Stamtafel Maart-2012

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#76 Bericht door marian53 »

Wat gaat het toch goed alweer een ei erbij :D
Bedankt Jan
carpe diem

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#77 Bericht door marian53 »

Gisteravond nog even Pauw en Witteman gekeken daar waren de webcams van BDL even te zien ,met een woordvoerder van de Vogelbescherming .Kees de Prater
De Man verdedigde zich prima tegen de bioloog Midas Dekker , die ik een klein beetje vond muggeziften over de webcams .
Maar ja wie ben ik :wink:
carpe diem

Liesbeth60
Berichten: 12471
Lid geworden op: zondag 6 juni 2010, 21:19:05
Locatie: Arnhem
Contacteer:

#78 Bericht door Liesbeth60 »

Als ik me niet vergis, ben jij Marian. :lol:

Petra, bedankt voor de rondjes kassie.
Ik geniet er iedere avond van. :thumleft:

Joke
Berichten: 8595
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 12:43:38
Locatie: Geldermalsen

#79 Bericht door Joke »

En ja hoor weer een ei erbij en nu in de Mortel.
Gefeliciteerd allemaal.
Nu ga ik lekker naar bed.
Truste en tot morgen weer
Een vriendelijk woord is wat ieder graag hoort.
Vriendelijke daden zijn de beste kameraden.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#80 Bericht door Petra »

Goedenavond Allen,

Nou nou, wat een avond! :shock: Dacht ik rustig rondje Kassie te kunnen gaan doen, heeft 2OR het behaagd haar ei te dumpen. :lol: Wat een spanning, wat een feest! Ook hier: gefeliciteerd allemaal!

Nijmegen: 0 eitjes, zojuist Mariken gearriveerd in kassie, ging even bol zitten en dook met het koppie onder de vleugels; dat schiet op.
Eemsmond: 2 eitjes, 1 onrustige valk binnen, 1 op het rooster.
Zwolle: 3 eitjes (net gezien), verder slapende valk in kassie, rooster leeg.
De Mortel: 1 eitje, gearriveerd ca. 22:46. 2OR zit bol op haar eitje.
AEB: 1 eitje zeker (of nog meer, maar dan weggerold, natuurlijk buiten beeld), geen valk zichtbaar (binnen donker!).
ASML: 3 eitjes, valk op de eitjes geplakt.
Tilburg: 1 eitje, valk stond erbij, nu staat valk voor de uitgang.
Bergum: valk op het rooster.
Flevo: leeg.
Aalsmeer: 11:03 nog 1 eitje; dankzij pic van Marian. Ik krijg de beelden niet te pakken, zelfs niet met Marian's link.

Nou, de 1e sensatie van 2OR hebben we gehad. Wens jullie alvast truste, slaap lekker. :bye:


Afbeelding
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#81 Bericht door Petra »

Goedenavond Allen,

Weer een spannend eitjesdagje vandaag! Met de komst van het 4e eitje in Veldhoven (ASML) lijkt het gezinnetje compleet!
Verder is Nijmegen/Mariken eindelijk over de eierbrug gekomen, zucht. :lol:
Vandaag zou ook het eventuele 4e eitje in Zwolle, het 3e in Eemsmond en het 2e in Tilburg gearriveerd kunnen zijn. Heb er geen zicht op; we zien wel.
Wat zich op de AEB Amsterdam afspeelt: we blijven in het ongewisse. We zien het wel aan het aantal pluizenbolletjes, t.z.t.

Het rondje langs de Kassies:

Nijmegen: 1 eitje, Mariken stond eerst wijdpoots over het eitje, nu met de rug naar de cam, staand, suffend.
Eemsmond: 2 eitjes, valk eerst met het kopje tussen de veren, 1 eitje zichtbaar. Nu strak over beide eitjes geplakt.
Zwolle: 3 eitjes, niet recent waargenomen. Valk strak over de eitjes, diep slapend, rooster leeg.
De Mortel: 1 eitje, valk met rug naar de cam, staand en wellicht suffend.
AEB: 1 eitje zeker (of nog meer, maar dan weggerold, natuurlijk buiten beeld), geen valk zichtbaar op het rooster (binnen donker!).
ASML: 4 eitjes, valk strak over de eitjes.
Tilburg: 1 eitje, ook hier valk strak over het eitje.
Bergum: valk op het rooster.
Flevo: leeg.
Aalsmeer: op 15 maart, zeker de 16e: 2 eitjes. Ik heb nog steeds geen cambeelden.

