Stamtafel Januari-2013

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#426 Bericht door Falcon »

Liesbeth, fijn dat de huisarts zo snel plek voor je heeft.
Hoop ook dat je snel de onderzoeken in het ziekenhuis kan hebben.
Want dan weet je eerder waar je precies aan toe bent.

Dat het ontslag van Rob niet in je koude kleren gaat zitten, herken ik, maar daar heb je niets aan. Hoop dat ruimte geven aan deze gevoelens én door ook oog hebben voor de kleine dingen die je goed doen, weer de balans geven om verder te kijken.
Where the Spirit of the Lord is, there is freedom.

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#427 Bericht door marian53 »

Liesbeth alvast heel veel sterkte voor vanmiddag we horen het wel van je ,
Eerst je benen nu copd ik hoop dat de uitslag gunstig is , ik kan je voor nu alvast een hele dikke knuffel geven :bighug:

En wat je schreef dat klopt wel dat gevoel , zeker naar zoveel jaar trouwe arbeid , ik vind het ook prachtig van je dat je het deelt met ons , nu kom je erachter dat er meerdere mensen ermee getopt hebben hier bv Piet, Anita ook in haar werkkring , ik zelf ook , en we hebben denk ik allemaal dat gevoel gehad, het onredelijke het gevoel dat je maar een nummer bent. .Helaas kan ik niets voor je veranderen , maar het verdriet kan ik heel goed begrijpen.Geef rob ook maar een dikke knuffel namens mij .

Guizmo heeft een rustige nacht gehad , dus de pillen slaan wel aan
.
Ik had op zondag al n dagje uit gepland voor donderdag, treinkaartje geprint etc vrij gevraagd voor dat de hond, zodat die door iemand anders word uitgelaten , nou ik denk als ik dit weer zie dat ik maar iets overdeks ga uitzoeken want met die regen is er ook geen bal aan .
Tjonge geef mij ook maar vorst met zon. ik voer met liefde de vogels dan extra bij als compensatie :lol:
carpe diem

AnneMarie
Berichten: 4361
Lid geworden op: vrijdag 7 november 2008, 12:45:49
Locatie: Amsterdam

#428 Bericht door AnneMarie »

Marian, hier schijnt nu de zon. :sunny:

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#429 Bericht door marian53 »

Nou hier regent het al 2 dagen aan n stuk , dit is de derde dag , dus stuur maar wat zon hierheen AnneMarie :lol:
carpe diem

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#430 Bericht door roosje »

Wat een schitterende foto van dat eekhoorntje. :lol:

Roely gefeliciteerd met die knappe zoon van je. Notaris een mooi beroep.
Ook ik wens je een fijne wandelvakantie en veel plezier in Horgarije bij het vogelen. Daar zal een hoop te zien zijn.

Marian, wat sneu voor Quizmo. Ik hoop dat de pilletjes zullen helpen. Ook voor jou niet leuk nu jij deze lieve hond even onder je hoede hebt.

Joke, goed te lezen dat de suiker weer gezakt is en de bloeddruk op zo'n mooi evenwicht is. Erg leuk te lezen over hoe het met de kleinzoon gaat.

Liesbeth en Rob, wat een miserie treft jullie nu weer. COPD is niet niks, ik wens je sterkte met alles en vanmiddag bij de longarts. En Rob door het over de kop gaan van zijn bedrijf zonder werk is vreselijk. 55 jaar en gedoemd thuis te zitten. Ander werk ligt niet voor het oprapen. Wat je zegt je voelt je uitgepoept door alles. Dat de bond niet echt meer iets voor jullie kan betekenen is extra triest. Tja, vakbonden zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
Dat de economie niet goed gaat is hier ook goed te merken. Peter als zelfstandige is dagelijks aan de weg aan het timmeren en dat al jaren lang. Nu is er wat vastigheid doordat hij 65 is maar de jaren ervoor was het soms heel erg moeilijk. Het heeft bij ons behoorlijk ingehakt op alle fronten en vooral sociaal. Gelukkig weten we door de huidige situatie nu wel wie onze echte vrienden en kennissen zijn. Dat is iets om te koesteren.

