Stamtafel Augustus-2012

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#1 Bericht door roosje »


AnneMarie
Berichten: 4361
Lid geworden op: vrijdag 7 november 2008, 12:45:49
Locatie: Amsterdam

#2 Bericht door AnneMarie »

:rofl: De slechtvalken waren dan zeker niet aanwezig op dat feest.
:lol:

Gebruikersavatar
Piet
Site Admin
Berichten: 4909
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:22:30
Locatie: Helmond
Contacteer:

#3 Bericht door Piet »

AnneMarie schreef::rofl: De slechtvalken waren dan zeker niet aanwezig op dat feest.
:lol:
Jawel hoor, waarom denk je dat er dit jaar zoveel verschillende vrouwtjes waren :lol:
George Orwell wrote:
"All animals are equal, but some animals are more equal than others."

Don't Worry Be Happy

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#4 Bericht door Dorine »

Maar ja, de Telegraaf zal de Telegraaf niet zijn als er niet een eigen tintje aan gegeven wordt.

Volgens het Eindhovens Dagblad is het toch niet echt een babyboom 9 maanden na dat buurtfeest.

http://www.ed.nl/regio/gemert-bakel-laa ... -delen.ece
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

AnneMarie
Berichten: 4361
Lid geworden op: vrijdag 7 november 2008, 12:45:49
Locatie: Amsterdam

#5 Bericht door AnneMarie »

Jawel Piet, maar geen babies. :lol: :roll:

Zwiersje
Berichten: 10596
Lid geworden op: zondag 8 juni 2008, 10:30:11
Locatie: Duiven
Contacteer:

#6 Bericht door Zwiersje »

De geruchten gaan dat op het spottersveld ook nog weinig bezoekers komen......
. Kunnen vast geen oppas vinden 8) :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#7 Bericht door Petra »

Nu, volgens mij wilden ze gewoon het gemis aan kuikjes van Pa en VV/Miep compenseren! Geen jonge slechtvalkjes? Dan maar babietjes. :lol: :lol:

Even wat anders. Heb een tijdje geleden geschreven over een kennis die vanwege een amputatie van haar onderbeen in een revalidatiecentrum verblijft. Ze heeft 2 middelgrote honden, beide opgevangen zwervers uit Spanje. De verzorging van de honden tijdens haar afwezigheid gaat niet goed. Ze zoekt krampachtig naar tijdelijke opvang en vroeg mij om hulp. Ik moet erbij vertellen dat het haar ontbreekt aan échte financiele middelen; vergoeding van voer kan.

Ben gaan zoeken op Internet en vind alleen opvangadressen met een flink prijskaartje. Heeft iemand een suggestie, ideetje? Nee, de honden onder mijn hoede nemen gaat niet (te ingewikkeld om uit te leggen). Ik hoop op een creatief ideetje; superdank alvast.

Enne, heb vanavond ademloos gekeken naar de Olympische finale van de 100m vrij en de zege van Ranomi Kromowidjojo; wow! Zenuwslopend! Het resultaat des te mooier. :lol: :lol:
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Zwiersje
Berichten: 10596
Lid geworden op: zondag 8 juni 2008, 10:30:11
Locatie: Duiven
Contacteer:

#8 Bericht door Zwiersje »

Ik zou het zo een, twee drie. Niet weten Petra. :)
Lastige situatie.
Hoop dat er een oplossing komt!
Afbeelding

Liesbeth60
Berichten: 12471
Lid geworden op: zondag 6 juni 2010, 21:19:05
Locatie: Arnhem
Contacteer:

#9 Bericht door Liesbeth60 »

Ik heb ook zitten prakkiseren, maar kan ook geen oplossing bedenken.
Een dierenpension is inderdaad erg duur. :?
Ik hoop dat er een oplossing gevonden wordt.
Mocht me nog iets te binnen schieten, dan hoor je het natuurlijk. :wink:

AnneMarie
Berichten: 4361
Lid geworden op: vrijdag 7 november 2008, 12:45:49
Locatie: Amsterdam

#10 Bericht door AnneMarie »

@Petra; bestaat Streetcornerwork in Rotterdam?
Of via de vrijwilligersorganisatie waarbij jij ook werkt.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#11 Bericht door Petra »

't Is inderdaad heel lastig! Dank voor 't meedenken en ja, als jullie iets te binnen schiet? Dank Anita, dank Liesbeth.

