Stamtafel Oktober-2010

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#101 Bericht door Falcon »

Dorine, jammer dat de MRI zoveel problemen gaf, maar je wist al niet hoe je moest liggen of staan.
Gelukkig dat de fysio wat verlichting geeft.
Sterkte verder! Fijn dat je bezoek van Nicole en Steven had.

Nicole, jammer dat de valken niet thuis waren, Piet en Dorine gelukkig wel. :D

Barbara, leuk om elke keer over de schildpadden te lezen. Blijven die 4 nu de hele winter buiten?

Roely, veel plezier op Vlieland het komend weekend! Vlieland roept vele goede jeugdherinneringen bij me op, zijn er vaak op vakantie geweest toen ik op de lagere school zat.

Welterusten allemaal.
Where the Spirit of the Lord is, there is freedom.

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#102 Bericht door Yleor »

Goh Dorine, wat een verhaal weer. Hopelijk kan de fysio je spieren wat aan de gang krijgen. Het is een lange weg naar het herstel...

Leuk Nicole om Dorine op te zoeken! Gaat het goed met Steven?
Van mijn Steven kreeg ik een ansichtkaart uit Trondheim en achterop stond dat hij een nachtmerrie had gehad ..... dat hij weer naar Nederland moest :lol: . En Hugo vindt zijn weggetje in Miami ook wel, hij heeft al een Amerikaans telefoonnummer en ook al een auto :lol: Nu nog een aardig appartementje kunnen huren...ze doen daar erg moeilijk.

Zometeen sportschool, dan was opvouwen en heel veel strijken, koken en naar de vergadering van de vogelwerkgroep, helemaal op IJburg, drie kwartier fietsen.

Daarna nooit meer op Vlie geweest Herma?

Fijne dag iedereen, en ik hoop dat je darmen ophouden met klieren Roos.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#103 Bericht door Petra »

Goedemorgen Allen,

Bah, het is hier grauw en grijs. De kachel staat aan! Het is weer zo ver. :?

Vervelend Roos dat je darmen niet lekker zijn. Venkelthee wil wel eens helpen, of zoethoutthee. Valt misschien te proberen? Druk programmaatje :wink: heb je, hoop dat het allemaal gaat lukken. Veel plezier!

Vlieland, ooit heb ik daar een kerst gevierd. Dus heb er alleen 'koude' herinneringen aan Herma. :wink:

Roely, zo te lezen gaat het jouw kindjes goed. Wel frappant dat ze beiden het buitenland opgezocht hebben. Ja, USA kan inderdaad knap moeilijk doen soms. Gaat wel lukken denk ik.
Dat wordt hollen en rennen voor je vandaag. Sterkte er maar mee.

Vandaag ga ik verder met mijn pupil Karen. Ze heeft nu een stagebaan en we moesten even kijken hoe onze ontmoetingen voort te gaan zetten. Het wordt donderdag 's avonds. Verheug me er op!

Ik wens jullie een plezierige dag vandaag enne, goed he de mijnwerkers in Chili?
Alle mijnwerkers gered
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#104 Bericht door Lucje »

Roosje, ik hoop dat je darmen weer gewoon hun werk doen en jij een paar leuke dagen zult hebben. Veel plezier al vast bij je dochter! Roely, fijn dat je zoons het naar hun zin hebben in het buitenland! Leuk die kaart over die nachtmerrie :lol: En jij hebt weer drukke, maar ook gezellige dagen in het vooruitzicht. Krijgen wij na het weekend weer veel mooie foto's te zien? Dorine, het valt allemaal niet mee voor je, al die pijn die je steeds maar moet doorstaan. Heel veel sterkte gewenst! Leuk dat je visite kreeg, heb je ook weer even afleiding aan :) Jammer dat Nicole en Steven de valken niet hebben gezien maar ook zonder Pa en S2 blijft het prachtig daar en hebben ze toch nog volop genoten! Petra, gezellig weer met Karen afgesproken! Ben benieuwd hoe het gaat met haar stagebaan. Dochter heeft een afspraak gemaakt met een garage, de schade zou ongeveer 800 euro zijn. Nu maar afwachten of het Waarborgfonds inderdaad uitkeert. Wat fantastisch hè dat alle mijnwerkers gered zijn!
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#105 Bericht door Dorine »

Goedemiddag,

Poeh, het heeft vannacht hier gevroren, het was krabben met de autoruiten.

