Stamtafel Oktober-2010

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#76 Bericht door Petra »

Goedenavond Allen,

Yep Roely, een jaarlijkse dosis kattenbloopers doet wonderen! Er komen inderdaad niet veel nieuwe bij (denk ik). Leuk dat Erik mee heeft zitten grijnzen. Minder is dat Pim zich losgerukt heeft, ik zou geen oog dicht gedaan hebben (jullie waarschijnlijk ook niet). Gelukkig heb je 'm in de kladden kunnen pakken!
Medisch Centrum West, gniffel.... :lol:
Het was inderdaad heerlijk weer vandaag, heb met minimale kleding op m'n balkonnetje gezeten; een zegen!
De Pier in Bloemendaal klinkt me - helaas - niet bekend. Misschien heb ik wat gemist, een grote groep? Iets van de Vogelbescherming?

Liesbeth, wat fijn te lezen dat de poezenkindjes al ingeburgerd zijn. Belangrijker nog dat je de vlooien al de deur uit gebonjourd hebt! Knap, ik had er toentertijd met Dozemansje veel problemen mee (had haar uit het asiel). Speelgoed, fantastisch! Wat misschien ook een leuk (onverwacht) speeltje is: een (limondade)rietje. Ze liggen hier bij mij door het hele huis, Dozemansje neemt ze in haar bekje en loopt ermee door het huis. Ik geloof dat gelukkige poezenkindjes met alles spelen. :wink: Ik zie uit naar je foto's!

Ga zo naar bedje, ben moe van dat vreselijke gehoest. Wens jullie truste, slaap lekker!
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Sander
Berichten: 2360
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 0:24:05
Locatie: Gouda

#77 Bericht door Sander »

Jeetje Dorine, zit dus niet mee....

vanuit Gouda , Heel Heel Veel Sterkte !!!

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#78 Bericht door Lucje »

Goedenavond allemaal! Wat is het stil hier vandaag! Petra, ik hoop dat je niet nog zieker bent geworden en dat je vandaag een fijne dag gehad hebt! Met Lucje gaat het heel goed, ze eet en krijgt dus ook haar pilletjes binnen :) Roely, wat een avontuur met Pim. Gelukkig dat hij daar toch al een beetje gewend is maar je weet maar nooit. Goed dat je hem weer kon pakken. Je hebt gelijk, het is inderdaad net Medisch Centrum West, zelfs onze dieren hebben kwaaltjes! Herma, gelukkig dat het met Saffier ook weer beter gaat! Gisteren de kinderen thuis. Had geen zin om te koken (slechte moeder hè!) dus hebben we lekker patat gehaald voor een keer en gezellig zitten kletsen. Dochter moest voor een foto opdracht een onderwerp zoeken en ik zei dat ze dan maar spinnen moest fotograferen. Die zitten er n.l. genoeg in de tuin en ze heeft hele mooie foto's kunnen maken :)
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#79 Bericht door Petra »

Goedenavond Allen,

Inderdaad Lucje, stilletjes! Denk dat iedereen genoten heeft van het uitzonderlijk mooie weer. Gaaf te lezen dat Lucje zo snel herstelt; sterk Meissie hoor en goede zorgen met liefde doen de rest. Af en toe is patat meer dan jummie, groot gelijk. En, is 't wat geworden met de spinnen? :lol: Nog meer beterschap voor Lucje gewenst!

Een bijzondere dag vandaag voor mij; het is 10-10-2010 en ik ben 55 geworden; 5+5 is immer ook 10? Magisch. Ik wilde de dag doorbrengen met mijn vriendinnetjes. Helaas - hier is Medisch Centrum West weer :wink: - ging het gisteren slechter met me, benauwd en stem kwijt. Mijn verjaardag afgeblazen. Ik heb wel genoten van de berichten hier, kaarten (vanmorgen pas opengemaakt) en de SMSjes die ik ontving. Ook van het zonnetje op mijn balkonnetje, samen met mijn zwarte liefste Dozemansje.
Vanavond mijn favoriete maaltijd gemaakt, heel simpel: spelt pasta met een zachte Italiaanse olijfolie waarin 2 tenen knoflook geperst. Wat kruidenzout er over en smullen! Wel een flinke smaak in de mond. :lol:

Ga zo maar eens onder de wol. Ook hier dank jullie wel, allemaal, voor de lieve berichten. Truste en slaap lekker.
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#80 Bericht door marian53 »

Goede morgen allemaal .