Ik ben benieuwd welke verrassingen ons morgen te wachten staan. Wens jullie alvast truste, slaap lekker. :bye:
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#82 Bericht door Petra »

Goedenavond Allen,

Een vroeg rondje Kassie vandaag. Mijn bed roept hard (beetje ziekies); daar geef ik maar aan toe. Een dag met puzzelstukjes die op de plek vielen.
Ook in Zwolle lijkt een gezinnetje (in spe) compleet met de komst van het 4e eitje. Het 4e eitje is 'conform planning' de 16e al gelegd; aldus de scherpe waarneming van Nora. Ik had 'm gemist! Eemsmond en Tilburg hebben het 3e resp. 2e eitje laten zien; een beetje zoals verwacht. Zo mooi als het ook gebeurt.
Op AEB Amsterdam werd vandaag een 2e eitje zichtbaar. Wat mij betreft komt het zekere aantal eitjes hiermee op 2; maar het zal me niets verbazen als...
Een 2e eitje van 2OR en Pa zou vandaag kunnen komen... :?: :!:

Het rondje langs de Kassies:

Nijmegen: 1 eenzaam eitje, kassie en rooster verlaten.
Eemsmond: 3 eitjes, liefdevol toegedekt door valk, rooster verlaten.
Zwolle: 4 eitjes, niet recent waargenomen. Valk strak over de eitjes, diep slapend, rooster leeg.
De Mortel: 1 eitje, valk bij kasssie-opening met de snavel tussen de vleugels.
AEB: 2 eitjes zeker (of nog meer, maar dan weggerold, natuurlijk buiten beeld), geen valk zichtbaar op het rooster (binnen donker!).
ASML: 4 eitjes, liefdevol bedekt door Mamsie (?).
Tilburg: 2 eitjes, ook hier liefdevol bedekt.
Bergum: bicam hangt (12:37), buicam/rooster leeg.
Flevo: valk met koppie tussen de vleugels op rooster, bicam leeg.
Aalsmeer: zeker: 2 eitjes (16 maart). Het lukt me echt niet de cams te pakken te krijgen. Actuele status onbekend.

De diertjes gaan hun gangetjes, of we kijken of niet. Zó gaaf dat we wel kunnen en mogen gluren! Wens jullie alvast truste, slaap lekker. :bye:
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
neeltje
Berichten: 8862
Lid geworden op: vrijdag 28 maart 2008, 19:17:38

#83 Bericht door neeltje »

@Petra, bedankt weer voor je overzicht, je hebt het er maar druk mee.
Beterschap, hopelijk voel je je vandaag weer wat beter.

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#84 Bericht door Lucje »

Petra, gaat het weer een beetje beter met je? Bedankt voor het bijhouden van alle gelegde eieren, wat een werk zeg!
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#85 Bericht door Petra »

Dank Neeltje en Gerda; ja, 't gaat wel weer. Een héél lange nacht slapen doet wonderen. :wink: Ach, dat bijhouden is niet zo veel werk hoor, het is leuk om te doen! :lol:
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#86 Bericht door Falcon »

Fijn dat het weer wat beter met je gaat Petra.
En het overzicht 'savonds voelt als een verhaaltje voor het slapen gaan :lol:
Where the Spirit of the Lord is, there is freedom.

Gebruikersavatar
Piet
Site Admin
Berichten: 4909
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:22:30
Locatie: Helmond
Contacteer:

#87 Bericht door Piet »

Marian, Herma,

Op dit moment komen de mails van het forum over het plaatsen van een nieuw bericht NIET bij jullie aan.
Onze mailprovider staat weer op de blacklist bij hotmail, waarom de mails bij Herma niet aankomen snap ik niet precies.
George Orwell wrote:
"All animals are equal, but some animals are more equal than others."