Zo ben je blij met al het goede nieuws uit Chili en
dan lees je weer hele minder leuke dingen,
Totilas is verkocht :cry: :cry: :cry:
dus ook geen Olympische Spelen voor Edward Gal met Totilas :cry: alhoewel Edward op een wonder hoopt
Laatst gewijzigd door Dorine op donderdag 14 oktober 2010, 13:30:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Barbara
Berichten: 7399
Lid geworden op: zondag 23 december 2007, 17:18:24
Locatie: Papenburg

#106 Bericht door Barbara »

Goedemiddag allemaal,

Ben een beetje duf maar ik kon het niet laten om te kijken tot de laatste mijnwerker boven was. Brrr kippenvel :lol:
Vanavond wordt het ook laat want we gaan naar een infoavond over wonen in Duitsland.

Roos, ik hoop dat alles goed gaat vandaag met lastige darmen.
In Deventer woedt een ware buikgriep.

Dorine, wat een naar verhaal weer over de MRIscan.
Bij mij hadden ze mijn hele lijf ondersteunt met allerlei kussens want ik kon ook niet liggen.

Lucje, alsof je een emmer leeggooit. Nu maar hopen dat het vergoed wordt.

Ik moet iets gaan doen

Fijne dag!!

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#107 Bericht door marian53 »

Zo je ziet het maar weer geld is macht , nou dan kan chocemoille met de eer gaan strijken voortaan , wel jammer dat het paard niet in Nederland blijft . :( :(
carpe diem

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#108 Bericht door Petra »

Goedemiddag Allen,

Ja Lucje, echt fantastisch de redding van de mijnwerkers! Jeetje, zomaar een schade van €800,- Uit ervaring weet ik dat het Waarborgfonds een meester in 'draaikonten' is. Ooit ben ik 'verongelukt' waarbij de veroorzaker doorgereden was. Auto total loss, Waarborgfonds vond echter dat ik mede verantwoordelijk was en keerde maar 60% uit van het totale schadebedrag. Dus.... Misschien kan je dochter eerst alleen de noodzakelijke schade laten herstellen en pas na uitspraak van het fonds al dan niet overgaan tot totaal herstel?

Dorine, mijn schoenen vallen uit. Wat een bittere pil voor Edward, wat zonde voor NL, een gouden combinatie wordt verbroken. Denk dat Totilas nooit door een ander op dat niveau gereden kan worden. Zucht, de macht van het geld....

Spannend Barbara die info avond. Laat je niet wat aanpraten he door een zogenaamde mooie bemiddelaar; houdt de touwtjes in handen! Succes.

Ben het dus met je eens Marian.

Zo, me in regenkleding hijsen en op naar de stad, op weg naar Karen. :lol:

Tot later wellicht.
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#109 Bericht door roosje »

Hallo allemaal,

Petra, hoe was je dag met je pupil? Vast heel erg leuk.

Lucje, dat is niet mis zeg dat bedrag. :!:

Dorine, ik hoorde het onderweg op de radio over de verkoop van Totilas. Erg sneu inderdaad. En ja het geld is weer het belangrijkste. :?
Ook hier was het gras vanmorgen helemaal wit van de rijp. Winter is weer in aantocht. Het weekend zou ook stukken kouder worden. En hier snort de verwarming ook weer.

Barbara, ben benieuwd of je nu beter geinformeer gaat worden over het wonen in Duitsland.

Roely, leuk die kaart die Steven naar jullie stuurde. Betekend wel dat hij het erg naar zijn zin heeft. Fijn ook dat Hugo zijn weg ook al gevonden heeft. Nu nog een appartement begrijp ik. Gaat vast lukken.