Wat bijzonder Petra dat met die 10 ,
je word al een hele Dame 55 :wink: wat jammer voor je dat het nu net wat slechter ging met je op je verjaardag en dat je het zelfs hebt afgezegd daarvoor, maar ja niks aan te doen , je hebt jezelf wel verwent las ik met zachte pasta , buiten die olijfolie en die tenen knoflook , zit er nog wat meer in die pasta of is dat het?

Om op je vraag over die glasworkchop terug te komen Glas fusen betekent letterlijk het samen smelten van verschillende kleuren glas , ik heb eeb vierkante schaal gemaakt , die moet nog in de oven 2x12 uur ongeveer en omdat er maar 1 gebakken kan worden duurt het ongeveer 3 weken voor dat de mijne af is , mocht het je interseren dan zal ik wel een foto plaatsen hier als hij klaar is , zelf ben ik helemaal weg van deze hobbie , maar hij is wel erg duur dus ik zoek nog even mocht er iemand hier nog speciaal gekleurd glas over hebben dan kan je mij aanspreken , zo gelijk van de nood een deugt gemaakt :D

Verder hoop ik dat medische centum west verandert in Senter Park das wel zo gezellig , dus iedereen weer veel gezondheid toegewenst .
carpe diem

Barbara
Berichten: 7399
Lid geworden op: zondag 23 december 2007, 17:18:24
Locatie: Papenburg

#81 Bericht door Barbara »

Goedemorgen allemaal,

Wat was het mooi weer gisteren tenminste in het westen van het land want daar waren we. Heerlijk in de tuin zitten zweten.
Mijn schildpaddenflat opgehaald. Daar moet nog heel wat aan gebeuren voordat ik 'm in gebruik kan nemen.

*Roely, wat een verhaal over Pim. Dat je hebt kunnen slapen. Ik ben zo'n stresskip en had de hele nacht lopen zoeken. Wat een geluk dat hij weer thuis is. Ja die tuigjes, Merah weet er regelmatig uit te komen,niet omdat ze schrikt maar omdat ze een andere kant dan ik op wil :lol:

*Petra, jammer van je verjaardag maar ja volgend jaar beter.
Die getallen zijn altijd erg leuk maar je bent er nog eentje vergeten.
Je bent van 1955 en je bent 55 geworden. Dus nog iets in je getallen rij.
Nou, als dit nieuwe levensjaar niet bijzonder wordt dat weet ik het niet.

*Dorine, hoe is het met de nieuwe MRI gegaan?

Ik ga zo weer lekker kliederen met tegellijm, mijn schildpaddenhuisjes zijn bijna af :lol:

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#82 Bericht door Petra »

Goedemiddag Allen,

Dat klinkt heel erg leuk Marian, ook wel bewerkelijk. Ik vind het zeker leuk een foto van je schaal te zien als 'ie klaar is! Ik houd van glas. Enne, in de pasta zit verder niets, alleen olie en knoflook dus. Heerlijk vind ik dat!

Inderdaad Barbara, het was echt schitterend weer hier. Vandaag trouwens ook, wel ietsje frisser. Heb al lekker op 't balkon zitten stoven. :wink: Je hebt gelijk voor wat betreft de getallenreeks; echt bijzonder vind ik het, stom he? Ik verlang heel erg naar een bijzonder jaar. :roll:
Jammer dat er nog veel te doen is aan de schildpaddenflat, ik zou 'm gelijk willen gebruiken. :lol:
Over Dorine: meen me te herinneren dat ze de 21e de uitslag krijgt. Weet 't niet zeker hoor.