Hebben jullie ook deze petietie getekend "Red de bij"?
http://www.avaaz.org/en/hours_to_save_t ... db&v=21428

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#431 Bericht door Dorine »

Stuur maar hierheen AnneMarie en ook een groot deel naar Liesbeth en Rob.

Ja Liesbeth, het gaat je niet in de koude kleren zitten, absoluut niet.
Hier begon het ruim 6 jaar geleden, toen een groep van ruim dertig mensen verplicht over moest van Philips naar Logica.
Allemaal hele mooie verhalen, win-win situatie voor iedereen en waar helemaal niets van uitkwam, erger nog, al snel werden de eerste mensen gedumpt, ja gedumpt.
Iedereen presteerde ineens heel erg slecht, je was te duur en afspraken uit de overgangsregeling werden niet nagekomen,
wat voor de rechter kwam en na jaren vechten uiteindelijk eind 2012 geregeld werd.
Probeer samen wat afleiding te vinden, ga als het droog is even lekker naar buiten, een frisse neus halen en
probeer positief te blijven (ja ik weet, makkelijker gezegd dan gedaan)
En sterkte vanmiddag bij de huisarts.
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#432 Bericht door Gawo »

Liesbeth wat fijn dat je zo snel bij de huisarts terecht kan, hopen dat de afspraak voor de longarts snel volgt.

Net wat Dorine zegt, probeer samen afleiding te vinden, uitwaaien als het weer het toe laat.
Samen niet te veel piekeren en het toch proberen om te zetten in je hoofd dat het iets is waar je zelf geen invloed op had, faiissement is overmacht in dit geval gerelateerd aan de slechte economie, waar o.a. jullie en velen met jullie de dupe van zijn.
Dit is grote pech, balen , slikken en verwerken, maar jullie blijven dezelfde mensen, jullie zijn niets minder geworden, dat moet je goed onthouden.

Ook ik weet makkelijk gezegt vanaf de zijlijn

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#433 Bericht door Petra »

Goedemiddag Allen,

Ik ben ontroerd door de verhalen hier geschreven naar aanleiding van het ontslag van Rob.
Ook het verhaal van Piet heeft me diep geraakt, had er helemaal geen weet van (hoeft ook niet). Zo ook het verhaal van Peter.
Want, mij is 'ontslag' immers ook overkomen, nu bijna 5 jaar geleden? De gevoelens waar over geschreven wordt zijn me dan ook niet vreemd, je uitgepoept, afgeserveerd en nutteloos voelen.
Het is wat Dorine schrijft, je wordt gewoon gedumpt alsof je minder dan een vieze dwijl bent.
Over de vakbonden: helemaal eens met wat Roos schrijft, de vakbonden zijn al lang niet meer wat zij geweest waren en staan toe dat de winst van een bedrijf of beter: het verlies, afgewenteld wordt op de werknemer. Het gaat maar door.

Liesbeth en Rob, geef nooit op. Wel uithuilen, je kunt de knal niet negeren. Juist door niet op te geven houd je hoop, hoop om weer voor jezelf te mogen en kunnen zorgen. Toegegeven, het lijkt hoop tegen beter weten in, maar als je meegaat in de negatieve spiraal van werkloos zijn dan weet je zeker dat je niets zult bereiken. Als ik kan helpen, ik zal er zijn.
Het verdient inderdaad respect dat je het hier bespreekbaar gemaakt hebt, daar was moed voor nodig.
Over je gezondheid: denk dat het verdriet dat je momenteel ervaart geen goed zal doen. Ik hoop dat je er met hulp van de geneesheren op vooruit zult gaan! Je kunt vanmiddag al terecht, hou ons op de hoogte? Sterkte.

