Stamtafel Februari-2011

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#1 Bericht door Lucje »

Adrie, wat erg wat je meegemaakt hebt met je man.
Ik begrijp nu ook waarom je dat gezegde onder je berichtjes hebt staan!
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#2 Bericht door Petra »

Goedemiddag Allen,

Hier weer een grauwe dag. Volgens mij hangt er toch voorjaar in de lucht, mijn strooivoer wordt nauwelijks aangeraakt. Hoe is 't bij jullie?

Je hebt volkomen gelijk Roely, het is zo. Maar als je (even) aan 't verkeerde eind van de stok bungelt is 't wel vervelend. :lol:
Yep, nog steeds pijn. Niet meer op 'strompelniveau', wel knap irritant. :wink:

Ben benieuwd naar de ontwikkelingen in Egypte. Als de vlam maar niet in de pan slaat.

Wil jullie een fijne dag wensen.
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#3 Bericht door roosje »

Goede middag allemaal,

Ben benieuwd hoe het is gegaan vandaag Petra.

Tja, sta je bij de kassa om bloemen af te rekenen is mijn bankkaart vervallen. Gelukkig heb ik dan nog een andere bankkaart. :oops: Dus daarna snel naar de bank om mijn nieuwe kaart op te halen. De aankondiging per brief is mij destijds helemaal ontgaan.

Vannacht vreselijk liggen dromen en daardoor slecht geslapen. Dat wordt een vroegertje vandaag.

Vond het ook al verdacht stil in de tuin weing vogeltjes. Kijk ik door het raam en het was dus niet verwonderlijk dat het zo stil was want mevrouw Sperwer had het voerderhuis bezet. Foto bij ander vogels.
Petra, kan het voer niet aanslepen hier wordt vollop gegeten. Net weer een voorraad aangeschaft.

Gebruikersavatar
neeltje
Berichten: 8862
Lid geworden op: vrijdag 28 maart 2008, 19:17:38

#4 Bericht door neeltje »

goede middag,
vandaag weer gewerkt, was als vanouds lekker druk, dus rustig aan beginnen is al mislukt :?
Maar ben toch blij, dat ik weer geweest ben.

@Roosje, ik ga zo even kijken naar je Sperwerfoto's, ben benieuwd.
En veel gedroomd vannacht? Lag je te warm? Dan heb ik dat altijd.

@Petra, hier wordt nog volop gegeten van het strooivoer hoor. Misschien ligt het aan de kwaliteit :wink: Ze worden steeds kieskeuriger, die vogels.
Ik ben erg benieuwd wat het nu uiteindelijk is met jouw teen, je kunt er een boek over schrijven.
Op wat voor schoenen loop je nu? Soms geven bergschoenen wat verlichting omdat je dan je tenen minder buigt.

Bedankt nog voor jullie reactie's n.a.v. mijn berichtje over het vastgevroren? Meerkoetje.

@Adrie, ik heb je bericht gelezen over je man, een hele verschrikkelijke ziekte is A.L.S.
En nog steeds geen therapie voor, het is bij je man wel heel snel gegaan zeg. Erg dat je zo iets hebt mee moeten maken.

Barbara
Berichten: 7399
Lid geworden op: zondag 23 december 2007, 17:18:24
Locatie: Papenburg

#5 Bericht door Barbara »

Goede avond allemaal :D

Eindelijk ben ik er weer. Druk gehad met allemaal gekke dingen.
Zo is mijn oude schoonmoeder beroofd en wel op zo'n smerige manier.
Er stond een man in een net pak voor de deur en die legitimeerde zich als controleur van de Carinova. Hij kwam kijken of de hulp haar werk wel goed deed. Hij liep door alle kamers en toen kwam het punt om even wat formulieren in te vullen. Het ging allemaal heel officieel en tussen neus en lippen door vroeg hij ook haar pincode. Later toen hij weg was, bedacht mijn schoonmoeder dat er iets niet klopte en ze wilde ons bellen maar haar telefoon was gejat en jullie snappen het al toen de politie kwam was haar bankrekening ook al leeg.

Toen kregen we lekkage. De slang van de wasmachine lag eruit en die staat op zolder. ipv dat het water de trap af liep, trok het door de vloer van naar de tussenverdieping en daar door de vloer naar de beneden verdieping. Alles was nat en stond bol.We hebben alles kunnen leegruimen endweilen en weggooien en drogen. Echt een ramp!!

