Stamtafel Januari-2013

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#226 Bericht door roosje »

Dorine, wat een toestanden op de weg en het openbaar vervoer. Ik neem aan dat het dan ook weer ophalen wordt.

De apotheek zei, dat de antibiotica na 3 a 4 dagen zijn werk zal gaan doen. Vandaag de derde dag van inname. Dus nog even afwachten.

Anita, wat naar voor je collega, gelukkig dat ze zo adequat hebben kunnen handelen. Ja de Duitse zorg, net als de Belgische is erg goed. En Nederland maar zeggen dat ze zo vooruitstrevend zijn.
Wat een gein die foto :lol:

Herma, helemaal vergeten te zeggen. Nog gecondoleerd. Sterkte bij de crematie.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#227 Bericht door Petra »

Die foto, om je rot te lachen!! Het Kleintje Konijntje hier 'woont' ook tegen de kachel aan. :lol: Hm, beetje vreemd Anita dat je in het ongewisse bljift m.b.t. de uitslag van je examen; zo lang hoeft 't toch allemaal niet te duren?
Tja, de gezondheidszorg hier kan nog wel wat leren. Hoop dat je collega het nu goed maakt?

Dorine, fantastisch geregeld voor je kind! Inderdaad, misschien ook ophalen, want je moet maar afwachten of ze thuis kan komen. Hoewel het nu geloof ik allemaal weer 'loopt'.

Hoop dat Peter snel op de anti biotica reageert Roos en weer op kan knappen. Het put een mens zo uit dat constante verkouden zijn. Verbaast me wel dat de medicijnen pas na 3/4 dagen 'inkicken', die zeldzame keer dat ik anti biotica kreeg reageerde ik vrijwel gelijk.

Doe maar rustig aan Herma, morgen krijg je het zwaar. Sterkte gewenst alvast.

Heb net m'n auto uitgegraven; jeetje, wat een pak lag er op! Voordeel dat ik weinig heb hoeven krabben, de sneeuw heeft alles een beetje ijsvrij gehouden. Want, moet de wekelijkse boodschapjes halen. Nu hopen dat 'ie start... :roll: Ik zie er wel tegenop hoor, hier wordt absoluut niet gestrooid en er is weinig verkeer. :?
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#228 Bericht door Gawo »

Barabara heel veel sterkte, dit is een hele zware tijd voor je.
Probeer veel kracht uit foto's van je mooie kleindochter te halen.

Herma heel veel sterkte morgen.

Nu dan hopen dat Peter zich morgen beter gaat voelen bij dag vier.

Hi, hi wat een foto van die cremlin.

Dorine genoten van je filmpje van 1979, ik kan mij dat nog goed herrinneren, ging op spikes onder mijn schoenen lopend naar mijn werk, want alles was toen veranderd in een ijsbaan.

Gelukkig had ik gisteren geen problemen om in Zwolle te komen, maar Wendy ging drie kwartier later naar haar werk en heeft er ik weet niet hoe lang over gedaan om Zwolle uit te komen, alles stond muurvast.
S'Avonds waren gelukkig ook de grote wegen keurig schoon, alleen de binnen wegen in Zwolle en Amersfoort niet.
Ik vind die sneeuw prachtig en geniet ervan, maar als ik de weg op moet vind ik het ineens veel minder leuk :wink:

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#229 Bericht door marian53 »

Inderdaad hoera het openbaar verkeer , wat een stress komt er voor zon meidje bij op de dag van haar tentamen oervervelend zoiets .
Gelukkig is moeder er.

Roos ik hoop toch dat het snel aanslaat die anti biotica en voor jou ook sterkte .

OOk sterkte voor Herma morgen toch weer een rot dag .

Anita mazzel dat die kachel niet aan is , en over je examen maak ik me geen zorgen , ik weet zeker dat je het haalt .
Ja je hoort het meer dat het in Duitsland en Belgie beter is geregeld is de gezondheidszorg.

En ach oke mn eerste les was dan wel niet helemaal top , maar het zal best beter gaan straks .
carpe diem

Zwiersje
Berichten: 10596
Lid geworden op: zondag 8 juni 2008, 10:30:11
Locatie: Duiven
Contacteer:

#230 Bericht door Zwiersje »

:twisted: grrr...... dit geloof je toch niet he?
Waren er een paar van die r*t jochies die het nog even in de bol haalden om hierachter een doos met overgebleven vuurwerk af te steken :shock:

Heb ze op de sokken door de sneeuw achterop gezeten ......
katten vlogen van hot naar her

Loop nu met dikke wollen sokken rond :lol:
Heb het nog koud
Afbeelding

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#231 Bericht door marian53 »

nee dit bis niet leuk meer en de vogels hebben het nu ook niet makkelijk, maar ik zie het wel voor me Anita op dr sokken erachteraan
carpe diem

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#232 Bericht door Petra »

Heb je ze bekogeld met sneeuwballen Anita? Ik zou ze 'n poepje hebben laten ruiken, stelletje malloten! Uh, waren het dikke sokken? Hoop voor je van wel. Warm maar lekker op! :bighug:
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#233 Bericht door Dorine »

Ouderwetse Noorse sokken Anita,
schijnen goed antislip te zijn met dit weer :P
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#234 Bericht door Petra »

Gisterenavond was het op mijn balkon - enigszins beschut - min 5,9grC. :shock: De kachel met thermostaat op 15 is vannacht aangesprongen, terwijl mijn huis goed geïsoleerd is. Mensen kinderen, wat heb ik 't slecht naar mijn zin!! Het einde lijkt nog niet in zicht.