Roely, jij gaat een heerlijke tijd tegemoet! Eerst een trektocht naar en in het zonnetje, dan heerlijk vogelen in Hongarije. Ga je op zoek naar een speciale vogel? Wat heeft Hongarije aan gevederd schoons te bieden? Ben wel benieuwd. :wink:

Gisteren vond ik in een hoekje op de parkeerplaats een dood graatmager konijntje, de oogjes waren al uitgepikt. Goed gekeken, nee, het was niet mijn vriendje Rafeloor. Ik heb 't maar laten liggen, hebben de anderen ook wat te eten: dood doet immers leven? Vond 't wel verdrietig.
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Liesbeth60
Berichten: 12471
Lid geworden op: zondag 6 juni 2010, 21:19:05
Locatie: Arnhem
Contacteer:

#434 Bericht door Liesbeth60 »

Nee hoor, niks geen moed nodig.
Het is ons overkomen en wij hoeven ons nergens voor te schamen.
Ik zie het persoonlijk meer als steun zoeken. :wink:
En die hebben we duidelijk wel gevonden hier.

Vanmiddag dus bij de huisarts geweest.
Die had niets nieuws te vertellen. Hij stuurt de verwijzing door naar de longarts.
Die mag ik dan maandag zelf bellen voor een afspraak.
Ik hoop dat hij snel tijd voor mij heeft.

Ach Peet, dat arme konijntje. Waarschijnlijk één van de vele (?) slachtoffers van de kou. :?
Laat het maar heel snel voorjaar worden. Dat kunnen we allemaal wel gebruiken...

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#435 Bericht door Petra »

Heb je gelijk in Liesbeth; hier vind en krijg je steun, niets menselijks lijkt ons hier vreemd, helaas.
Nou, dat bezoekje aan de huisarts heeft dus geen zoden aan de dijk gezet. :? Nu hopen dat de wachttijden bij de longarts niet te ver oplopen. :roll:

Het kadaver van konijntje is verder onaangetast gebleven. Zonde; hier vliegen veel kraaien/eksters rond. Blijkbaar hebben ze geen honger. Het blijft zielig dat uitgemergelde konijnenlijfje te zien. Als het nog langer blijft liggen, ga ik 't maar begraven...

Morgen ga ik voor de verandering overdag werken. Een lange dienst: 09:00 t/m 19:00. Zucht. Vroeg naar bedje. :wink: Tot later dan maar weer. :bye:
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Liesbeth60
Berichten: 12471
Lid geworden op: zondag 6 juni 2010, 21:19:05
Locatie: Arnhem
Contacteer:

#436 Bericht door Liesbeth60 »

Doe voorzichtig Peet, het konijntje kan ook ziek zijn geweest.
Er wordt niet voor niets niet naar om gekeken.
Veel sterkte met de "lange dienst" morgen. :wink:

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#437 Bericht door Yleor »

Nou, slaap lekker Peet en werk ze morgen!

Nou Anita, ik zal eens kijken welke bekende vogelaar ik tegenkom in Hongarije :lol:
In Hongarije hopen we veel vogels te treffen Herma, kijk even onder de volgende link, ik kijk er heel erg naar uit!
http://www.vogelsamsterdam.nl/vogelreis-hongarije/

Goh, Piet ook al narigheid meegemaakt op werkgebied, het wordt tijd dat de economie weer een boost krijgt, onze Steven heeft ook nog steeds geen baan.

Hier (Bloemendaal) was vanochtend al op tijd de zon doorgebroken, we zijn in de auto gestapt en naar IJmuiden gereden, want ik moest weer een nieuwe baal zonnepitten hebben (die levert een dierenwinkel daar voor niet zoveel geld). Daarna rondom het Kennemermeer gewandeld en een stukje strand meegepakt. Het was net eb geweest en er zaten hordes vogels op het dikke tapijt van scheermessen. Ik telde zeker tachtig steenlopers! Daarna weer naar huis, late lunch en toen weer op de fiets (ik) om verder van het weer te genieten. Appelvinken en goudhaantjes gezien, een jagende sperwer en heel erg veel honden.