En nu??? Nu zitten we eindelijk weer hier!! Hoe is het met iedereen?
Hier gaat het verder goed hoor, buiten de jaarlijkse griepjes.
Ik hoorde dat er alweer valken gesignaleerd waren dus we krijgen weer een leuke gezellige drukke tijd. Heb echt zin in het voorjaar al is het hier nogsteeds smerig koud en somber weer.

Verder zijn we nogsteeds bezig met een leuk huisje zoeken. We hebben een leuke makelaar en hebben afgesproken dat 2011 ons Duitland jaar gaat worden.

Nou lieve mensen heb het goed
Ik ga nog even schrijven in het dagboek van Merah
See you soon :D :D :D

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#6 Bericht door Petra »

Goedenavond Allen,

Oops Roos, sta je daar in verlegenheid! :lol: Gelukkig kon je het oplossen. Een schrale troost voor mij; nog 'n warhoofd(je). :wink:
Vreemd dat er bij mij nauwelijks nog gegeten wordt. Nee, aan de kwaliteit kan het niet liggen (denk ik), heb vanaf het begin 't zelfde strooivoer gebruikt. Stelletje verwende nesten!
Opmerkelijk, ik heb vannacht ook zo slecht geslapen; dromen. Het leek wel een opengetrokken beerput. Voor mij ook 'n vroegertje. :wink:

Neeltje, ben je weer gelijk hele dagen begonnen? Is het niet beter om rustig aan op te bouwen? In de praktijk werkt dat beter (sprak zij uit ervaring), zeker met zo'n drukke werkomgeving (als ik het goed gelezen heb).
Nee, heb nog 't zelfde strooivoer. Vraag me af wat er hier zo anders is.

Hey, Barbara ook weer in het land! Heb je gemist. Zo te lezen heeft zich het nodige voorgedaan bij jou. Het allerergst vind ik het van je schoonmoeder. Dat verwacht je toch niet? Wat 'n .... hele lelijke woorden denk ik nu...... Ook nog drama met de wasmachine. Zucht. Er kan niet veel meer misgaan bij je dit jaar dus: Duitsland gaat slagen! :lol:

Ok, het bezoek aan de chirurg. De foto's hebben geen mysterien onthuld. Waarom verbaast me dat niet? :wink: Wat ik zelf ook gezien had is dat de teen er stukken, stukken 'rustiger' uitziet, het kapotte oppervalk is nog maar 1 kwart van wat het was. De pijn is ook uit te houden, niveau 'zware irritatie'. De chirurg wist niet wat hij zag: zo veel verbetering. Ook zei hij blij te zijn dat hij niet gelijk was gaan snijden (ik ook), scheelt een kwart teen. :lol:
Een fantastisch compromis afgesloten: teen 4 weken rust geven om het zelfherstellend vermogen van het lichaam een kans te geven. Prima, daar geloof ik ook in. Als het herstel niet intreedt kom ik weer terug. Dan denk ik wel snijden.
Inderdaad Neeltje, bergschoenen (heb ik gelukkig 2 paar van) en niet forceren.

Alweer dank voor jullie warme belangstelling en tips. Hopen dat 't nu goed gaat.

Zoals ik bij Roos schreef duik ik ook vroeg in bedje. Voel me alsof ik onder een handkar gelopen heb.
Wens jullie truste, slaap lekker!

P.S: Zojuist op tv: ten oosten van de lijn Groningen/Eindhoven ijzel. De politie raadt mensen ten zeerste af de weg op te gaan. Morgenochtend ook uitkijken geblazen. Er zijn al ongelukken gebeurd.
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Adrie
Berichten: 728
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 22:33:07
Locatie: hoogvliet

#7 Bericht door Adrie »

Petra schreef:
Zoals ik bij Roos schreef duik ik ook vroeg in bedje. Voel me alsof ik onder een handkar gelopen heb.
Wens jullie truste, slaap lekker!
Petra, Je loopt achter de handkar,en eronder als je een trekhond bent. :lol: :lol:
Mijn hulp is vanmiddag geweest , leuk hoor, maar ze is zo nadrukkelijk aanwezig, dat ik s,avonds doodmoe ben.Ik heb nu alles gelezen , maar ff geen reactie,s
Welterusten allemaal.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#8 Bericht door Yleor »

Leuk om je weer eens te zien Barbara, al zijn er nare dingen bij jullie gebeurd. Wat een laffe streek wordt oude mensen toch vaak geleverd, bah, zo laag. Ik hoop dat jullie je leuke huisje nu gaan vinden!

Petra, toen ik zelf mijn likdoorn 'behandelde' door hem af en toe uit te snijden met een klein scheermesje en ik daar op een gegeven moment mee ophield omdat hij toch steeds terugkwam moest ik tot mijn stomme verbazing een poosje later constateren dat hij gewoon weg was! Gave gladde huid, niks meer van te zien en te voelen! Van sommige dingen sta je te kijken. Dus wie weet, je hoop is nog niet vervlogen!