Don't Worry Be Happy

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#88 Bericht door marian53 »

oke Piet , ik kan het niet helpen .
carpe diem

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#89 Bericht door Petra »

Goedenavond Allen,

We verwachtten veel vandaag: Mevrouw De Mortel zou wel eens kunnen... Anders Nijmegen wel? Helaas, beide dames houden het 2e eitje lang op! Zelfs Pa raakte er van door de war en kwam zijn enige eitje voeren. :wink:
Wel een verrassing uit onverwachte hoek: in Kassie Flevo lijkt zich een romance af te spelen met een KindVrouwtje die niet van groene vogeltjes houdt. :lol: Ben benieuwd wat er gaat gebeuren en zal daarin niet de enige zijn.

Het rondje langs de Kassies:

Nijmegen: vers van de pers: 2 eitjes, zo rond 23:15 gelegd. :lol: Mariken vloog af en aan vandaag. Is in Kassie, enigszins rusteloos (snap ik nu ook). Ligt nu op Eitjes.
Eemsmond: 3 eitjes, verstopt onder Mams (?), rooster verlaten.
Zwolle: 4 eitjes. Er wordt een 5e voorspeld; wie weet. Rond het middaguur in ieder geval nog 4. Eitjes bedekt door opgekrulde valk, rooster leeg.
De Mortel: 1 eitje, 2OR staat er wijd- en X-poots boven, kop tussen de veren.
AEB: 2 eitjes zeker. De rest - indien van toepassing - laat zich raden. Eitjes verplaatsen zich nogal eens en raken buiten beeld. Geen valk zichtbaar op het rooster (binnen donker!).
ASML: 4 eitjes, liefdevol bedekt door Mamsie (?).
Tilburg: 2 eitjes, liefdevol bedekt door opgekrulde valk.
Bergum: bicam hangt (17/3 12:37), buicam/rooster leeg.
Flevo: slapende valk in kassie, rooster leeg.
Aalsmeer: zeker: 2 eitjes (16 maart). De cams krijg ik niet te pakken, denk dat er al weer 1 eitje bijgekomen is. Enfin, we zien wel.

Ben benieuwd wat de nacht ons brengen gaat, wat eitjes betreft dan he? Wens jullie alvast truste, slaap lekker. :bye:

Edit: Nijmegen aangepast; Mariken heeft haar 2e eitje laten vallen terwijl ik dit berichtje zat te typen. :lol:
Laatst gewijzigd door Petra op zondag 18 maart 2012, 23:31:29, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#90 Bericht door Dorine »

Hé Peet, wel even lezen, Nijmegen heeft al zijn 2e ei :wink:
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#91 Bericht door Petra »

Nou moe; da's gebeurd terwijl ik aan het typen was! Ik had 't gecheckt!! :lol: :lol: :lol: Ik rol echt om van verbazing! Ook van vrolijkheid.
Ik pas m'n Rondje even aan, dank Dorine! Gáááááf! :dansen:
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#92 Bericht door Petra »

Goedenavond Allen,

Een dag die door De Mortel weer eventjes op de grondvesten schudde; wat oogde als een vechtpartij, bleek een amoureus avontuurtje van de diva 2OR, DubbelOor, soms ook DubbelMan?
Enfin, het 2e eitje is nog niet gearriveerd, te druk met ...
Tilburg en Eemsmond werkten volgens het slechtvalkenspoorboekje; de NS kan er wat van leren. :wink:
Ook het Eemsmond gezinnetje lijkt nu compleet.
Kassie Flevo kende vandaag wel een echte schermutseling, vastgelegd door Dorine (zie draadje). Wel een verrassing!
AEB blijft onduidelijk qua aantal eitjes; de tijd moet het leren.

Het rondje langs de Kassies:

Nijmegen: 2 eitjes, Mariken heeft ze aan het oog ontrokken, rooster leeg.
Eemsmond: 4 eitjes, warm toegedekt, rooster leeg.
Zwolle: 4 eitjes, verborgen onder een wakkere valk, rooster leeg.
De Mortel: 1 eitje, 2OR heeft het met haar staart aan mijn oog ontrokken en slaapt, kop tussen de veren. Rooster leeg.
AEB: 2 eitjes zeker. De rest - indien van toepassing - laat zich raden. Eitjes verplaatsen zich nogal eens en raken buiten beeld. Geen valk zichtbaar op het rooster (binnen donker!).
ASML: 4 eitjes, warm en veilig onder valk.
Tilburg: 3 eitjes, warm toegedekt door valk.
Bergum: bicam loopt weer, valk in kassie, rooster leeg.
Flevo: wakkere valk op rooster, kassie leeg.
Aalsmeer: zeker: 2 eitjes (16 maart). De cams krijg ik niet te pakken, de site lijkt niet updated.