Vandaag werken, wordt een latertje. Natuurlijk ben ik dan netjes opgemaakt... maar of het ook nog allemaal goed zit als ik op werk aankom? Nou nee, ik kom tranen met tuiten huilend, snotterend en snuivend aan. Wilde dat het voorbij was. :cry: :cry:

De vogeltjes lijken hier weggetrokken. Heb maar een paar kooltjes, eksters, kraaien en houtduiven die komen eten. Ze hebben honger, krijg de buikjes niet gevuld. Och arm.

Nou, ik zal maar stoppen met klagen. :wink: Ik wens jullie allemaal een fijne dag.
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#235 Bericht door Dorine »

Van Daphne gekregen, stond op facebook.

Afbeelding

of ie echt is ???
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#236 Bericht door marian53 »

Ja met fotochop kan alles :lol: daar ben ik ook al achter .
carpe diem

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#237 Bericht door Gawo »

:lol: :lol:

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#238 Bericht door Lucje »

Wat een engerd Dorine, zou ik niet voor m'n huis willen :lol: Petra, sterkte met werken en vooral de reis er naar toe en terug :) Ja, voorlopig is het nog koukleumen :?
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#239 Bericht door roosje »

Bijzondere sneeuwpop Dorine, echt van deze tijd :lol:

Petra, ik hoop dat de barre tocht naar en van je werk goed is gegaan. Afzien hoor die kou, wetende dat je er zo slecht tegen kan.

Zwiersje
Berichten: 10596
Lid geworden op: zondag 8 juni 2008, 10:30:11
Locatie: Duiven
Contacteer:

#240 Bericht door Zwiersje »

Wie is er slimmer.
Zie hier het antwoord :LachMeDood:

<object id="flashObj" width="480" height="270" classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shoc ... ,0"><param name="movie" value="http://c.brightcove.com/services/viewer ... =1"><param name="bgcolor" value="#FFFFFF"><param name="flashVars" value="videoId=2102064397001&linkBaseURL=http%3A%2F%2Fwww.telegraaf.nl%2Fs%2F21229510&playerID=275257540001&playerKey=AQ~~,AAAAPLptWHE~,ndp_QiqbO1S9tJ3E7HvBHH6jJrAKDzzb&domain=embed&dynamicStreaming=true"><param name="base" value="http://admin.brightcove.com"><param name="seamlesstabbing" value="false"><param name="allowFullScreen" value="true"><param name="swLiveConnect" value="true"><param name="allowScriptAccess" value="always"><embed src="http://c.brightcove.com/services/viewer ... d=1&isUI=1" bgcolor="#FFFFFF" flashVars="videoId=2102064397001&linkBaseURL=http%3A%2F%2Fwww.telegraaf.nl%2Fs%2F21229510&playerID=275257540001&playerKey=AQ~~,AAAAPLptWHE~,ndp_QiqbO1S9tJ3E7HvBHH6jJrAKDzzb&domain=embed&dynamicStreaming=true" base="http://admin.brightcove.com" name="flashObj" width="480" height="270" seamlesstabbing="false" type="application/x-shockwave-flash" allowFullScreen="true" allowScriptAccess="always" swLiveConnect="true" pluginspage="http://www.macromedia.com/shockwave/dow ... d></object>
Afbeelding

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#241 Bericht door marian53 »

:lol: :lol: :lol:
carpe diem

Gebruikersavatar
Kuiko
Berichten: 1692
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 13:40:32
Locatie: Gemert
Contacteer:

#242 Bericht door Kuiko »

't Is maar net wat je ze laat doen :lol: :lol: :lol:

Die snowskull lijkt mij gesjopt.
Ten eerste: in de ramen van de huizen zie je geen enkele reflectie van de sneeuwpop.
Ten tweede: er gaan autosporen "door" de pop heen. En waar komt de sneeuw vandaan? Als de pop gemaakt is van sneeuw die er lag voordat het opnieuw is gaan sneeuwen kunnen de autosporen er niet zijn.

Wel mooi gedaan!
Ik ben sprakeloos! ... Dus schrijf ik maar...

Mijn verhalen op: http://www.kuiko.nl/

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#243 Bericht door marian53 »

Dorine messchien een rare vraag , maar hij schoot me te binnen terwijl ik mn mail na zat te kijken, en krijg dan ook altijd n mail van Agradi .

Hoe is het nu met die paardendeken afgelopen ?
Heeft ze daarna nog allegieen getoond ??