We zouden vanavond naar Zwolle om morgen met mijn schoonouders naar diep in Twente te gaan, maar mijn schoonvader heeft weer diarree dus het is niet doorgegaan. Ben wel blij, want in het oosten is het glad.

Ben moe en een beetje uitgewoond, ik ga eens op tijd slapen.

Maria
Berichten: 6234
Lid geworden op: woensdag 9 april 2008, 20:30:50
Locatie: deurne

#9 Bericht door Maria »

hoi barbara je bent er weer wat een ervaring zeg je zou er van gaan vloeken

petra ik ben blij dat er niets biezonder aan de hand is kan jij ook weer goed slapen welterusten


maria

Gebruikersavatar
Yolande
Berichten: 133
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 16:14:10
Locatie: Montfoort

#10 Bericht door Yolande »

Barbara wat een vreselijk bericht over je schoonmoeder. De schoonmoeder van een vriend van ons is door een jonge buitenlander aangerand (zij is 84). Ze schreeuwde om haar man (die al jaren overleden is) en dat schrok die vent af. Resultaat, dat zij niet meer naar buiten durft. Rot schoften!! :twisted:

Hier op kantoor geniet ik van de refresh beelden. Ten minste als ze willen refreshen. F5 werkt ook wel. Jammer dat ik in deze gesloten omgeving geen mogelijkheid om campics te maken. Maar gelukkig zijn er genoeg anderen die het doen :)

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#11 Bericht door Lucje »

Petra, het is misschien helemaal niet verkeerd die teen eens een beetje rust te gunnen, misschien gaat het dan de goede kant op. Je mocht het nog wel zeggen gisteren over Egypte : de vlam is daar inderdaad in de pan geslagen. Wat een toestand daar! Barbara, leuk dat je er weer bent maar wat een narigheid hebben jullie meegemaakt. Vooral dat van je schoonmoeder is heel erg! Ik hoop dat jullie inderdaad je huisje zullen vinden dit jaar :) Yolande, je snapt niet hoe iemand zoiets kan doen :? Roosje, ik hoop dat je vannacht beter geslapen hebt, zonder enge dromen. Neeltje, goed dat je weer bent gaan werken maar inderdaad, doe het kalm aan in het begin.
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#12 Bericht door Falcon »

Barbara fijn om weer wat van je te horen.
Maar wat een narigheid heb je meegemaakt zeg.
Gelukkig dat je van Merah kunt genieten. Hoe gaat het met je schildpadden? Komen ze winter een beetje goed door?

Neeltje fijn dat je weer naar je werk kon gaan. Hoop dat je verder toch wel wat rustig aan kan doen.

Petra, nou het is wat met die teen van je. Hoop echt dat rust voldoende gaat helpen.

Yolande, wat erg wat die schoonmoeder heeft meegemaakt, kan me voorstellen dat ze niet meer naar buiten durft.
Where the Spirit of the Lord is, there is freedom.

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#13 Bericht door Dorine »

Goede avond,

Beetje druk gehad, ik heb wel alles gelezen.

Deze kwam Daphne zojuist tegen :lol:

Even Apeldoorn bellen

Ik duik zo lekker onder de wol, ben moe. Welterusten
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#14 Bericht door Petra »

Goedenavond Allen,

:lol: Over trekhond Adrie; ik liep eronder, zo moe was ik.

Roely ook al zo uitgewoond. Goed dat je niet op pad hoefde; ik schreef al over de ijzel. Jij hebt blijkbaar een goede ervaring met even niet aan het lijf (voeten) sleutelen; ik hoop dat het mij ook zal gebeuren. Maar even niet aan denken. Ik loop nog steeds een beetje 'op eieren' en probeer dat af te leren.

Dank je Maria!

Ja Yolande, steeds meer ouderen worden het slachtoffer van idioten. Pas is zelfs een bejaarde vrouw zwaar mishandeld door nota bene: een jonge vrouw! Gekke wereld.

Lucje, jij ook bedankt voor het advies de boel even met rust te laten. Wie weet! Inderdaad, Egypte. Ik houd echt mijn hart vast! Laat iemand verstandig worden en de 2 partijen scheiden, anders wordt het een bloedbad.

Fijn Herma dat je er weer was. Hoe gaat het met je? Een beetje evenwicht gevonden na de dood van je vriendin? Denk vaak aan je.