Genietse allemaal van deze prachtige zonnige dag!
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#83 Bericht door Lucje »

Jammer van je verjaardag Petra, houd je het nog maar een andere keer met je vriendinnen! Ja, vandaag lekker weer maar wel fris. Morgen gaat het nog wel maar daarna zou het gaan regenen. Moet ik morgen nog maar gauw wat in de tuin doen, gras maaien enz. enz. Ben een beetje lui geweest de afgelopen dagen. Dochter had ook al keelpijn en voelde zich niet echt lekker zei ze en op haar werk waren er ook zieken, waardoor zij het extra druk had. Spinnenfoto's waren goed gelukt zei ze. Marian, dat is zeker veel werk en ik ben ook wel benieuwd naar het resultaat dus een foto is welkom! Barbara, succes met de schildpaddenflat! Het is wat, een schildpad met een eigen appartement :lol:
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#84 Bericht door roosje »

Petra, mooi die getallen, is ook wel bijzonder.
Jammer dat je je feestje moest afzeggen maar dat ga je vast nog wel op een beter tijdstip vieren wanneer je je weer wat beter voelt. Vind het echt zo sneu voor je. :? In elk geval heb je wel van het zonnetje kunnen genieten.

Marian, dat klinkt leuk. Heb er wel van gehoord en ook gezien. Het is erg in om dit te doen en levert mooie dingen op. Laat maar eens zien wat je gemaakt hebt.

Barbara, weer veel werk aan de winkel om de flat in orde te krijgen. Succes ermee.

Lucje, jammer dat de foto's die je dochter van de spinnen heeft gemaakt niet gelukt zijn. Een reden meer om nog eens langs te komen voor een nieuwe poging:?:
Ook hier was het weer stralend weer en heb dus vandaag wel mijn gazon gemaaid. Zaterdag voor, vandaag achter. De groenbak zit weer propvol en heb zelfs een gedeelte van het gemaaide gras bijeengeharkt moeten laten liggen. Even laten drogen voordat het in zakken naar het containerpark gebracht kan worden.

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#85 Bericht door Lucje »

Roosje, de spinnen stonden er wel goed op hoor :lol:
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#86 Bericht door roosje »

Lucje, :lol: ik had het dus niet goed gelezen :lol:

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#87 Bericht door Petra »

Goedenacht Allen,

Ach Lucje, de verjaardag is voorbij en was wat het was. Maar ik zal een nieuwe gelegenheid voor feest zeker aangrijpen! :lol: Alleen nu even niet.
Af en toe lui zijn is helemaal niet verkeerd, bovendien moest je extra voor Lucje zorgen, dus je 'luiheid' is helemaal goed besteed! :wink: Ben benieuwd naar de spinnenfoto's van je dochter, misschien 1tje hier plaatsen? Dochter ook al niet lekker, het heerst echt.

Roos, heerlijk te lezen dat je weer lekker in de tuin aan het werk geweest bent. Er is geloof ik wel veel gras afgekomen? Tja, 't was gisteren een bijzonder cijferfeestje. Mijn verjaardag nog vieren? Nee dus (zie vorige alinea :wink: ).

Het is ruim bedtijd; wens iedereen truste, slaap lekker!
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#88 Bericht door Falcon »

Vanmiddag een ommetje gemaakt langs het kanaal en even gekeken of de slechtvalken thuis waren.
In ieder geval 1, maar die zat wel erg lekker in het zonnetje.
Boven op het dak op de hoek, en het zou me niet verbazen als hij/zij daar een prooi had liggen...
Uiteindelijk vloog ie weg, een verdieping lager en toen ik eventjes niet keek, was hij/zij vertrokken.
Op de heenweg 2 grote zilverreigers gezien. Deze zie ik hier regelmatig tussen het riet en struikgewas, maar nu was er 1 in het weiland en een ander aan de kant van de sloot. Erg mooi, zo'n spierwitte grote vogel.
Had geen camera mee, dus ik kan het jullie niet laten zien.