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#438 Bericht door roosje »

Schitterende dingen staan je te wachten Roely. De echte poesta wat machtig mooi! Ik hoop voor jullie dat jullie alles wat je opnoemt ook echt te zien zullen krijgen.

Petra, sterkte morgen!

Liesbeth, foutje van mijn kant. Het was de huisarts en niet de longarts waar je naartoe was. Bij deze hoop ik voor je dat je spoedig een afspraak krijgt bij de longarts.

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#439 Bericht door Gawo »

Roely ik kan mij heel goed voorstellen dat je hier naar uit kijkt.
Wat een verschijdenheid aan vogels zeg. :D


Ik krijg net een telefoontje over de vloer :)
Maandagmiddag waren er twee mannen om de keukenvloer in te meten en hebben een plank die ik nog op zolder had meegenomen en een stukje afdekplint en een stukje van de inloopmat om te kijken of ze hetzelfde nog te koop was. :)
Deze mannen zeiden al een drempel tussen gang en keuken is geen optie. U heeft een prachtige vloer die doorloopt en keurig erin ligt dan hoeft U daar geen genoegen mee te nemen :?

Vloer is niet meer leverbaar dus ik mag een andere vloer uit zoeken :shock:
Het overvalt mij wel en zat daar niet op te wachten, maar als ik denk dat straks alles weer keurig netjes is ben ik wel blij.
Nu eerst de keuken afwachten wat huurbaas doet, daar weet ik maandagmiddag misschien meer over.
Misschien als zij de onderste kasten vervangen dat wij er weer op door kunnen bouwen met inbouwapparatuur etc.

Nu komen de mannen van maandag dus nog een keer langs om de hele beneden verdieping in te meten en dan kan ik een vloer uit zoeken en pas als de keuken klaar is geef ik hun een seintje dat ze de vloer leggen. 8)
Dan moet wel alles leeg :shock: :?

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#440 Bericht door Lucje »

Liesbeth, het is te hopen dat de longarts snel tijd voor je heeft, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Gaan de medicijnen die je gekregen hebt al een beetje werken? Dat zal ook wel z'n tijd nodig hebben. Roely, wat een fantastische vogelreis ga jij maken en dan ook nog een trektocht, ben nu al benieuwd naar de foto's :D José, het zal wel een tijdje behelpen zijn maar dan krijg je daarna een super mooie keuken(vloer)! Petra, de hele dag werken, nou ja het is toch slecht weer :lol:
There will be sunshine after rain.

Joke
Berichten: 8595
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 12:43:38
Locatie: Geldermalsen

#441 Bericht door Joke »

Goeden avond allemaal,
Zou Peetje al voor pampus op de deurmat liggen?
Lange dag hoor meis.

Liebeth dan nu maar duimen datje snel terecht kan bij de longarts.

Roely ik kijk nu al uit naar je mooie verhalen en foto'swat een heerlijke vakantie heb jij in het vooruitzicht.

Poep en dan die keuken bij Jose meis het is niet lekker maar jeetje wat zal je huis mooi worden met die nieuwe vloer. De huisbaas gaat vast opschieten met jullie keuken :wink:

Opnieuw is Hayden weer poepie verkouden en heeft hij nog al last van spruw. Tja ze kunnen dat dus op elke leeftijd krijgen en is waarschijnlijk gevolg van de hoge koorts die hij vorige keer had.
Vandaag nog even gebeld met de huisarts want hij heeft nu moeite met eten en slikken.
Ach dat komt niet van de gel voor de spruw maar hij heeft waarschijnlijk een keelontsteking, de ziel.
Zo lang hij niet weer koorts krijgt gewoon maar laten drinken en eten komt wel weer.

