Stamtafel September/Oktober-2012

Bericht
Auteur
Liesbeth60
Berichten: 12471
Lid geworden op: zondag 6 juni 2010, 21:19:05
Locatie: Arnhem
Contacteer:

#626 Bericht door Liesbeth60 »

Ik heb weer genoten van je verslag Peet! In gedachten zie ik het helemaal voor me. :lol:
Wat heerlijk dat je het zo naar je zin hebt.
Ik heb gisteravond/vannacht nog wel aan je gedacht.

Fijn te lezen dat Lucje weer helemaal in orde is Gerda.
Wat een opluchting! :D

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#627 Bericht door marian53 »

Leuk he Petra , ja vervelen zal je je niet met dat werk :lol: wel een hoop plezier . fijn dat het zo goed bevalt . geniet ervan .

Ja Gerda het is best moeilijk , want als je het echt als hobby kiest , dan kan je maar beter goed investeren , maar gelukkig krijg ik goed advies van enkele mensen hier :)

En zover het S2 betreft die ligt nog in de diepvries , althans dat stond toen in de uitleg bij VWG. ik neem aan dat daar nog geen beslissing is over genomen .
carpe diem

Zwiersje
Berichten: 10596
Lid geworden op: zondag 8 juni 2008, 10:30:11
Locatie: Duiven
Contacteer:

#628 Bericht door Zwiersje »

:lol: :lol: Ja hoor ik kan het ook al helemaal voor me zien hoe petra de boel daar op stelten zet 8)
het is heerlijk om te lezen dat je het zo ontzettend naar je zin hebt daar!

Laatste daagjes nu voor jou marian??
Afbeelding

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#629 Bericht door Gawo »

Dank je wel Petra voor je verslag, het was weer heerlijk om te lezen :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#630 Bericht door Falcon »

Weer terug van een heerlijk weekendje Ameland.
We hadden goed weer en de (hagel)buien vielen 's avonds en 's nachts. :D
Ik was nog nooit op Ameland geweest, maar zo'n weekend is eigenlijk te kort om op je gemak eens rond te struinen.
Mijn moeder heeft genoten van het feit dat we allemaal mee waren en het was erg gezellig.
Hier en daar wat mooie foto's gemaakt, zal tzt wel wat plaatsen.
Draadjes weer bij gelezen, maar reactie's volgen nog (hoop ik).
Wel is het steeds genieten van alle mooi foto's en filmpjes!!!
Bij deze bedank ik jullie alvast!

Petra, heeft een nieuw onderwerp om verslag van te doen... Fijn dat je zo geniet van je werk!!! Je beleeft genoeg. :lol:
Fijn dat Lucje weer helemaal in orde is en lekker kan rennen en spelen.
Pim heeft het goed in z'n hangmat, maar Doosje ligt er ook komisch bij.
Wij hebben een oude slaapzak op de bank liggen en tegenwoordig liggen ze er allebei op. Een aan de ene kant en de andere aan de andere kant.
Dat was in het begin echt anders, maar ze vorderen nog steeds in de omgang met elkaar.
Heb ergens nog een foto dat ze heel dicht bij elkaar liggen.... zal hem eens opzoeken, is wel leuk om te zien.
Oja, we hebben tapijt en vloerverwarming, dus de katten zijn ook vaak onder de lage tafel te vinden (zoals Joortje nu) of onder een stoel of bank... Heerlijk toch. :D

Roely, wat leuk dat Hugo met een eigen bedrijfje begonnen is, best een hele gok in deze tijd.
Maar misschien werkt dat juist nu wel, omdat mensen mogelijk meer zelf willen repareren en onderhoud zelf doen, scheelt bakken geld aan arbeidsloon bij de garage.
Dat is dan wel weer jammer voor hen...
Engelse logee gehad, en wat bijzonder dat je die dan nog net weer tegenkomt in de stad.. Die lekkernijen "moesten" nog mee dus.

Marian, hoop dat je nog een paar goede laatste werkdagen hebt en die hobby komt wel goed. ;-) Fijn dat hier goede adviseurs zijn. :-)

Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag toe!
Where the Spirit of the Lord is, there is freedom.

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#631 Bericht door marian53 »

Ameland ook nog nooit geweest wel de andere eilanden , fijn dat jullie zon mooi weekend hebben gehad , en die poesen het blijven gezellige beestjes .