Het was erg gezellig in Utrecht bij mijn dochter. Zijn de oude binnenstad in geweest (nooit eerder gezien) en we hebben heerlijk geluncht. De darmen hebben zich koest gehouden. 8) De heenreis verliep vlot maar terug pffffff wat een files tot aan Gorinchem met een slakkegangetje daarna ging het weer vlotjes. Ook mijn eigen schuld door op de verkeerde tijd te vertrekken. Maar ja dat mag de pret niet drukken.
Mijn dochter heeft een prachtige kat een Britse korthaar. En zo lief :)
Zie hier een voorbeeldfoto (heb ik niet gemaakt hoor :wink: )
Afbeelding

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#110 Bericht door Petra »

Goedenavond Allen,

O o Roos, wat een adembenemende beauty die Britse korthaar! 't Is dat ik meer om asieldieren geef, maar als ik ooit een raskat zou willen dan wordt 't een Brit! :lol:
Utrecht is leuk he? Ben je ook in kroegjes langs de kades geweest? Toen ik in Amersfoort woonde ging ik regelmatig in Utrecht 'stappen'. Echt gaaf. Fijn dat je darmen zich koest gehouden hebben. :lol:

Karen en ik hadden elkaar iets van 1,5 maand niet gezien. We hadden afgesproken haar wat tijd te geven om haar 'nieuwe' leven in te richten: 4 dagen stage, 2 avonden naar school.
Vanavond dus ons weerzien. Wat heerlijk zo'n Latina: armen om me heen en herhaaldelijk knuffel de knuffel. :lol:
Alles bijgepraat, stage 'problemen' besproken en... ongeduldig als ze is vroeg ze me haar te helpen met een sollicitatie. Prachtig!
Weer heerlijk gedineerd bij Spirit (biologisch/vegetarisch). Kortom, het was WAUW!

Na een enerverend en vermoeiend dagje ga ik zo m'n bedje maar es opzoeken. Vermoeiend omdat ik getergd word door giga hoestbuien. Balen. Truste allemaal, slaap lekker!
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#111 Bericht door marian53 »

Wat een prachtige poes Roosje een echte schoonheid , ik hoor hier allemaal van de dames lekker gechopt en reisjes , ik denk dat ik met de herfstvakantie er ook maar eens lekker tussenuit ga .

Ja het is echt zonde van Totilas , en paar weken terug was hij nog bij De Wereld draait door dacht ik .Ik heb het idee dat Nederland de laatste jaren van alles verkwanselt tis te gek voor woorden .

Nou ik duim voor je Barbara Duitsland op zich vind ik het een prachtig land .wie weet wat er uit komt .

Verder wens ik iedereen een goede nacht en morgen gezond weer op :D
carpe diem

Gebruikersavatar
nicole
Berichten: 2695
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 13:32:45
Locatie: Koningshooikt (belgie)

#112 Bericht door nicole »

Goede middag allemaal.

Roely mijn Steven heeft blijkbaar meer geluk gehad met zijn operatie dan Dorine,alleen nog wat stijf in zijn h als rond de operatie plek verder alles goed.Jou Steven heeft een fijne manier gevonden om je te laten weten dat hij nog ni van plan is naar huis te komen :lol: .Hugo heeft het ook naar zijn zin zo te lezen,ergens vind ik het wel erg voor jou je moet een halve wereld afreizen om je kinderen te zien.Veel plezier bij je dochter dit weekend.

Petra ik ben blij voor jou dat je voet eindelijk wat beter is ,houden zo.

Roosje wat een prachtige poes heeft jou dochter,fijn dat je genoten hebt.
groetjes nicole

Gebruikersavatar
nicole
Berichten: 2695
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 13:32:45
Locatie: Koningshooikt (belgie)

#113 Bericht door nicole »

Dorine ergens versta je toch niet dat een stal zoeen paard verkoopt die brengt zo toch geld genoeg in het laatje zou je zeggen,het is ni mooi om zoiets te horen,en dan nog aan een doorverkoper die zal dan wel een of andere oliesjeik op het oog hebben ,arm paard.
groetjes nicole

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#114 Bericht door Petra »

Goedemiddag Allen,

Het is hier herfst, koud, grauw, druilerige regen. Tja Nicole, het is van de zotte. Denk ook dat Tortilas uit het zicht verdwijnt.

Vandaag me maar eens op het huishouden storten. Bah, geen zin in maar 't zal wel moeten. :wink:

Fijne dag allemaal!