Morgen weer oppassen op de kleine man en zaterdag met opa en hem naar Nieuwegein voor de verjaardag van Jayson want die hebben we gemist doordat Hayden ziek was
Een vriendelijk woord is wat ieder graag hoort.
Vriendelijke daden zijn de beste kameraden.
Afbeelding

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#442 Bericht door marian53 »

Je hebt het er nog steeds maar druk mee joke , met die kleintjes , maar je krijgt er ook veel voor terug :lol:
Zielig als die kleintjes ziek zijn , gelukkig is het meestal maar kort want als ze een veer van de lipjes kunnen blazen zijn ze weer volop in de running , veel plezier nog met de andere verjaardag.

José je deurtjes zou je wel terug kunnen zetten , maar wel fijn dat het allemaal vergoed word , messchien nog even ergens n witkwast over heen en je hebt gelijk een nieuw huis , ja het is wel even werken , maar dan heb je ook wat. :wink:

Roely ik zou zo met je willen ruilen , ik wil ook wel naar Hongarije :wink:
Maar alvast heel veel plezier hoor , ik weet zeker dat dat wel gaat lukken :)

Vandaag n dagje weg geweest , dit keer Utrecht het spoorwegmuseum en het klokkenmuseum . het was zeer de moeite waard daar eens rond te struinen .
Zal straks wel wat foto's plaatsen nu even uitrusten en alles op de pc zetten.
carpe diem

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#443 Bericht door Yleor »

Wat een leuke uitdrukking Marian: een veer van de lipjes blazen! Ik heb er nog nooit van gehoord, maar ik snap precies wat je ermee bedoelt.

Onze Hugo heeft ook spruw gehad als baby, dat moesten we toen insmeren met gentiaanviolet. Dat moest je zeker niet morsen, want die vlekken gingen er nooit meer uit. Het was wel zielig, want hij had er behoorlijk last van. Verwen het mannetje maar met wat aandacht Joke, dat mag een oma doen :D

Nou Petra, weer bij de tijd?

In Hongarije is het waarschijnlijk al behoorlijk warm in die periode, ik kan er wel naar uitkijken, vandaag weer doornat geregend. Maar ik heb nu wel een beetje behoorlijke foto van een Appelvink. Nog niet zoals ik wil, want de belichting zat tegen, maar beter dan die van gisteren.

Oeh José, dat is nog even aan de arbeid voordat je weer in een aangekleed huis zit, maar dan zit je er wel picobello bij! Elk nadeel hep se foordeel.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#444 Bericht door Petra »

Zo, daar ben ik weer. :lol: Dank jullie wel voor alle lieve sterkte wensen. :wink: Ook Liesbeth voor je tip: ik laat dode konijntje liggen waar 't ligt. Zal wel goed komen.

Je hebt weer een druk dagje in Bloemendaal gehad zo te lezen Roely; je verveelt je geen ogenblik! :lol: Was Pim bij je?

Arme Joke, de handen vol aan kleine Man. Jammer dat hij weer zo beroerd is. Maar, heb me laten vertellen dat kleintjes in hun beginjaren vaak ziek zijn, bouwen ze afweer mee op?? Schiet me maar af als ik 't mis heb hoor! :roll:

Marian, ik ken de uitdrukking van die veer blazen ook, maar dan anders. De variant: als je een veer van je gat kunt blazen... :hihi:
Leuk geweest? Enfin, zie dadelijk je foto's wel.