Ik hoop dat we wat mooie foto's te zien krijgen van het eiland :lol:

Ja de 3 laatste dagen gaan in, mn huis lijkt al een bloemenzee :lol: van de groepjes mensen die een mooie bos mee brengen voor me, ik heb niks te klagen wat dat betreft , en wat heb je toch veel schatten van mensen ertussen , ja beetje pijn doet het wel .
Voorlopig hoef ik me niet te vervelen , wil mn huis even goed onderhanden nemen , en ik heb nog heel veel te lezen ivm de fotografie , was daar al mee begonnen en elke keer denk ik , nu heb ik het en dan ontglipt het me weer de verhoudingen van diafragma etc eens zal dat kwartje wel vallen , ik zal meer geduld moeten opbrengen :oops:
carpe diem

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#632 Bericht door Petra »

Grijns, dank voor de leuke reacties!

Ben blij te lezen dat Lucje weer de oude is. Gelukkig maar! Dank voor je update Gerda.

Lees ook dat eigenlijk alle poezenbeesten bij ons een meer dan luxe leventje hebben; het zijn allemaal verwende nesten.

Ben benieuwd naar je foto's van Ameland Herma. Ben er zelf ook nooit geweest. Welkom thuis overigens. Fijn dat de weergoden gunstig gestemd waren. 't Zal wel koud geweest zijn denk ik?

Ja ja Marian, je laatste 3 dagen. Lief dat je zo veel bloemen krijgt. Zal ook heus wel verdiend zijn!
Je zult denk ik je draai 'moeten' vinden. Maak je geen zorgen, dat gebeurt vanzelf wel. Dat het toch 'n beetje pijn doet is natuurlijk niet meer dan logisch, je neemt toch afscheid van iets wat zo lang een deel van je leven was/is. Geniet van de laatste loodjes! Probeer ook wat foto's te maken als herinnering? Heb je altijd iets om letterlijk naar terug te kijken.

Tja, ik blijf me dus ook afvragen of er al iets beslist is over S2. Ze kunnen haar toch niet in de diepvries laten liggen? Enfin, ik ga er dan ook van uit dat als er iets besloten/gedaan is, VWG het zal publiceren.

Ook ik wens iedereen een fijne dag!
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#633 Bericht door Yleor »

Het was me ontgaan dat Lucje wat mankeerde, maar in ieder geval prettig dat hij er kennelijk overheen is Gerda. Onze Pim ligt hier in Bloemendaal nu lekker in zijn mandje tegen de verwarming aan, want het weer is koud en troosteloos. Gisteravond weer aan een riempje uitgelaten, dat is toch wat bijzonders hoor, het is hollen of stilstaan.

Fijn Peet, dat je het zo leuk hebt gehad! Heerlijk afwisselend werk, en dan ook nog eens met mensen tijdens een feest, gezellig! Hugo vindt het ook altijd een uitdaging om een mooie bar op te bouwen en in te richten, hij was weer zeer tevreden over de bars bij Amsterdam Dance Event. Vandaag gaat hij naar Leeds, om weer een auto te kopen en terug te rijden, dan heeft hij er twee staan. Als hij een (tweedehands) brug heeft aangeschaft en geïnstalleerd kan hij aan de slag. Ook schadebedrijven gebruiken tweedehands spullen Herma, weet ik uit eigen ervaring 8)

De laatste loodjes Marian, en dan tijd voor je hobby's. En als je voor een ander iets wilt doen: er zijn veel vrijwilligersjobs. Fijn dat je bloemen krijgt! Van mij voor je afscheid ook een bosje :flower:

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#634 Bericht door marian53 »

Moet het toch eens vragen aan je Roely , er was en uitzending op tv van die evenementen, het thema was eigenlijk , waar Nederland groot in was dat ging met name over het opzetten van die grote evenementen, (later nog eens uitgezonden op Discovery dacht ik ,
daar kwam ook een Hugo Bos voor als hoofd Catering , het was maar n schim van hem , maar ik dacht gelijk zou dat Roely dr zoon zijn :lol:
En bedankt voor je bosje bloemen heel lief :lol:

Jullie zijn allemaal schatten trouwens , Het is al heel wat waard dat je hier je verhaal kwijt kan.
Namens mij voor jullie allemaal een bloemetje :flower: en een big :bighug:
carpe diem

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#635 Bericht door Yleor »

Ik zou het niet weten Marian, het lijkt me stug dat het onze Hugo zou zijn, maar zoveel Hugo's Bos zullen er niet wezen. Wel toevallig dat je oog er op viel! Grappig hoor. Ik ga eens op onderzoek. Als je nog eens zoiets ziet: mijn Hugo is twee meter lang, mager, krullend donker haar en donkere ogen :wink:

Edit: er zijn meer Hugo's Bos dan ik dacht :lol:

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#636 Bericht door Dorine »

En dan heb je er ook nog een met dubbel s :lol:
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#637 Bericht door Petra »

Twee meter??? Waar blijf jij dan Roely? Je past dan in z'n binnenzak, grijns.

