachtige streek. Veel plezier en doe voorzichtig onderweg.

Arme Petra zo geplaagd door de muggen. Ik zou toch maar eens aan een hor gaan denken en dan een die Dozemans vriendelijk is. Misschien in deurvorm, overdag open en 'savonds dicht.

Neeltje, fijn dat je dochter weer veilig is geland. Wat zal ze een hoop te vertellen hebben. De foto's zijn weer schitterend. Wat een ervaring zo bij dat leeuwenwelpje te kunnen zitten.

Veel over Duitsland heb ik niet te vertellen. We waren gezellig bij onze vrienden. Het weer werkte ook mee want we hebben heerlijk buiten kunnen vertoeven. We zijn gisterenmiddag nog naar Gees bij de Hululu geweest, waar weer prachtige beelden, ceramiek en schilderijen te bewonderen waren. Op het terras heerlijk koffie gedronken en vlierbessensiroop. Ook drie schaaltjes gekocht van de kunstenares Christiane Wilhelm hier kan je wat van haar werk zien. http://www.abovogallery.com/wilhelm.htm
Vandaag heeft het hier ook veel geregend en ik hoop morgen mijn gras te kunnen maaien want dat is weer behoorlijk gegroeid.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#14 Bericht door Petra »

Goedenavond Allen,

Inderdaad Herma, 600 km klinkt redelijk en je bent een goede chauffeuse. In ieder geval gaaf, dank voor je toelichting en truste.

Neeltje, ook ik ben verbaasd dat je dochter al terug is, kan me nog herinneren als de dag van gisteren dat je schreef over haar vertrek. Wat een schat aan kennis en ervaring heeft je dochter opgedaan. Wat een prachtige foto's weer van de leeuwen. Een welpje aaien... jeetje! Da's toch wel heel erg superduper. Bij gelegenheid wat foto's hier? Graag (als 't niet te brutaal van me is). Geniet van de terugkomst van je dochter, we horen/zien je wel weer. :wink:

Roos, heb eerder geinformeerd naar prijzen voor Dozemans-vriendelijke horren; beetje te duur. Aangezien ik Dozemans belangrijker vind dan mezelf houd ik het maar bij klagen (sorry :wink: ). Dank voor de tip trouwens. Prachtig aardewerk, ben ik zelf ook gek op. Leuk dat je weer vlierbessensiroop genuttigd hebt.
Hier was weinig regen vandaag. Maai niet te hard morgen.

Voor nu wens ik iedereen truste, slaap lekker.
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#15 Bericht door Dorine »

Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Gebruikersavatar
neeltje
Berichten: 8862
Lid geworden op: vrijdag 28 maart 2008, 19:17:38

#16 Bericht door neeltje »

Nou Dorine dat kan een aardig broodje worden :shock:

@Herma, lief van je dat je je vriendin weg gaat brengen. toch best een stukje rijden.
Misschien ben je al weg anders goede reis!

@Roosje, ziet er sjiek uit dat aardewerk van Wilhelm.
Hier is het de hele dag droog geweest, best lekker weer eigenlijk, heb je je gras kunnen maaien?

@Petra,ik zal vandaag of morgen nog wat foto's plaatsen van mijn dochter's avonturen. Vandaag hebben we de oma's en haar opa bezocht, ze had wat souvenir's meegebracht.
Ze kletst trouwens aan een stuk door, ik had verwacht dat ze enkele dagen bij moest komen, maar de dip zal nog moeten komen.
Ze heeft al weer contact gehad met andere vrijwilligers, die ook naar huis zijn gegaan, toch leuk als je zo contacten op kunt bouwen in het buitenland, zij kwamen bijvoorbeeld uit Engeland, Spanje, Amerika.
Ze vond het werken heel afwisselend, wel pittig iedere dag vertrokken ze om 7.30 uur naar de projecten. En 's avonds rond 16.30 uur waren ze weer terug.
Ze was tevreden over de organisatie die dit vrijwilligerswerk organiseerde. Alleen vond ze dat ze te weinig eten kreeg.
Het was een dure werkvakantie, maar van dat geld wordt niet alleen het eten verzorgd, maar er is ook personeel, dat voor hen wast, schoonmaakt en de vrijwilligers naar de verschillende projecten vervoeren. Er is ook beveiliging op het terrein waar ze verblijven.
Op die manier worden er banen gecreëerd voor de locals.
Ze vond de kindjes heel schattig, en zo snel blij met de kleinste dingen, ze zei ook ik ga later mijn kinderen nooit verwennen met teveel speelgoed. :wink:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#17 Bericht door Lucje »