Fijne avond verder!
Where the Spirit of the Lord is, there is freedom.

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#89 Bericht door Lucje »

Herma, Slechtvalk heeft groot gelijk om nog even lekker van het zonnetje te genieten! En jij dus ook :) Ik las dat jij 2 grote Zilverreigers had gezien. Bij ons in de buurt heeft iemand eind september een Ibis gezien en die stond met wel 6 Zilverreigers in de wei. Het was zo'n prachtig gezicht vertelde hij. Ja Petra, het heerst zeker, heb al van verschillende mensen gehoord die ziek zijn. Dochter reed vanavond door de Heinenoordtunnel toen er ineens een stuk metaal (of zoiets) opsprong van de auto die voor haar reed. Koplamp kapot, schade op de motorkap en haar ruit beschadigd. Kan misschien ook wel een stuk uitlaat geweest zijn van die auto. Ze had de politie gebeld om te waarschuwen en die zeiden dat ze Rijkswaterstaat ook zouden bellen. Hoe het met haar verzekering zal gaan wist ze nog niet precies. Vanmiddag lekker in de tuin gewerkt, samen met Luc die weer in een boom klom. Gisteren belde iemand van de dierenkliniek op en vroeg hoe het met haar ging, was daar wel verbaasd over want dat doen ze nooit. Vraag me toch af of er meer aan de hand is geweest want twee pootjes met kale plekken en een grote kale plek op haar nekje? Nou ja, ik zal het volgende week maandag wel vragen want dan moeten we voor controle terugkomen zei ze. Die arme Luc, weer in die reismand :( Roosje, ook alweer gras gemaaid en heel veel las ik! Zou het de laatste keer zijn?
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#90 Bericht door Petra »

Goedenavond Allen,

Herma, geef slechtvalkje eens ongelijk? Lekker zonnebaden! Zo te lezen heb je je prima vermaakt. Misschien voor je volgende verjaardag een leuk compactje vragen? Hoef je ook niet te slepen met je zware toestel. :wink:

Lucje, tip voor je dochter. Uiteraard eerst contact zoeken met de verzekering, ligt natuurlijk ook aan wat voor verzekering ze heeft. Met WA kom je denk ik niet ver. De tip: aanmelden bij het Waarborgfonds, dat is er met name voor schade veroorzaakt door de beruchte dader op het kerkhof. Het is wel een langdurige procedure. :?
Nu je het zegt, wel vreemd 2 kale pootjes en een kaal nekje met Lucje. Die 2 kale pootjes kan ik nog wel plaatsen, een voor infuus, de ander voor de narcose? Nekje misschien om bloed af te nemen? Waar is het nekje kaal? Zijkant? Dan waren ze op zoek naar de halsslagader. Ik zou zeker een verklaring vragen!
Dozemansje was in het begin ook zo paniekerig als ze het mandje inmoest. Door de gewenning (1x per 3 maanden) is ze stukken rustiger, net als ik. Het is met Lucje misschien zoals het hier was, een wisselwerking. Ik nerveus, Dozemansje ook. Misschien kan iemand anders Lucje in haar mandje zetten? Laat je maandag alsjeblieft even wat weten?