Eerste mijnwerkers verlaten ziekenhuis
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#115 Bericht door Petra »

Zachtjes, heel zachtjes sluip ik voorbij. Zachtjes om jullie niet te storen of wakker te maken. Wil jullie toch truste wensen, slaap lekker. Wordt morgen wakker zonder pijn of verdriet, wel vrolijk en gezond.
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#116 Bericht door Dorine »

Ben blij dat je zachtjes gedaan hebt Peet, dat je me lekker liet slapen :wink:

Tja ik heb weinig te vertellen, helaas.
Gister is het hier tot 3 uur droog gebleven en daarna begon het te regenen en
hield het niet meer op.
Gisteravond snel even met Menno naar de stad, meneer had eigenlijk niets meer met lange mouwen en
daar is het inmiddels wel weer weer voor.
Opgroeiende tieners is elk seizoen nieuwe kleding, is de groei in de lengte zo'n beetje gestopt, begint de groei in de breedte ...
Meneer was blij, ik niet want het ging voor geen meter.

Eens kijken wat de dag van vandaag brengt, buiten in ieder geval grijs maar wel droog,
een heel verschil met een week geleden, toen hadden we een prachtig zonnig en warm weekend.
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#117 Bericht door marian53 »

Die Peet :D :D ja ook ik heb hier uit geslapen ,ik dacht dat ik een nachtdier was maar jij kan er ook wat van Petra :D

Momenteel is het hier droog ,maar ik ga toch maar even n frisse neus halen zometeen.

Nog even wat boodschappen doen , denk aan een lekker appeltaartje te maken dat rijkt zo lekker in huis , zoon zal er wel weer blij mee zijn die kan het nog wel eten als ontbijt .straks maar even bellen dus .

En ja dorine jammer dat het nog niet gaat zoals jij wilt , maar je zal wel wat lichter lopen nu :wink: want kleding kopen voor opgroeiende tieners maakt je wel lichter.

Gister Hat men er bij De Wereld draait door nog over dat prachtige paard , iedereen is geschokt erover dat men die 2 uit elkaar haalt het blijft jammer .

Verder heb ik voorlopig ook niks , dus wens ik iedereen toch een fijne pijnloze dag .

Hoe zou het afgelopen zijn met dat huis van Barbara???
carpe diem

Barbara
Berichten: 7399
Lid geworden op: zondag 23 december 2007, 17:18:24
Locatie: Papenburg

#118 Bericht door Barbara »

Goedemorgen allemaal,

Brrrr koud hè? Ik wil ook een winterslaap net als een paar van mijn schildpadden :( :(

Nou Dorine, weer ouderwets gaan breien dat is heel wat goedkoper.
Al wilden mijn meiden op die leeftijd niet meer eigen gebreide truien van moeders. Nu ben ik voor Gert een trui aan het breien.

Gert is toch zo'n schat. Altijd maar aan het klussen voor mijn schildpadden. Nu is hij de hele schildpaddenflat aan het opknappen.
Hij gaat zelfs de lampen op een rails maken zodat ik later de lampen kan verplaatsen als ik de boel wil veranderen.
Ik heb dus zelf huisjes gemaakt en dat moet natuurlijk niet teveel geld kosten want de hobby is al duur genoeg. Ik heb met dikke lagen tegellijm gewerkt dan krijg je een rots idee en ze zijn nu eindelijk droog. Ik heb ze gemaakt van de voering van Hanging baskets.

Afbeelding

Lieve mensen ik wens jullie een fijn weekend.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#119 Bericht door Petra »

Ha Allemaal,

Gelukkig, weer wat mensjes boven water. :lol:

Moet wel lachen om je shop beleving met Menno Dorine, zie jullie al winkel in en uit sjouwen, Menno met brede borstkas :lol: . Minder dat het jou niet zo goed gaat. Nog even afwachten tot de 21e. Ben je intussen wel wat 'pijnlozer'?

Klopt Marian, 's ochtends ben ik geen knip voor de neus waard, bloei pas 's avonds/vroege nacht wat op. Appeltaart en dan als ontbijt? Nu, dat wil ik ook wel, de geur alleen al. Hmm.

Jeetje Barbara, wat creatief die rotsblokjes! Ziet er mooi uit hoor. Leuk ook dat je 'n foto geplaatst hebt. Inderdaad dat Gert lief meeklust; ach, misschien is het ook zijn 'hobby' geworden?