Neeltje, fijn dat je dochter gezond weer terug is! Wat vliegt de tijd toch. Wat een belevenis zeg, een leeuwenwelpje aaien :D Petra, kan me voorstellen dat Doosje op de eerste plaats komt maar inderdaad wat Roosje voorstelde: overdag iets dat open kan. Hoeft niet duur te zijn, b.v. iets met klittenband en dan 's avonds als de muggen komen het gaas er voor doen? Ik neem aan dat Doosje 's nachts toch niet meer buiten mag? Hier gisterenmiddag heel veel regen en vandaag lekker zonnig met een aangename temperatuur. Dorine, vervelend hè dat wachten op die operatie! Sterkte er mee! Broodje crab.....ik zou maar een heel brood erbij nemen :lol: Herma, weer een aardig reisje voor de boeg, maar zo te lezen vind je het wel leuk. Die vrienden boffen maar :)
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#18 Bericht door Falcon »

Het reisje wordt wat anders.... Marcel gaat nu wel mee, want mijn vriendin kan niet naar Nederland op dit moment. Omdat ze erg moe is, vond de verloskundige het niet meer zo'n goed idee om een lange reis te maken. Erg sneu voor haar en de kinderen.... maar de twee oudsten nemen we wel mee terug naar Nederland, gaan lekker bij opa en oma logeren en worden door hun dan tzt weer naar huis gebracht.
Morgenochtend gaan we weg. Marcel blij want dan kan hij een flink eind rijden, verheugd hij zich op!

Welterusten!
Where the Spirit of the Lord is, there is freedom.

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#19 Bericht door Dorine »

Goede Reis Herma en Marcel.

Neeltje, je dochter vertelt honderuit, leuk toch.

Over welpjes gesproken, zijn dit geen scheetjes
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#20 Bericht door Petra »

Goedenavond Allen,

Dorine, ik las 't in de krant; ze (hij?) wordt Crabzilla genoemd; prachtig! De verzorger noemt het een lief diertje, het heeft kleine schaartjes en kan nog geen mosseltje zelf openmaken. Ach gossie. :lol: Zag op de valreep nog de presentatie van de witte welpjes; sorry, maar ik vond 't zielig. Dat flitslicht in de oogjes, die ene was op van de zenuwen. Respectloos naar de diertjes. Dank voor de link; toch zeker heel uniek!

Neeltje, ik zou ook m'n mond niet kunnen houden na zo'n intensieve belevenis. :lol: Wat fantastisch allemaal, ook werk voor de lokale bevolking, dat zet zoden aan de dijk. Je kind is zo veel wijzer terug gekomen, fantastisch! De goede invloed houdt ze haar leven lang, denk ik. Die foto's: wat in 't vat zit verzuurt niet.

Lucje, Dozemans mag inderdaad 's avonds niet 't balkon op, dan is de boel dicht. Ach, ik leer er wel mee leven. Dank je wel voor je suggestie.

Herma, klinkt super gezellig; dan wordt het een soort van vakantietje voor jullie beiden. Lekker lang sturen; kan me er alles bij voorstellen. Is inderdaad heerlijk. Goede reis en heel veel plezier! Geniet ervan.

Over het Gilde. Dat is een organisatie waarbij 55+ ers (nee, ben ik nog net niet :wink: ) hun kennis en ervaring belangenloos ter beschikking stellen. Je wordt een 'aanbieder'. Zoals jullie weten geef ik 1x per week Nederlandse taal- en conversatieles (Karen). Een van mijn andere 'aanbiedingen' is senioren wegwijs maken in het dagelijks gebruik van de PC. Daar heb ik nu ook een aanvraag voor gekregen. Een dame van 70. Ik ga maandag naar haar toe; een hele leuke dame ook, met hond (tekkel). Ook dat contact klikte gelijk. Knap hoor dat iemand van 70 nog achter de PC kruipt (mailen, Internet bankieren... stoer!).
Verheug me er op.

Morgen dus met Karen op pad. Dan is ook weer Wednesday Night Skate; ben benieuwd of we weer gaan feesten. :wink: Nederlandse feesten zijn best wel educatief. :lol:

Ik wens jullie een goede nachtrust, slaap lekker.

Edit: typefoutje weg gehaald.
Laatst gewijzigd door Petra op woensdag 4 augustus 2010, 11:35:11, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#21 Bericht door Falcon »

Dorine het zijn inderdaad scheetjes....