Dorine, ik kende 'm al; hij is echt meesterlijk! Kan me het gevoel van de jockey voorstelln. :lol:

Even wat anders. Het is al zo'n beetje geopperd om weer eens af te spreken. Als iedereen het zo voelt, kunnen we een balletje opgooien? In maart? De Mortel (of misschien Blijdorp? :lol: ).
Stel je voor, maart, voorjaar, zonnetje, bijtjes, eitjes... :lol: Ik heb er wel zin in.

Ook al een vermoeide Dorine. Denk dat we allemaal naar het voorjaar snakken. De takken hier beginnen al knoppen te vormen, het voorjaar kan niet meer ver weg zijn. :lol:

Afbeelding
Ik dus ook moe, ga zo onder de wol. Truste, slaap lekker!
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Adrie
Berichten: 728
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 22:33:07
Locatie: hoogvliet

#15 Bericht door Adrie »

Welterusten Petra.
Ik zit zonder telefoon. Mijn dochter belde en ik kreeg een raar geluid. heb haar via Messenger op geroepen. blijkt er een storing te zijn in mijn lijn. gelukkig doet mijn Internet het wel. Morgen tussen 10-12uur gaan ze het proberen op te lossen.Ga toch maar eens voor een mobieltje kijken.
Dan heb ik toch wat achter de hand, voor het geval.
Afbeelding

Zwiersje
Berichten: 10596
Lid geworden op: zondag 8 juni 2008, 10:30:11
Locatie: Duiven
Contacteer:

#16 Bericht door Zwiersje »

Goede morgen

Een mobieltje is altijd handig Adrie, daar kwam ik vanmorgen nog achter :cry:
Eigenlijk moest ik vandaag worden opgenomen in het ziekenhuis.
De operatie stond gepland aan het eind van de morgen.
Stond al bij de auto met mijn tassie toen ik werd gebeld op mijn mobieltje :?
De chirurg was ziek en dus gaat de operatie niet door.
Ontzettend balen dus!!
kunnen we weer opnieuw in de spanning gaan zitten.

Heb wel gelijk een lekker bak koffie gepakt :D
Hoef nu toch niet meer nuchter te blijven.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#17 Bericht door Dorine »

Kan ik wel ophouden met duimen :wink:

Balen, flink balen.
Laten we hopen dat de nieuwe afspraak er snel aankomt.
Ga maar wat leuks doen, Anita, tenminste proberen.
Even met je gedachten ergens anders.
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Liesbeth60
Berichten: 12471
Lid geworden op: zondag 6 juni 2010, 21:19:05
Locatie: Arnhem
Contacteer:

#18 Bericht door Liesbeth60 »

Ja klopt, een mobieltje is zeker handig! :D
En, smaakte de koffie Anita? :lol:

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#19 Bericht door roosje »

Goede morgen allemaal,

Wat een toestanden weer Barbara. Het zit allemaal niet echt mee. Verschrikkelijk dat je schoonmoeder is overvallen. Wat een rotzakken lopen er toch op deze wereld rond. Kunnen ze wel :(

Adrie, niets vervelender dan zonder telefoon te moeten zitten. Ik hoop dat ze het "lek" boven water krijgen.

Dorine, erg leuk filmpje, lag in een deuk :lol:

Petra, laten we hopen dat je teen inderdaad de goede kant op gaat en dat het ergste leed geleden is.

Neeltje weer aan het werk. Toch maar proberen het tempo wat te verlagen.

Gisteravond uit eten geweest, verjaardag gevierd van mijn wederhelft,
die ontstoken spieren in zijn rug heeft. Zeer pijnlijk. Heeft ontstekingsremmers en spierverslappers gekregen van de HA.
Ik zit nu op de verwarmingsmonteur te wachten. Het apparaat heeft weer kuren. Soms willen de radiatoren niet warm worden. Hebben we al eens eerder gehad. Na gebruik van warm water wil de switch in het apparaat niet terug draaien.

Wens jullie een fijne dag.

Edit: Dat is zeker balen Anita. Ik hoop dat een nieuwe afspraak snel gemaakt kan worden.

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#20 Bericht door Yleor »

Gelijk heb je Anita, hup aan de koffie, en neem er zo meteen iets lekkers bij om wat te ontspannen. Hier is het mooi weer, dus wie weet kun jij er ook wel even op uit met je kijker. Ik ga zo.

Uitgerust Dorine?, sja, we worden allemaal een daggie ouder. Mijn longen zijn nog niet op peil, ga ik straks weer wat aan doen, lekker naar buiten.
Hou je een beetje in hè Neeltje, in zo'n baan als de jouwe kun je waarschijnlijk alleen maar voluit werken, maar neem af en toe een pauze.