Ik ben nog steeds snip verkouden, spierpijn van het hoesten. Toch ook wel - voorzichtig - goed nieuws. De Teen. De pijn was eerst van het niveau 'lopen op scheermesjes'. Nu lijkt de behandeling aan te slaan; pijn niveau is gedaald naar 'zwaar irritant'. Er gloort dus licht aan 't eind van de (stomme belachelijke) tunnel. Nogmaals, ik ben behoudend!
Maar, ik ga dadelijk wel de stoute wandelschoenen aantrekken en kijken of het lukt om te banjeren. :wink: Want, het is hier fris, er staat een flink windje maar zonnetje doet dappere pogingen!

Wens jullie allen een gezonde, pijnloze dag. Tot later wellicht.
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#120 Bericht door Falcon »

Hoi, ik kom even langs waaien...
Schrijf nog even niet zoveel hier, maar blijf wel meelezen.

De schildpadhuisjes zien er leuk uit Barbara! Hoe is de avond over wonen in Duitsland geweest?
Fijn Petra dat het iets beter met je voet/teen gaat.
Nicole, fijn dat het met jouw Steven goed gaat.
Dorine, met jou gaat het dus nog niet, lees ik... maar ja dat veranderd ook niet zomaar 1.2.3. Hoop dat je nog wat moed kunt houden.
Roely, stil in huis ... hoop dat je nu een fijn weekend op Vlieland hebt.
(En ik ben later nog wel weer eens op Vlieland geweest, maar ook dat is al weer heeeeeeel wat jaren geleden..)
Roos, leuk dat je naar je dochter was en het fijn had. Zo'n poes hebben wij ook (zelfs twee, en ook die zijn erg lief..)

Groetjes voor jullie allemaal!
Where the Spirit of the Lord is, there is freedom.

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#121 Bericht door Dorine »

Het is niet eerlijk :?
Sta ik in de tuin, kijk ik naar het zuiden, daar waar de zon staat, zie ik dikke donkere wolken,
kijk ik de andere kant op zie ik wat dunne witte bewolking en heel veel blauwe lucht.
De grens van de bewolking hangt zo'n beetje boven ons, de zon schijnt hier vandaag dus niet :(

Afbeelding
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#122 Bericht door marian53 »

ik heb net mazzel hier nog net wel
:)
carpe diem

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#123 Bericht door Petra »

Ha Allemaal,

Niet jaloers worden hoor :wink: : hier volop schitterend zonnetje (maar o zo gemeen koud!).

Bij mij heeft ImageShack kuren; krijg de pagina niet te pakken. De rest doet 't wel goed.

Fijne zondag gewenst, met of zonder zonnetje. :wink:
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#124 Bericht door Falcon »

Goedemorgen allemaal,

Heb een lekker rustig weekend gehad en net mijn spannende boek uitgelezen.
Nu wordt het hoog tijd om een appeltaart te bakken, want mijn moeder is morgen jarig en ik zou voor de taart zorgen.
Verder heb ik nog wat was weg te strijken, maar heb geen volle agenda vandaag. :D

Roely, hoe was je weekend op Vlieland?
En Dorine, toch nog wat zon gehad? Hoe is het verder?
Petra hoe gaat het met je teen/voet?
Roos hoe was jouw weekend?
Barbara, fijn aan het breien voor Gert, schiet het al wat op?

Groetjes en wens iedereen een fijne dag toe.
Where the Spirit of the Lord is, there is freedom.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#125 Bericht door Petra »

Goedemiddag Allemaal,

Stilletjes.... Leuk Herma dat je er even bent. Klinkt lekker relaxed allemaal vandaag, taartje bakken, strijken... Gelukkig dat je geen volle agenda hebt. Ik ben ook bezig met een lekker boek, heel pakkend.

Mijn teen gaat wonderwel 'goed', zou de behandeling eindelijk aanslaan? Kan nu weer enigszins 'normaal' lopen, niet te lang dan gaat alles weer branden en zeuren. Volgende week weer onder het mes. Maar ik durf heel voorzichtig te zeggen dat er schot in lijkt te zitten. Dank je wel voor je belangstelling.
Morgen trouwens niet naar de paardjes, Henk heeft vakantie en zit met z'n vader op de boot. Vind ik niet erg, krijg voet wat rust. :wink:

Momenteel leuke beelden op de Eemsmond 'bicam', ze zijn aan 't werk op het dak, zie draadje. :wink:

Afbeelding
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gesloten