Dank jullie wel voor de goede reis wensen!

Neeltje geniet maar verder van de verhalen van je dochter en de foto's.

Petra veel plezier vandaag.
Where the Spirit of the Lord is, there is freedom.

Gebruikersavatar
Grijze Muis
Berichten: 3936
Lid geworden op: zondag 16 maart 2008, 21:55:18
Locatie: Workum

#22 Bericht door Grijze Muis »

Goedemorgen allemaal.
Boekenmarkt was fantastisch. Heb aardig wat titels verzameld van Konsalik die ik nog niet had. We waren er bijtijds, tegen half tien. Stralend mooi weer en net niet te warm. Tussentijds even terug naar het hotel om wat vracht te dumpen. Rond een uur of 2 was het zo druk dat we het voor gezien hielden. Lekker door de stad geslenterd, heerlijk ijs gegeten bij Tamanini en later naar het hotel. Op de terugweg maandag, via Raalte, koffie gedronken, en Beerze/Ommen even bij onze buurtjes langs die daar net gearriveerd waren. We hadden nog een paar kleinigheidjes voor de kids gekocht en even langs gebracht. We konden ze mooi even helpen met het opzetten van de voortent, het dreigde te gaan regenen. Hij stond net en toen barstte de bui los. We waren begin vd avond weer thuis tot grote blijdschap van de poezen. Die wisten van gekkigheid niet waar en hoe ze over de grond voor onze voeten moesten gaan liggen rollen om even aandacht te krijgen.

Petra, wat leuk dat je er nog iemand bij krijgt. En weer iets heel anders als met Karin. Lekker afwisselend.
Dorine, sterkte met de laatste loodjes tot aan de operatie.
Herma, goede reis en veel plezier daar.
Neeltje, leuke verhalen van en over je dochter. Mooie foto's ook! Fijn dat ze weer thuis is.

Groetjes allemaal en tot later.
De zon schijnt altijd
Afbeelding

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#23 Bericht door Petra »

Goedemiddag Allen,

Grijze Muis, dat klinkt allemaal fantastisch, boeken gevonden die je nog niet had, nu nog tijd (maken) om ze te lezen. :wink: Las inderdaad in de krant dat het zo druk was. Al met al klinkt 't als een heerlijk 'uitje'.

Denk dat Herma en Marcel nu wel onderweg zullen zijn, de kilometervreters. :lol:

Hier zal 't weinig worden met feestvieren, het is gewoon herfst. Donker, flinke wind en... regen. Jakkes.

Hoop dat 't bij jullie beter is. Fijne dag gewenst.
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#24 Bericht door Petra »

Goedenacht Allen,

Voel me een beetje eenzaam hier.... :wink: :roll: Vakantietijd zullen we maar denken; Barbara al een tijdje gemist . Hoop alles goed bij iedereen.

Vandaag (eigenlijk gisteren) was weer een middag met Karen. Oeps, dat was zwaar voor me, ze stelde knap pittige (gramaticale) vragen. Moest alle registers open trekken. Goed voor me. :wink:
De Wednesday Night Skate was een afgang. Het was koud en we hebben een plens regen over ons hoofd gehad. Ook moesten we 2 keer 'vluchten' omdat er flink geblowed (schrijf je dat zo?) werd, bah, die stank. Kreeg nog bijna ruzie met een vrouw omdat ik er wat van zei.
We wilden een wijntje drinken en moesten maar liefst €3,50 neerleggen voor een half vol (leeg?) plastic bekertje witte wijn; schandalig! Mojito's waren ze vergeten in te kopen. Kortom; vanavond weinig pret.

Duik zo m'n bedje in; wens iedereen truste, slaap lekker of: goedemorgen :wink:
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#25 Bericht door roosje »

Goede morgen allemaal,

Er zijn van die dagen dat het even niet meezit en dan ben ik uit mijn hum en heb dan nergens zin in.
Hoop dat het gauw weer normaal wordt :)

Het is inderdaad een beetje komkommertijd Petra. Mensen zijn of op vakantie hebben andere dingen te doen dus even rust hier.
In elk geval heb jij weer het e.e.a. ondernomen. Maar 3.50 euro voor een glaasje wijn :shock:

Ik kijk wel wat de dag brengt het zal wel lekker lezen worden. Dat verzet de zinnen 8)

Fijne dag allemaal.

Gesloten