Bij de tijd Roely? Nou nee, dat gaat me vandaag ook niet lukken. Hoeft ook niet. :lol: Was weer stevig werken. Slechte start. Allereerst hoefde ik pas om 10:00 te beginnen, kwam ik gelukkig bijtijds achter. Toen: Baas had denk ik 'n slechte bui en zat mij weer achter de vodden (was weer niet snel genoeg :? ).
Een bedrijf met workshops. Uitgebreid koffie natuurlijk. Ik moest de opbouw doen en deed dat dus niet snel genoeg. Want, de kopjes moeten precies met het oortje naar rechts en het lepeltje precies recht/horizontaal achter het kopje. Denk dat jullie me wel begrijpen. Perfectioniste als ik ben ging 't dus te langzaam. Baas greep in, begon rammelend kopjes te stapelen voordat ik gelegenheid had de lepeltjes te draperen. Ik ging dus emmeren van de zenuwen. Later vertelde Baas dat hij dat bewust gedaan had. Ik hield me in, maar heb later toch stiekempjes een traantje gelaten. Wat flauw! Slaat nergens op.

Ook: een preek van Baas aan collegaatje en mij, dat hij 'stress' bij ons miste. Tja, we vertelden beiden dat we juist onder stress niet kunnen werken.
Maar... de rest van de dag heb ik hem te grazen genomen. :lol: Niets meer gevraagd en invulling op mijn/onze eigen manier gegeven, samen met het collegaatje. Ook op een gegeven moment tegen Baas gezegd dat hij moest vertrouwen op de vakvolwassenheid van zijn medewerkers en me mijn gang maar moest laten gaan. Als later zou blijken dat 't fout was mocht hij me op m'n falie geven. Heb 'm de rest van de dag nauwelijks meer gezien, goed zo! :lol:

Nu nog een paar partijen draaien, volgende week donderdag voorlopig de laatste, geen boekingen meer in februari. Zucht. Ook hier 'recessie'.
Met Baas besproken of ik op andere locatie(s) kan werken; dit werk is te onregelmatig om financiële zoden aan de dijk te zetten. Ben benieuwd.... :wink:

Nou, dat was 't weer. Geen dag hetzelfde. :lol: Ik wens jullie alvast truste en/of goedemorgen! :bye:
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#445 Bericht door Yleor »

Wat zal jij lekker slapen zo meteen Petra! En welverdiend. Te weinig stress :roll: ? Ik zou denken dat je dan veel te veel laat vallen. Of dat je jezelf laat vallen. Hard werken zonder dat te laten blijken, dat is pas de kunst. Laat je baas maar eens een veer van zijn gat blazen :lol:
En ja, Pim is ook in Bloem. Hij staat te schreeuwen bij de poort (zoals wij dat noemen), maar zodra we met zijn riempje aankomen verdwijnt hij schielijk achter de gordijnen, uit beeld. Hij wil heel graag naar buiten, maar wel op eigen gelegenheid, en dat doen wij hier niet.
Net even ge-whatsappt met onze jongste, die met vriendin in Marokko vakantie houdt. Gek hoor, dat je zomaar contact kunt hebben, alsof hij in Amsterdam zit. Hij heeft nog niks gehoord van zijn sollicitatie, ik heb er geen goed gevoel bij. Als ze hem echt hadden willen hebben had hij het volgens mij al wel gehoord. Maar laten we niet sippen voordat we de dingen zeker weten. Zolang er leven is is er hoop.

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#446 Bericht door marian53 »

Ach Petra dan loop je je best te doen en dan nog op je fallie ook , tja t zal wel aan mij liggen maar als hij n slechte dag heeft moet hij het niet af kuren op zn helpers .
Maar ook dat zal wel aan mijn karakter liggen , ik pik zo iets niet , en om eerlijk te zijn , ik heb heel wat jeugd mee opgeleid , maar dat doe je niet , je mag gerust corrigeren , rustig en bedaard , maar iemand op zn falie geven , dan roep je iemand even apart, en vertel je het rustig .
Het is dus ook een echte baas , maar vergeet niet,een hond heeft een Baas , en hij moet een leidinggevende zijn , en jij bent n mens , als je begrijpt wat ik bedoel :lol:
carpe diem

Gesloten