Stamtafel December-2012

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#476 Bericht door Petra »

Top Roely; ik moet maar weer eens gaan schoppen, met of zonder tranen. Wat Marian schreef: je hebt gelijk!! Dank je. :wink:
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#477 Bericht door Yleor »

Schop gelijk die teen maar weer eens in het gareel! Misschien weten ze daar bij het UWV ook wel een oplossing voor, ze zijn daar erg voor verminderen.

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#478 Bericht door Falcon »

Nou Roely, je bent goed op dreef vanavond, mooi!
Where the Spirit of the Lord is, there is freedom.

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#479 Bericht door Yleor »

Met een lekker glaasje Slowaakse wijn gaat alles wat soepeler Herma :lol:
Het is maar één glaasje hoor, voor elk was nog een glas in de fles. Hoe is de spreuk ook weer: wijn in de man, geest uit de fles ? :wink: :wink:

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#480 Bericht door Falcon »

:lol: jij aan de Slowaakse wijn, ik heb net een glas wijn uit Portugal op, die is ook erg lekker. Dus als je weer eens in de buurt bent kom hem maar proeven...
Where the Spirit of the Lord is, there is freedom.

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#481 Bericht door marian53 »

:lol: :lol: :lol: Zou wel een oplossing zijn Petra die teen blijft toch maar vervelen en dan doet hij nog n dienst ook .
carpe diem

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#482 Bericht door Yleor »

Ik weet niet hoe het dinsdag gaat lopen, maar wij zijn weer te Hattem. Ik moet er wel wat werkzaamheden verrichten, maar wellicht kan ik of kunnen we er even tussenuit piepen. Zijn jullie thuis?

Twan
Berichten: 226
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 15:18:15
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Afschieten huiskraaien in hoek v holland

#483 Bericht door Twan »

Dag allemaal,

ik weet niet of er al iets hier van op gestaan heeft, dus ik plaats het ff vlug voordat ik ga werken.

In Hoek v Holland zit een groepje van ongeveer 30 huiskraaien, dit zijn exoten en komen eigenlijk niet in Nederland voor, nu heeft iemand vd provincie het achterlijke idee om deze beestjes af te schieten, omdat ze "overlast' bezorgen.
belachelijk want ze geven net zoveel overlast als je t zo wil noemen als onze kraaien en eksters.

er staat al genoeg v op internet google maar eens
op mijn site kun je zien hoe mooi ze zijn http://www.twanhak.nl/blog/files/catego ... kraai.html

teken daarom deze petitie http://petities.nl/petitie/red-de-huisk ... tures#tabs

alvast bedankt en allemaal fijne feestdagen
groetjes Twan

Liesbeth60
Berichten: 12471
Lid geworden op: zondag 6 juni 2010, 21:19:05
Locatie: Arnhem
Contacteer:

#484 Bericht door Liesbeth60 »

Alweer zo'n belachelijk plan. :evil:
Wie verzint er toch zoiets? Petitie dus direct ondertekend.
Je hebt er prachtige foto's van gemaakt Twan.
En bedankt dat je het hier onder de aandacht hebt gebracht. :thumleft:

Zwiersje
Berichten: 10596
Lid geworden op: zondag 8 juni 2008, 10:30:11
Locatie: Duiven
Contacteer:

#485 Bericht door Zwiersje »

Zag het verleden week al op HvN.
Tja te triest voor woorden. De inwoners zijn het er ook totaal neit mee eens.
foto's zijn met recht prachtig!

ik ga ook meteen even tekenen
Afbeelding

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#486 Bericht door marian53 »

Ja op 17 december heb ik er hier al een opmerking over gemaakt , toen al gelijk getekend , belachelijk Twan dat ze die beesten af willen schieten, wie dat soort dingen in zn kop haalt mag zich ook wel eens laten onderzoeken in zn hoofd ,
carpe diem

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#487 Bericht door Gawo »

Twan ik had hier ook al van gehoord. :?
Wat een prachtige foto's, echt plaatjes van plaatjes :D :D

Gerda leuk is dat hé een avondje André Rieu, wij kregen vorig jaar de gelegenheid om ervan te genieten.
Echt gezellig zo met die show er om heen :D
Knap hoor van je dochter om de nieuwjaarsduik te doen en met zo'n goed doel.