Fijne dag iedereen.

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#21 Bericht door Dorine »

Mooi weer?

Hier niet :(
Dus stuur maar wat richting zuid-oosten.
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Gebruikersavatar
nicole
Berichten: 2695
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 13:32:45
Locatie: Koningshooikt (belgie)

#22 Bericht door nicole »

Anita dat is echt wel balen,dan ben je bijna zover nu moet je weer gaan aftellen.Sterke :roll:
groetjes nicole

Barbara
Berichten: 7399
Lid geworden op: zondag 23 december 2007, 17:18:24
Locatie: Papenburg

#23 Bericht door Barbara »

Goedemorgen Allemaal,

Poeh, wat heb ik een hoop gemist. Niet verwonderlijk natuurlijk.

Anita, ik heb natuurlijk alles gemist over je operatie. In iedergeval sterkte. Natuurlijk balen als je zo hebt zitten stressen en dan gaat het niet door.

Ja dan het onderwerp Mobieltje. Nou ik heb er ook eentje. Een super de luxe, zo eentje met internet, Mp3 filmpjes enz. Gekregen van mijn provider omdat ik zo'n trouwe klant ben. Onvoorstelbaar!!! Meestal krijgen nieuwe leden een kadootje. Ik voel me heel sjiek maar ik kan er niet mee omgaan.Moet alles nog leren. Het is een touchscreen en dat is ideaal voor mijn artrosehanden. Zo'n ding met van die knopjes,daar kon ik niets mee. De knopjes zijn te klein en vaak te stug.

Dorine, hoe is het nu met je rug?

Roely verkouden? Ik hoop dat het snel weer over is. Nee Merah kijkt niet meer scheel. Heel soms als ze erg moe is.

Ton hoe is het met jouw kleine Labradoortje?

Adrie is er een rede waarom de letters zo groot zijn? Zo ja dan pas ik mij ook aan.

Piet, alles goed? Misschien een idee om een mogelijkheid op de site te hebben om de berichten van 1 persoon terug te kunnen lezen. Of kijk ik er overheen want ik heb geprobeerd de berichten van Adrie en Anita terug te vinden.

Peet, omdat ik die artrose handen heb kan ik niet zelf mijn teennagels knippen en komt er zo'n dame langs omdat voor mij te doen. Dan doet ze ook mijn likdoorns. Ik heb altijd weer heerlijke voeten als zij is langs geweest.

Ik ga met Merah naar buiten want de zon straalt hier. Eindelijk, dat werd tijd.

Lieve mensen een fijne dag gewenst. :D

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#24 Bericht door Petra »

Goedemorgen Allen,

Zal later vandaag uitgebreider reageren, moet 'n beetje hollen voor een afspraak.
Wil wel Anita een hart onder de riem steken bij het 'ontzenuwen'. Ook ik heb gemist dat je geopereerd zou worden. Heb je nota bene veel plezier met je 2-daagse afwezigheid gewenst. Oops, sorry daarvoor. :oops:
Nu moet je zeker afwachten? Zucht, erg is dat.
Neem nog 'n lekkere bak koffie met een appelflap (of iets dergelijks).

Barbara, je kunt alle berichten van 1 specifieke gebruiker/-ster lezen. Ga naar 'Gebruikerslijst' (rechts bovenin). Klik de naam van de gewenste persoon aan. Bij 'totaal berichten' staat in het blauw: zoek naar alle berichten van naam.

Hier was het 'n beetje mistig, zonnetje kwam door, is zich nu weer aan 't verschuilen.

Nogmaals, Anita sterkte. Verder wens ik iedereen een fijne dag!
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Adrie
Berichten: 728
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 22:33:07
Locatie: hoogvliet

#25 Bericht door Adrie »

Barbara.
Ik weet niet of ik het al een keer geschreven heb, maar in het kort,
Ik ben bijna blind aan 1 oog. lekkende bloedvaatjes en gebrek aan zuurstof. de Boosdoener , verstopte Halsslagader, inmiddels daaraan geopereerd, en 4 x gelaserd. Ik heb I.E op 150% staan, maar dan nog kan ik het niet goed lezen. heb een loupe naast mij liggen, maar het ergste is het tikken, L.hand de loupe en R. hand tikken.Af en toe een tikfoutje.Daarom kan ik ook niet op alles reageren of ik moet steeds Quoten.Ik ben niet zielig hoor, maar dit is ff een uitleg.Met mijn nieuwe bril kan ik weer mensen en dingen onderscheiden.
Groetjes Adrie
Afbeelding

Gesloten