De paardjes.
Niet elke beslissing die ik neem pakt goed uit. Wel mijn beslissing om vandaag toch naar de manege te gaan om met Henk en Notje te gaan lopen. Was er laat, ga voorlopig niet meer in de stal werken. Ook om mijn voet een beetje te sparen. Notje reageerde heel verheugd en stak zachtjes hinnikend haar fluwelen neus door de tralies (was het niet om mij dan wel om het bekende halve appeltje; ik verbeeld me het eerste :wink: ). Verder lukte het hoeven krabben feilloos; 3 benen kreeg ik 'aangeboden', voor 1 been moest ik moeite doen; we gaan vooruit! :lol:
Henk noemde luid en duidelijk mijn naam, Petra, dus niet het bekende 'TRAAA'. Mijn hart ging open.
De wandeling was zalig (ook omdat mijn voet niet zo'n pijn meer doet). De geur van de herfst, het door de bomen spelende zonlicht, Notje helemaal ontspannen. Henk heeft bijna het hele uur zitten kraaien en lachen. En, lieve mensen, hij keek me alweer langdurig aan en deze keer toverde hij een glimlach naar me. Die glimlach vergeet ik nooit meer! Wat ben ik blij toch gegaan te zijn :!:
Notje heeft zich van haar beste kant laten zien. Midden op het pad stonden Ma en Kalfje Hooglander die geen aanstalten maakten opzij te gaan. Het paard voor me weigerde en bleef naast het kalfje staan, hoofd in de lucht, schichtig stampend. Ik lachte naar Notje en zei: 'Toe maar Meissie, je kan het! 't Is maar een grazertje'. Notje hield netjes stil naast de koe, reageerde niet. Toen het leidende paard verder liep stapte ook zij door alsof er niets aan de hand was. Wat kunnen dieren je toch ook verbazen. Kortom: het was een vredige, liefdevolle wandeling, zoals het hoort.

Zo mijn bedje maar eens opzoeken; wens jullie allen truste, slaap lekker!
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#91 Bericht door Falcon »

Fijn dat je zo'n goede middag gehad hebt Petra. Bijzonder om te lezen dat Henk steeds meer contact met je maakt. Kijk daar doe je het toch voor?
Where the Spirit of the Lord is, there is freedom.

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#92 Bericht door Lucje »

Gelukkig dat het zo goed ging Petra! En ook dat je teen minder pijn doet :) Als je niet meer gegaan was had je altijd een nare herinnering aan die laatste keer overgehouden en nu dus niet dank zij Henk en Notje! Mijn dochter had het waarborgfonds vanochtend al gebeld dus maar kijken wat daar uit komt. De politie was wel gaan kijken in de tunnel en had inderdaad een stuk metaal gevonden maar zij zeiden dat Waterstaat de schade niet vergoed. Dat is wel het geval bij ernstige schade. Over Luc: er is inderdaad bloed afgenomen. Zouden ze dat dan bij haar nekje doen? Het is inderdaad aan de zijkant kaal. We krijgen haar wel supersnel in de mand hoor, dat is het probleem niet, maar we moeten het echt samen doen. Teamwork dus :lol: Alleen de eerste dagen daarna is ze heel erg op haar hoede, wil het liefst in de tuin kunnen zodat ze kan vluchten als er weer onraad dreigt :)
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#93 Bericht door marian53 »

Wat een fijne mooie dag Petra :D
Kijk zoiets lees ik nu graag :D
carpe diem

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#94 Bericht door Petra »

Goedemidaddag Allen,

Ja Marian, Lucje en Herma, daar doe ik het voor, zo veel is duidelijk. Ben inderdaad heel blij dat ik gegaan ben!

Lucje, bij Dozemansje is herhaaldelijk bloed afgenomen. Dat ging onder narcose en inderdaad uit de halsslagader (dus aan de zijkant een kaal nekje). 't Is wat he zo'n diertje in het mandje doen, zal maar niet vertellen welke truukjes ik uithaal. :wink:
Hoop dat er iets met het waarborgfonds geregeld kan worden voor je dochter, jasses. Lekker makkelijk van Rijkswaterstaat, als je de vangrail beschadigd hebt door een ongeluk sturen ze je wel een dikke rekening (spreek uit ervaring). :?

Zo maar eens boodschapjes doen en ondertussen de gebeurtenissen in Chili volgen, fantastisch he? Zojuist de 8e bovengekomen.
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Barbara
Berichten: 7399
Lid geworden op: zondag 23 december 2007, 17:18:24
Locatie: Papenburg

#95 Bericht door Barbara »

Goedemiddag allemaal,

Zit de hele dag al te kijken naar die mijnwerkers die omhoog gehaald worden. Jeetje wat een knap staaltje werk en wat een emoties!!