Roely je site ziet er heel mooi uit :D
Hier werkt het prima, hij is ook goed te overzien en werkt makkelijk, dat vind ik ook heel belangrijk :wink:
Natuurlijk zijn de foto's geweldig, dus zal regelmatig kijken of je er wat nieuws op gezet hebt. :wink:

Na een dagje rustig aan is het vandaag weer een beetje "normaal" :lol:
Even nog wat laatste boodschapjes en de boel voor morgen klaar maken, dan komt de familie.
En overmorgen komen hele goede vrienden.
Dus zal niet veel tijd hebben voor het forum :wink:
Gelukkig hebben Jan en ik alles wel heel goed gepland en de meeste dingen vrijdag gehaald en goed op de houdbaarheids datum gelet en hoef ik nu alleen maar de bestelling bij de slager op te halen. :)

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#488 Bericht door roosje »

Twan, ik heb ook getekend. Bizar weer zo'n persoon die de boel weer wil afschieten cq wil vangen met netten.
Wat zijn dat toch voor rare lui die zulke plannen willen uitvoeren.

Roely, ik heb ook elke keer zo'n popup bij jouw website. Terwijl ik toch twee van die firewalls heb.
Voor Petra heb je dat goed verwoord :!:verwoord :!:
Leuk hoe je jullie bezoek aan het tuincentrum beschrijft. Het is inderdaad onvoorstelbaar wat je daar tegenwoordig kan kopen. Maar desondanks hadden ze dan toch niet waar jij naar op zoek was.

Gerda, een mooi streven van je dochter :!:
André Rieu, ik vind het knap wat hij samen met zijn zoon weet te realiseren. Fijn dat jullie genoten hebben van dit optreden. Het brengt de lichte klassieke muziek dichter bij de mensen.

Wijntjes en thee met rum is wat hier nu even regelmatig genuttigd wordt. Ben snipverkouden. Gelukkig heb ik nog wel smaak en reuk anders zou het eten met kerst niet aan mij besteedt zijn. :? Maar veel trek heb ik niet.

José, leuk om het met de buurtjes zo gezellig te hebben gehad.

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#489 Bericht door Yleor »

Voor het verwijderen van de pop-ups moet je iets instellen in Internet Explorer, kijk even hier Roos:
http://www.natuurlijkbrabant.nl/index2. ... 9&nid=1985

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#490 Bericht door Falcon »

Beterschap Roos, hoop dat je verkoudheid snel over zal zijn.
Wij doen het rustig aan met eten...
Maar ik hoop nog wel een lekkere appeltaart te kunnen bakken, is Marcel zo gek op.
Maar ja dan mag ik wel snel aan de slag, want ik moet ook nog even met de stofzuiger door het huis en de ingrediënten kopen...
Roely we zijn thuis, zie mail...

Twan dank je wel voor het onder de aandacht brengen van de huiskraai.
Ja het is te gek voor woorden. Zo zullen er wel meer vogels zijn die overlast geven, die schieten we toch ook niet af. (hoewel... :( )
Erg mooi om hierdoor je website te zien en de prachtige foto's die je er geplaatst hebt!!!

Wens jullie alvast hele fijne kerstdagen toe.
Where the Spirit of the Lord is, there is freedom.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#491 Bericht door Petra »

Nou ja... Dank voor je bericht Twan; ik heb ook getekend. Prachtige foto's van je trouwens, zeker de laatste!

Yep Roely, je was zeker lekker op dreef; misschien moet ik voortaan ook maar eerst 'n glaasje Slowaakse wijn tot me nemen. :lol:
Voor Roos: als je de tip van Roely opvolgt (instelling wijzigen op IE) dan heb je gegarandeerd geen last meer van de pop ups.
Zielig en vervelend voor je dat je zo verkouden bent, wel met een prettige bijkomstigheid, wijntje treintje. :hihi: Zonder dollen: beterschap! Hoop dat je je snel weer goed zult voelen.

Hier ook José, de boodschapjes eigenlijk al binnen. Vanmiddag nog één wandelingetje naar de buurtsuper, dan is alles ook gebeurd. Hier niet zo spannend allemaal trouwens, ben gewoon thuis met m'n Liefste. :wink:

Vergat helemaal te reageren op de nieuwjaarsduik van Gerda's dochter. Hopen dat het dit weer blijft voor haar; 't is hier 11gr! Super dat ze het op kan brengen. :thumleft:

Warme, verse, geurende appeltaart... Ik kom écht een keertje bij je bedelen Herma. :lol: Eetse!