AnneMarie, heb met veel moeite 'Streetcornerwork' in Rotterdam gevonden. De kennis valt niet binnen de doelgroep, dan nog stop je niet zo maar 2 middelgrote honden ergens weg. Ik ga wel verder zoeken. Ze zou zelf contact opnemen met de stichting waar ze de honden van heeft, misschien dat dit iets oplevert.

Stel jullie hulp enorm op prijs! :bighug:

Wat ontspanning: Baby olifantje heeft haast
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#12 Bericht door Gawo »

Petra zal wel heel moeilijk worden, hoop voor je vriendin en haar honden dat er snel een goede oplossing komt.

Wat lief dat babyolifantje :D

Heerlijk vakantie :lol:
We blijven wel thuis, over anderhalve week komt mijn zus met haar kleinzoon bij ons vakantie vieren, dus bij de dag kijken wat we gaan doen, want hangt natuurlijk van het weer af. :D

En dan in Oktober gaan we naar Portugal, maar nu eerst even hier lekker niet echt op de klok hoeven letten en weggaan wanneer je wilt. :lol:

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#13 Bericht door Petra »

Dank José. Fijne vakantie en geniet vooral van je vrijheid!
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#14 Bericht door Lucje »

Ik zou ook wel willen dat ik je kon helpen Petra, maar kan ook niets verzinnen. Kunnen ze niet tijdelijk in een dierenasiel of eventueel een advertentie zetten in een huis-aan-huis blad? Wat lief dat baby-olifantje :lol:
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#15 Bericht door Petra »

Dank je Gerda, dit weekend hoor ik of er een oplossing is voor de 2 hondjes!
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#16 Bericht door roosje »

Ik hoop dat het gaat lukken Petra. Zal duimen :!:

Mooie beelden Piet van de villa in de Efteling. :!:

Afgelopen weekend in Brummen bij mijn vriendin/oud-collega mijn ART weekend gehad. Was superleuk en heel erg leuk was dat Herma met vriendinnen ook langs is geweest :D.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#17 Bericht door Petra »

Leuk Roos dat ART-weekend. Heb je leuke/goede zaken gedaan?

Hebben jullie 't droog gehouden? Rond 17:00 hier een inktzwarte lucht, snel naderende boze luchten, donder en bliksem... Moest rennen om m'n balkon leeg te halen, inclusief het suffe Dozemansje die gewoon bleef liggen, maf beessie! :lol: :lol: Enorme windvlagen, alle deuren knalden en zo veel hemelwater dat mijn balkon weer overliep. Enfin, ongeplande schoonmaakbeurt. :wink:

Uitzonderlijk: Zomergasten werd halverwege afgeblazen. De gaste Jolande Withuis bleek een migraine aanval te hebben. Dacht al dat 't niet goed ging, het zweet gutste haar van het lichaam. Sneu hoor. Wel genoten van de finale op de 100m! :thumleft:

Truste alvast. :bye:
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
marga
Berichten: 948
Lid geworden op: zondag 21 juni 2009, 21:01:02
Locatie: Dieren

#18 Bericht door marga »

Goedemorgen allemaal!
Even een levensteken van ons, want we hebben de afgelopen week helemaal geen tijd gehad om naar Duiven te rijden of op het forum te reageren op al het moois dat er weer geplaatst is. Reden was de plotselinge verhuizing van mijn moeder van het ene zorgcentrum naar een ander zorgcentrum waar ze veel meer aandacht en zorg krijgt en dat is hard nodig inmiddels. Als er zo'n plaats vrij komt moet je heel snel handelen en dat is met succes gelukt, maar het kost de nodige energie (en we zijn geen 20 meer hahaha).