Waar morgen nog eitjes nieuws van te verwachten? AEB, Nijmegen en natuurlijk: De Mortel.

Rest me jullie alvast truste te wensen, slaap lekker. :bye:

AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#93 Bericht door marian53 »

Bedankt Petra
carpe diem

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#94 Bericht door Petra »

Graag gedaan Marian. :wink:

Wat anders; ik heb vanavond om 20:00 naar Drukte in de Dierentuin op SBS6 gekeken; het was gaaf! Zag o.a. Sunanda (neushoorntje Amersfoort) die in de modder gezet moest worden; heerlijk!
Een aanrader!

Van Vrienden van Blijdorp kreeg ik wat achtergrondinfo toegestuurd, o.a. het uitzendschema. Kijk maar:

Drukte in de Dierentuin; Blijdorp.
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#95 Bericht door marian53 »

Helaas heb niet kunnen kijken , en ik ben altojd zo verzot op Natuurprogramma's

Maar even iets anders.Heeft er al iemand contact met Roosje gehad , ik weet dat ze het erg druk heeft ,met dr verhuizing etc ,maar ik mis dr wel .
Graag wil ik dan vragen de groeten over te brengen en namens mij en een :flower:
carpe diem

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#96 Bericht door Petra »

Goedenavond Allen,

Denk ook vaak aan Roos. Weet niet of iemand al wat van haar gehoord heeft. Ze zal 't heel erg druk hebben denk ik? Valt ze dadelijk met de neus in de eitjes. :lol:

De gebeurtenissen in De Mortel beginnen geloof ik op de lachspieren te werken. Mevrouw vliegt wat, poetst, neemt een zonnebad en zit 's avonds naar haar eitje te kijken, luisterend naar lichte muziek. :lol:
Gelukkig blijkt uit het verslag van een lokale reporter (Gerrit) dat er geen enkele reden voor ongerustheid/agressie is.
Twee aangename verrassingen: Nora meldde vandaag dat gisteren eitje 3 op de AEB gearriveerd is; mooi!
De tweede verrassing: de 'zaken' in kassie Flevo lijken serieus; er is al een gymnastiekoefening gesignaleerd. Spannend!
Aalsmeer lijkt uit beeld, ik hoop dat de site snel updated wordt.

Het rondje langs de Kassies:

Nijmegen: 2 eitjes, Mariken is even terug uitgevlogen. Als 't goed is, vannacht/morgenochtend vroeg het 3e eitje? Rooster leeg. 23:03 Valk op rooster. 23:06 Valk op eitjes.
Eemsmond: 4 eitjes, bedekt door een warm lijfje, bewaking op 't rooster.
Zwolle: 4 eitjes, bedekt door een warrig en slapend ogende valk, rooster leeg.
De Mortel: 1 eitje, 2OR heeft eerst naar Eitje gekeken en hangt nu met de billen buitenboord. Rooster leeg.
AEB: 3 eitjes zeker. Het 3e is op de 19e (ca.) 18:07 gelegd. Bron: Nora. Rooster leeg.
ASML: 4 eitjes, in ontwikkeling onder Mamsie (?).
Tilburg: 3 eitjes, warm toegedekt door valk.
Bergum: kassie en rooster leeg.
Flevo: slapende valk op rooster, kassie leeg.
Aalsmeer: zeker 2 eitjes (16 maart). Verder geen nieuws bekend.

Waar we vannacht eitjes van mogen verwachten? Nijmegen is aan zet. De Mortel zal ik maar even op de buik schrijven. :wink:

Wat anders. Hebben jullie Vroege Vogels gezien? Ze hebben een actie gestart om dierenhandel via Marktplaats uit te bannen.

Kijk hier en steun de actie

Rest me jullie alvast truste te wensen, slaap lekker. :bye:

AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#97 Bericht door Dorine »

Goede avond,

Na een aantal dagen rotwerk in de tuin ben ik gebroken, dus de melige en leuke humor hier was vanavond welkom,
want ik ben zelfs te moe om me te gaan douchen.