Petra, fijn dat het zo goed ging bij de paardjes. Je hebt er weer van genoten, Mooi!!!!!
Nu maar hopen dat het vandaag ook nog goed gaat met je voet.

Lucje, dat moet weer schrikken zijn geweest voor je dochter. Ik hoop dat het een beetje wil lukken met de verzekering.

Herma, leuk weer bij de slechtvalken geweest. Het is wel droog weer maar is het ook zo koud bij jullie?
Ik heb vandaag voor het eerst de verwarming weer aan.

Ik loop best wel te stressen hoe het zal gaan met de schildpadden.
4 zijn nog buiten in winterslaap. Voor het eerst dit jaar. Ik heb hun hok helemaal in gepakt met bladeren, noppenfolie en dekens. Het vriest nog niet eens ernstig.

Lieve mensen geniet van het mooie weer. :D

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#96 Bericht door Yleor »

Goed begin Petra van je nieuwe levensjaar! Je kaart voor je verjaardag heb ik gepost ;)
Leuk werkje denk ik, het maken van een schildpaddenflat, kun je je helemaal in uitleven Barbara. Lekkere vloerbedekking, iets leuks tegen de wanden ...
'k Was een paar dagen ondergedoken in de vogelwereld, excursie, zelf eropuit, en die foto's daarna.... wat een werk.
En zometeen de pianostemmer, afgelopen halfjaar heb ik maar een paar keer gespeeld.. gewoon geen tijd. Andere hobby's hè.
Vrijdag voor een paar dagen naar Vlieland met de vogelwerkgroep, ook leuk.
En tussen de bedrijven door moet het huis en de was gedaan, de boodschappen en het koken, en ik moet nodig nieuwe kleren.

Dorine, hoe gaat het met jou?

Ik ben hier zo weinig dat ik nu eens aan iedereen hier mijn hartelijke groeten doe!

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#97 Bericht door Dorine »

Goede avond,

Ook ik heb vandaag naar de beelden gekeken en meegeleefd met de mijnwerkers en familieleden in Chili.
Bij elke mijnwijerker had ik weer een stukje keukenrol nodig .....

Toppie Petra dat je dag met Henk en Notje geslaagd was :D

Na de mussenflat nu ook een schildpaddenflat, succes ermee Barbara.

Nou Roely, een paar dagen onderduiken in de vogelwereld zou ik ook wel willen.

De MRI zaterdag was een ramp, 15 minuten stillliggen op mijn rug wilde dus niet lukken.
De bel moest gebruikt worden en na even een pauze om mijn benen krom te houden kon de MRI afgemaakt worden.
De rest van de dag helse pijn en ik kon nauwelijks nog lopen.
Maandagochtend naar de fysio en die heeft me eens flink door zijn handen gehaald en ik had er, zoals ook voor mijn operatie flink baat bij.
Vanochtend ben ik er weer geweest en heeft ie mijn sterk verkrampte spieren ook met naalden behandeld.
Pfff, dat was behoorlijk heftig op sommige plekken en heb hem verrot gescholden
maar het ziet er nu toch wel naar uit dat ik er baat bij heb, maandag mag ik weer.
Het kan wel spierpijn geven maar uiteindelijk moeten de spieren gaan ontspannen, iets wat vooral de spier in mijn bovenbeen absoluut niet deed
En de zenuw moet weer genezen, dat ding heeft lange tijd echt helemaal afgekneld gezeten en die moet dus genezen en
hopelijk heeft ie geen blijvend letsel opgelopen, dat zal de komende maanden duidelijk worden.

Lucje, sterkte met Luc.