Dank Marian.

Steeds 'engere' berichten over Orkaan Sandy; hoop zo dat het allemaal met een sisser afloopt.

Meer lezen: Klik hier
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#638 Bericht door Dorine »

Fijn Petra dat je het zo naar je zin hebt op je werk.
Houdt je teen het nog een beetje met al dat geloop en gedans?

Marian, sterkte voor de laatste dagen op je werk.
Ik kan me wel voorstellen dat het heel dubbel voor je is.
Over een jaar zeg je waarschijnlijk: "werken? daar heb ik geen tijd meer voor".
Ik hoop het wel voor je want dan heb je het goed aangepakt.
Ook van mij een :flower:

Fijn Herma dat het weekend Ameland geslaagd is.
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#639 Bericht door marian53 »

Ik hoop dat het allemaal daar goed komt , ook voor de vogels die aan het migreren zijn met name bij de hudson rivier de ganzen , die daar dr tussenstop hebben .
Maar dieren voelen beter dingen aan en zijn ze al vertrokken .
En hopelijk nemen de mensen de dieren ook mee , anders is er straks weer veel dierenleed . :cry:
carpe diem

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#640 Bericht door Gawo »

Ha Herma ook weer thuis, fijn dat het leuk is geweest .
Gaat weer in het rugzakje met goede herinneringen :D

Marian wil je ook even sterkte wensen voor je laatste daagjes op je werk, maar ben ervan overtuigt dat je straks nog tijd te kort komt. :flower:

Petra ik hoop met je mee dat Orkaan Sandy met een sisser afloopt.

Liesbeth60
Berichten: 12471
Lid geworden op: zondag 6 juni 2010, 21:19:05
Locatie: Arnhem
Contacteer:

#641 Bericht door Liesbeth60 »

Ik kan natuurlijk niet achterblijven om je ook sterkte te wensen met de laatste loodjes Marian. :wink:
Maar om me toch te onderscheiden van de rest krijg je van mij een ander bloemetje. :lol:

Afbeelding

O ja, er staat al een tijdje een PB-tje voor je. :wink:

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#642 Bericht door marian53 »

Tjonge ik raak er ontroerd van , mensen heel hartelijk bedankt allemaal voor de bloemen en jullie ondersteuning.
Echt dit groepje mensen is goud waard :D
carpe diem

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#643 Bericht door Petra »

Dank je Dorine; die rotteen blijft een doorn in m'n vlees maar als je 't naar je zin hebt en keihard aan 't werk bent, 'voel' je de pijn niet zo. Behalve als ik thuis kom...

Ik ben verre van origineel en sluit me aan bij de anderen om Marian een heerlijk uiteinde van haar loonslaaftijd toe te wensen. Geniet van het leven in vooral supergoede gezondheid!
Je kent de uitdrukking: na gedane arbeid is het goed rusten. Lieve Marian: veel plezier!

Afbeelding
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Zwiersje
Berichten: 10596
Lid geworden op: zondag 8 juni 2008, 10:30:11
Locatie: Duiven
Contacteer:

#644 Bericht door Zwiersje »

:D Ach lieverd, ik ga jou ook heel veel sterkte wensen met de laatste loodjes bij jouw werkgever :wink:
Maar ik weet zeker dat je snel volop gaat genieten van je vrije tijd.

Geniet ervan meid! :wink:

OOK VAN MIJ EEN BLOEMETJE
Afbeelding

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#645 Bericht door Petra »

Ik heb speciaal voor Marian een filmpje laten maken. Er is alleen iets fout gegaan bij het doorgeven van de naam.

Het is dus niet: Mieke met pensioen maar Marian met pensioen
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#646 Bericht door marian53 »

:lol: :lol: :lol: dank dames :lol:
carpe diem

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#647 Bericht door Petra »

AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#648 Bericht door marian53 »

:lol: :lol: Petra ik ga wel met de flexpensioen , maar ik ben nog niet kinds :wink: dat komt nog :D :D :D
carpe diem

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#649 Bericht door Petra »

Tuurlijk ben je niet kinds Marian, dat bedoelde ik ook niet. 't Is gewoon een lief liedje, toch? Zet 'm op morgen!
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#650 Bericht door Yleor »

Morgen is Marian vrij!

Gesloten