De vijver was een hels karwei, ik dacht dat de bodem bedekt was met een dikke vieze laag verrotte bladeren en ander troep maar
het was dus een hele dikke laag stevige wortels en de vieze zwarte drab zat daar tussenin.
Vandaag nieuw substraat op de bodem en nieuwe planten erin, filter zuiver gemaakt en de vijver weer vol laten lopen.
Het water wat er eerst inzat heb ik overgepompt naar een zwembadje en dat vandaag weer terug.
Want helemaal vol laten lopen met kraanwater .... dan duurt het weer zolang voordat je water goed is.
Was wel lachen want iedereen die de vijver leeg zag vroeg zich af: was ie zó diep :shock:

Morgenvroeg kapper, wortelen voor Soraya halen, tuincentrum voor wat planten en dan ga ik lekker uitrusten in de Mortel.
Hopelijk laten de valken dat toe.

Roosje is inmiddels een beetje gesetteld, ik heb haar nog niet gesproken maar kreeg een mailtje van haar.
Verhuizen, pfff en voordat je alles weer een plekje gegeven hebt en al helemaal als je minder ruimte hebt.
De oudste zus van Piet is ook zo bezig nu, van een groot huis naar een bungalow en als je ziet wat die allemaal op moet ruimen,
hier gaat nogal eens de telefoon of ik wat kan gebruiken.

Welterusten allemaal en wat de Mortel betreft,
het zal me echt verbazen als dubbeloor vannacht een ei legt,
of de muziek van Zwiersje moet een steentje bijdragen :wink:
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#98 Bericht door marian53 »

Fijn te horen dat het goed gaat met Roosje.
Doucheen helpt anders wel om je spieren wat te ontspannen je slaapt dan beter .
Ook een welterusten allemaal , en dat eitje zal nu wel een geklutst eitje zijn met al die mannen :wink:
Of de muziek van Anita heeft een helende werking .
Kan ze straks ook nog Reiki toe gaan passen bij de valken :lol:
carpe diem

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#99 Bericht door Dorine »

Wie graag naar het strand gaat maar zich eigenlijk daar verveelt,
kan hier wel wat inspiratie opdoen.

Strandtekeningen
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#100 Bericht door Petra »

Goedenavond Allen,

Mevrouw De Mortel houdt ons allen in spanning; het is bij het ene eitje gebleven. Veldreporters melden diverse (?) paringen en dat de 3e valk niet verschenen is.
Vanavond weer een gezinnetje compleet: het 4e eitje in Tilburg gearriveerd. Zie de flitsende pic van Dorine.
In Kassie Flevo is reuring; diverse bezoekjes van 2 valken. Na wat gepuzzel lijkt de identiteit van Mevrouw bekend; zie draadje.
Verder goed nieuws uit Aalsmeer: Oracle meldt dat eitje 3 op de 18e en eitje 4 de 20e gearriveerd is. Ook dat men ernstige problemen met de site heeft; dat verklaart.
Eigenlijk hoop ik op eitje 3 in Nijmegen. Kan geen kijkje nemen; valk ligt strak op haar schatten, 2 of 3, wie zal 't zeggen. :wink:

Het rondje langs de Kassies:

Nijmegen: 2 eitjes, valk ligt languit over haar/zijn schatten.
Eemsmond: 4 eitjes, bedekt door een wakker verenpakje, rooster leeg.
Zwolle: 4 eitjes (zojuist gezien, geen 5e dus), bedekt door een wakkere valk die in de cam kiekt, rooster leeg.
De Mortel: 1 eitje, 2OR zat eerst verlangend naar buiten te gluren, slaapt nu met kop tussen de veren, ver bij Eitje vandaan.
AEB: 3 eitjes zeker. Geen valk op het rooster. Binnensituatie 'donker'.
ASML: 4 eitjes, stevig bebroed!
Tilburg: 4 eitjes, aan het oog ontrokken door een prachtig diertje.
Bergum: kassie en rooster leeg.
Flevo: slapende en verenwapperende valk op rooster, kassie leeg.
Aalsmeer: 4 eitjes, (nog) geen cambeelden.

Ik verwacht dat Nijmegen snel het 3e kind in spe zal laten zien. Misschien morgen ook een 4e op de AEB? Wie zal het zeggen. Misschien dat het Mevrouw De Mortel vannacht zint Pa gelukkig te maken?

Rest me jullie alvast truste te wensen, slaap lekker. :bye:

AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gesloten