Ja het is mooi gemaakt die skull .
carpe diem

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#244 Bericht door Petra »

Zo, ben ik weer. :wink: Echt of niet: kunstig hoor die kunstkop. :wink:

Dat filmpje, wat een uitgestreken snoet heeft die - overigens prachtige - kat! Schitterend, lag in een deuk (en vond 't hondje wel érg dom :lol: ).

Heb 't overleefd. Was een gekke partij, workshop achtig. Ik had voornamelijk garderobe dienst: uren in de kou (bij de deur) gestaan in mijn dunne katoenen bloesje en hemdje. :oops: Was op een gegeven moment versteend en ben kleumend 'in' de verwarming gekropen. Baas was met eten weer eens vergeten dat ik geen vlees eet en heb mijn maal gedaan met droge witte rijst en wat chili saus er overheen.
Mijn organisatietalent (??) is gebruikt om orde in het magazijn te scheppen; was wel geinig om te doen. Wat ik allemaal niet tegenkwam: bloempotten :shock: , hoedjes...
Om 02:30 stapte ik op fietsie, doodeng, het was spekglad. Maar goed, heb 't overleefd. Of het door de kou komt of ik had 't al onder de leden: ben nu beroerd, keel- en hoofdpijn. Ben tot 14:00 blijven liggen, wat Dozemansje natuurlijk niet erg vond. :lol: :lol:
Nu maar rustig aan doen, lekker onder een dekentje op de bank (of zo) met de kachel op sambal. :lol: :lol: Lieve mensen, wat verlang ik naar het voorjaar, naar zonnetje, kan er nu bijna om huilen. :cry:

Hoe is 't met je wederhelft Roos, is hij al opgeknapt? Medicijnen aangeslagen?
En met je Mams Herma?

Enfin, ik wens iedereen sterkte die het nodig heeft. Fijne avond nog. :bye:
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#245 Bericht door marian53 »

Tjonge Petra je vind het toch niet gek dat je je niet lekker vind he met n bloesje aan de deur , nou sorrie , maar met deze tempratuur moet je dit echt niet doen hoor , jij laat je geloof ik ook maar gebruiken heb ik het idee .
Werken is leuk, maar er zijn beperkingen die je niet moet doen . :lol:
Ik hoop dat je snel opknapt.
carpe diem

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#246 Bericht door roosje »

Anita, wat een slimme kat en wat is tie mooi :!:

Petra, nou dat klinkt helemaal niet goed. Hadden ze geen trui of flies voor je daar. Nu maar hopen dat geen longonsteking hebt opgelopen.
De kuur slaat een beetje aan maar de verstopping blijft hardnekkig door de geirriteerde slijmvliezen.

Joke
Berichten: 8595
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 12:43:38
Locatie: Geldermalsen

#247 Bericht door Joke »

Hallo lieve allemaal.Wat heb ik veel gemist het afgelopen jaar. Veel gebeurt hier en geen tijd gehad. Heb jullie allemaal verschrikkelijk gemist en zeker de valken. Arme S2 heeft het niet gered heb ik begrepen. Het vrouwtje waar Pa eitjes mee had is weer verjaagd en we hebben weer een nieuw vrouwtje. Heb dus wel wat mee gekregen maar niet veel. Hoop echt dat ik dit jaar weer eens mee kan genieten van al het moois op de toren.
Een vriendelijk woord is wat ieder graag hoort.
Vriendelijke daden zijn de beste kameraden.
Afbeelding

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#248 Bericht door marian53 »

Welkom terug Joke hopelijk heb je het nu wat rustiger :lol: ja er is veel gebeurd het afgelopen jaar , je kan het wel terug lezen maar daar is geen beginnen aan denk ik , ja S2 dat hoofdstuk is nog steeds niet afgesloten .
Nu hebben we Miep die heeft 2OR verdreven Pa maanden op de eitjes gezeten , helaas afgelopen jaar geen Jonkies bij de Mortel , maar teveel om op te noemen .

Ik zou zeggen ga hier gewoon verder uiteraard beslis je dat zelf maar we hebben er een paar leuke cams bij die we volgen bv Phoebe de kolibri daar moet je echt eens gaan kijken dat is zo leuk .of vlooienbakjes in de achtertuin
De visarenden prachtige vogels allemaal uitgevlogen helaas enkele hebben het niet gehaald , Dus keus genoeg zou ik zeggen :lol: :lol: :lol:
carpe diem

Joke
Berichten: 8595
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 12:43:38
Locatie: Geldermalsen

#249 Bericht door Joke »

Hoi Marian ik ben al ff aan het rond neuzen hoor. Heb de Mortel al bekeken en de Pinquins. Morgen maar weer verder rond snuffelen maar ik weet wel dat ik dit echt heb gemist. Dank voor je welkom terug woordje
Een vriendelijk woord is wat ieder graag hoort.
Vriendelijke daden zijn de beste kameraden.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#250 Bericht door Falcon »

Welkom terug Joke.
Where the Spirit of the Lord is, there is freedom.

Gesloten