Heb vanmorgen toch het advies van Gerda gevolgd en UWV gebeld. Je wordt hoe dan ook gekort als je werkt. Logisch, niets nieuws onder de zon. Maar de hoogte van de korting i.g.v. een 0-uren contract (wat ik dus heb) blijkt puur natte vinger werk, dus zetten ze maar gelijk hoog in, blijkbaar. Ik word als 't goed is vandaag/donderdag terug gebeld. Heb er geen vertrouwen in. Zal wel laten weten wat er uitkomt.
Wil jullie nogmaals hartelijk danken voor alle warmte, begrip en harten onder de riem, jullie zijn schatten! :bighug:
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#492 Bericht door Lucje »

Petra pb-tje is onderweg! Ik ben ook behoorlijk verkouden en krijg af en toe van die heerlijke hoestbuien. Nou ja, het zal ook wel weer overgaan. Echt trek in eten heb ik niet maar ik zal toch wat moeten koken vanavond en ik maak een kwarktaart voor morgen. Lekker makkelijk.
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#493 Bericht door marian53 »

Ik hoop dat het morgen beter gaat met je Gerda wat vervelend voor je , net nu voor de kerst , neem n flinke borrel vanavond , misschien helpt het.
carpe diem

Zwiersje
Berichten: 10596
Lid geworden op: zondag 8 juni 2008, 10:30:11
Locatie: Duiven
Contacteer:

#494 Bericht door Zwiersje »

Ook hier allebei een flinke verkoudheid achter de rug.
Alleen dat hoesten nog :?

Ik ga zo naar vrienden en morgen vertrek ik naar Maastricht om daar kerst te vieren.
Ik wil iedereen alvast een hele fijne dagen toewensen :wink:
Geniet ervan !! :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#495 Bericht door Gawo »

Gerda en Roos heel veel beterschap.

Anita heel veel plezier.

Zal ik jullie iets leuks vertellen, Jan en ik worden weer opa en oma.
Kyan krijgt er een broertje of zusje bij :D

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#496 Bericht door marian53 »

Ach wat leuk gefeliciteerd Jose , wat een prachtig kerstcadeau , en nu de albumpjes onder de boom :lol: prachtig .
Natuurlijk wens ik ook iedereen fijne dagen toe , en heel veel plezier .
Weet ook niet of het lukt hier te spieken deze dagen , maar aan het eind van de dag moet dat even lukken :lol: groetjes allemaal.
carpe diem

Zwiersje
Berichten: 10596
Lid geworden op: zondag 8 juni 2008, 10:30:11
Locatie: Duiven
Contacteer:

#497 Bericht door Zwiersje »

Wat een prachtig nieuws Jose :D
Gefeliciteerd en wat leuk voor Kyan :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#498 Bericht door Gawo »

Vergeet ik iedereen fijne dagen toe te wensen :oops:

Wendy is nu elf weken zwanger, maar dik pffff
Was bij Kyan ook behoorlijk dik, maar pas veel later in de zwangerschap, nu kan zij er al niet omheen :wink:
Als je zegt zes maanden geloof je het ook.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#499 Bericht door Petra »

Lucje, dank je!

Afgezien van de nodige verkoudheden die hier rondwaren ook mooie dingen, kerstwondertjes. José die weer Oma wordt; wat een rijkdom! Gefeliciteerd, hopelijk wordt 't net zo'n mooi kind als Kyan. :lol: Iedereen die een liefdevolle, warme tijd tegemoet gaat, geniet ervan!

Goede reis morgen Anita en, ook voor Roos en Gerda met de verkoudheid: beterschap! Neem maar 'n lekkere, stevige borrel. :wink:

Enne, hier ook een kerstwondertje! Ik heb er de beuk ingegooid. Wat juridische info ingewonnen. Bleek lastig, toch iets van onbekend terrein. Wel wat gesprekstips gekregen. Rond 16:00 belde UWV mevrouw terug, een pittig gesprek maar... ze is overstag gegaan. Mogelijk heeft 't geholpen dat ik fijntjes meldde juridisch advies ingewonnen te hebben. Grijns. De korting wordt ingetrokken en gaat gebeuren zoals ik wil: op nacalculatie. Zucht!! Althans, dat heeft ze mondeling toegezegd.

Nu even uitstuiteren en kijken wat ik te eten rommel, ben even de weg kwijt. :wink:

Dank jullie wel, nogmaals. :bye:
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Zwiersje
Berichten: 10596
Lid geworden op: zondag 8 juni 2008, 10:30:11
Locatie: Duiven
Contacteer:

#500 Bericht door Zwiersje »

:bighug:

En die wou ik je nog even geven Peet :wink:
Afbeelding

Gesloten