En vanmiddag een leuke middag gehad met Nicole en Steven die naar de valkjes zijn gaan kijken en hier op de koffie zijn geweest :D

Prettige avond.
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Gebruikersavatar
nicole
Berichten: 2695
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 13:32:45
Locatie: Koningshooikt (belgie)

#98 Bericht door nicole »

Vandaag heb ik een prachtdag gehad eerst naar het spotters veld geweest,ik wilde de valken nog eens zien ,maar dat was verloren moeite geen valk te zien,wel reigers ,kraaien,eenden en op het laatst nog een vlaamse gaai en het ijsvogeltje,een pak rust die van de Mortel altijd uitstraalt heeft ons deugd gedaan.Dan op de koffie bij Dorine en Piet was heel leuk en gezellig.Waarvoor hartelijk bedankt Dorine.
Ik ben ook blij dat ik de kids nog eens gezien heb een prachtig stel.
groetjes nicole

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#99 Bericht door Petra »

Goedenavond Allen,

Wat gaat het goed in Chili! Je denkt dat vandaag de dag geen wonderen meer gebeuren, nu, we hebben er een! Ze zijn bijna allen boven!

Arme Barbara, niet stressen met je padjes, het is voor jou routine, je hebt zo veel liefde en kennis, dat kan niet anders dan goed gaan!
Mooi weer? Waar? Hiero (lekker Rotterdams :wink: ) niet hoor.

Dank je wel Roely; de verjaardagspost was snel, dank je. :wink: Ook ik zeg: duik maar vaker onder. Wat een prachtfoto's heeft dat opgeleverd! Logisch dat je het afgelopen half jaar weinig piano gespeeld hebt, het mooie weer nodigde gewoon uit om buiten te gaan spelen. :wink:
Uhh, waarom moet je nodig nieuwe kleertjes? Zo erg is dat toch niet, lekker shoppen. :lol: Dat je naar Vlieland vertrekt zal vast en zeker weer mooie resultaten hier geven. Kom maar op Vlieland! :lol: Leef je uit Roely, veel plezier gewenst.

Ach arme Dorine, ook tranen met tuiten :cry: bij de beelden uit Chili; nog even dan zijn ze allen vrij. De weg naar je herstel is wel een poep-zware! Je krijgt het niet cadeau. Niet 'even opereren en het is over'. Die arme zenuw. Voor zover ik je ken gaat het je echt lukken! Kan niet anders.

Wat gaaf dat Nicole en Steven bij Dorine en Piet binnengevallen zijn; kan me eigenlijk geen beter binnenvallen voorstellen. :wink: Ja Nicole, het is echt mooi daar. Ben blij dat je het naar je zinnetje gehad hebt.

Zo, weer bedjes tijd. Wens jullie allen truste, slaap lekker!
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#100 Bericht door roosje »

Hallo allemaal,

Fijn Petra dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met Henk en Notje. Fijn te lezen dat het ook wat beter met je teen gaat.

Lucje, wat een toestand met je dochter, wat zal ze geschrokken zijn. Zal duimen dat ze uit de kosten komt via de verzekering.

Dorine, gelukkig dat je bij de fysio baat hebt ondanks dat het soms niet meevalt. Kan me voorstellen dat het bar tegenviel om zolang stil te moeten liggen voor de MRI. Nog een weekje en je weet wat meer. Leuk dat Nicole bij je op bezoek is geweest. :)

Roely, heerlijk hoor lekker met je hobby's bezig te zijn. Het resultaat inmiddels bekeken. Veel plezier a.s. vrijdag.

Barbara, ja het is een wonder dat de mijnwerkers nu een voor een boven gehaald worden.

Vandaag rustig aangedaan. Heb wat last van mijn darmen.
Morgen naar Utrecht een dagje naar mijn dochter.
Vrijdag naar Kortrijk naar de beurs interieur.
Zaterdag naar Antwerpen uit eten met vrienden aldaar.
Nu maar hopen dat mijn darmen weer normaal gaan functioneren. :oops:

Ga zo lekker naar mijn bedje en wens een ieder welterusten.

Gesloten