Nu hebben we weer heerlijk tijd voor onze "bezigheden en hobbies". En nog een paar dagen de Olympische Spelen natuurlijk.

@Petra: is er al een oplossing gevonden voor de honden? Wij zouden het ook niet zo snel weten, en we kennen ook die omgeving helemaal niet. Succes met de zoektocht!

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#19 Bericht door Lucje »

Petra, wij hebben die bui ook gehad. Waren bij mijn broer in IJsselmonde op visite en zagen ineens die zwarte lucht aankomen. Ik wilde naar huis met het oog op Luc en we zijn dus gelijk in de auto gestapt met een andere broer en schoonzus die waren komen lopen omdat ze vlakbij wonen. We zaten net in de auto toen de bui losbarstte (letterlijk). Niet normaal zeg, windvlagen, hagel en enorm veel regen, je zag niets meer. Voor de deur van de flat waar mijn broer woont nog een tijdje gewacht tot ze er eindelijk uit konden. De straat stond blank, de putten liepen over en we hebben nog heel erg zitten lachen.....er liep een man die bij de Chinees wat gehaald had, als we zo naar z'n tasje keken. Ik denk dat het niet meer erg smakelijk geweest is ;-) Onderweg naar huis nog heel veel water op de weg en bij ons ging het net een beetje regenen, niet de moeite waard. Toch steeds wel extreme buien, ook bij dat popfestival zaterdag. Angstig hoor als je daar in zo'n tent staat! Leuk hè, die sport. We zullen het nog missen als het voorbij is. Ik verheug me al op Anky, dacht dat ze donderdag weer moest rijden.
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#20 Bericht door marian53 »

Zo wat gezellig weer hier te lezen leuke en minder leuke dingen.Gister vertrokken om 5 uur was om half drie hier weer binnen geen file lekker rustig op de weg .(altijd op zondags er is dan geen vrachtverkeer in Duitsland en Oostenrijk van zaterdag 12uur tot zondag 16.00uur alleen bederfelijke waar)
ik heb een heerlijke week in Oostenrijk gehad snachts veel regen smorgens nog wat bewolkt maar dat is normaal voordat alle damp uit de bomen is weg getrokken,dan ben je al snel een paar uur verder , maar over het algemeen redelijk weer gehad , wanneer ik de foto's klaar heb zal ik ze weer plaatsen ,nu eerst alles even bijlezen hier en bij de andere onderwerpen :lol:
carpe diem

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#21 Bericht door Lucje »

Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad Marian, ben heel benieuwd naar je foto's!
There will be sunshine after rain.

Zwiersje
Berichten: 10596
Lid geworden op: zondag 8 juni 2008, 10:30:11
Locatie: Duiven
Contacteer:

#22 Bericht door Zwiersje »

Wat fijn Marga dat jouw moeder nu een beter plekje heeft gekregen.
Kan me indenken dat het heel veel zorg en drukte met zich meebrengt :wink:

Hey die Marian is weer back in town :D
Kijk uit naar de foto,s :D

Vandaag is het weer weer lekker somber :? Niets aan.....
Afbeelding

Maria
Berichten: 6234
Lid geworden op: woensdag 9 april 2008, 20:30:50
Locatie: deurne

#23 Bericht door Maria »

En ik ook Marian Maria :lol:

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#24 Bericht door Gawo »

Hé Marian ook weer thuis :lol:
Nu in spanning op de foto's wachten

Zwiersje
Berichten: 10596
Lid geworden op: zondag 8 juni 2008, 10:30:11
Locatie: Duiven
Contacteer:

#25 Bericht door Zwiersje »

En naar die van Portugal kijk ik nu ook al uit :D
Afbeelding

Gesloten