Stamtafel Mei-2013

Bericht
Auteur
Zwiersje
Berichten: 10596
Lid geworden op: zondag 8 juni 2008, 10:30:11
Locatie: Duiven
Contacteer:

#251 Bericht door Zwiersje »

:D nou zo te lezen vermaken jullie je prima...
Groot gelijk :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#252 Bericht door Gawo »

Falcon schreef: Ben benieuwd.. de gesprekken gaan in 5 talen.. Nederlands, Duits, Engels, Frans en Portugees.... erg leuk.
En als je dan een woord niet weet gebruik je handen en voeten en meestal kom je er dan samen wel uit :wink:
Maar dat adresje ziet er goed uit Herma, ik heb ook even rond gesnuffeld op je linkje :)

Corrie fijn dat je weer terug bent van je vakantie Parijs :)

Petra, ik hoop dat er nu eindelijk de juiste oplossing komt voor je teen.

Anita, nooit leuk om afscheid te nemen van je collega's, maar je krijgt straks weer andere terug, maar eerst vakantie houden :wink:

Vandaag bericht gehad en 17 juni komen ze voor de keuken :D
Ze starten die maandagmorgen vroeg en willen dan vrijdags middag klaar zijn.

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#253 Bericht door Falcon »

Dat is fijn José!!

Maar hoe gaat het nu met Wendy?? Moet er regelmatig aan denken, maar vergeet steeds te vragen, sorry.
Where the Spirit of the Lord is, there is freedom.

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#254 Bericht door Gawo »

Ze moet steeds bijspuiten, ze krijgen het niet onder controle, ze moet ook elke dag bellen en de uitslagen door geven en aan de hand daarvan weet ze hoeveel ze dan bij moet spuiten.
Morgen moet ze naar de gynaecoloog.
Dinsdag in het ziekenhuis is haar verteld dat het met 38 weken een keizersnede wordt, maar als de kleine eerder wil komen ze het op de natuurlijke manier willen laten komen.
Ook is haar dinsdag verteld dat ze ernstig rekening moet houden dat zij en of de baby na de bevalling diabetes patiënt is of later zal krijgen, daar Wendy in categorie D zit.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#255 Bericht door Petra »

Misschien mis ik een en ander; vandaag weer flink gewerkt, ben moe... Sorry.

José, ik heb het beeld dat er grote zorgen zijn, maar dat er goed over Wendy en Baby gewaakt wordt. De zorgen zullen er niet minder om zijn.
Over de uitspraak dat zowel Wendy als Baby risico lopen op diabetes: laat de tijd zijn gang gaan, zeker Baby'tjes zijn zo sterk! De kracht van het helend vermogen van het lichaam mag niet onderschat worden. Sterkte.

Herma, geinig om te gaan jongleren met 5 talen; inderdaad, handen- en voetenwerk gaat altijd goed. Genietse verder!

Ga zo lekker instorten. Truste allemaal of: goedemorgen! :bye:
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

AnneMarie
Berichten: 4361
Lid geworden op: vrijdag 7 november 2008, 12:45:49
Locatie: Amsterdam

#256 Bericht door AnneMarie »


Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#257 Bericht door Falcon »

José de zorgen zijn dus niet zomaar over, zeker als ik nu lees dat het ook op lange termijn nog gevolgen kan hebben.
Nu maar hopen dat alles zich toch gaat herstellen tzt.
Maar eerst dat de kleine geboren wordt, hopelijk natuurlijk, maar ja anders dan maar met keizersnee. Wel fijn dat die mogelijkheid er is, ze proberen in ieder geval zo goed mogelijk voor moeder en kind te zorgen.
Ik leef met jullie mee..

Fijn Annemarie dat de eieren goed uitgekomen zijn. Leuk om ook het vervolg zo weer te lezen. Zal een hele klus zijn voor de adoptie ouders zoveel jongen grootbrengen. Maar misschien zijn de eieren wel over twee of drie nesten verdeeld..
Where the Spirit of the Lord is, there is freedom.

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#258 Bericht door marian53 »

Dat klinkt niet erg goed José die suikerziekte , dat word nogal eens onderschat , ik hoop dat het tij de andere kant optrekt en dat het allemaal goed gaat .
Fijn dat je keuken nu eens afkomt , ik kan me voorstellen dat het gaat vervelen , je wilt toch eens aan kant zijn .
Maar nu gaat het opschieten .

Herma had er al even doorheen gesnuffeld nu wat uitgebreider , maar wat is het toch een leuke en mooi locatie waar je naar toe gaat .Ik wens je dan ook alvast een heel leuke dag toe zondag , want 5 talig lijkt me wel heel gezellig , en koken ach dat gaat je best lukken :lol:

AnneMarie bedankt voor het vervolg , zelf ben ik blij dat ze toch ingegrepen hebben, nu 4 prachtige ooievaartjes :lol:
carpe diem

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#259 Bericht door Falcon »

Dat 5 talig doen we nu al... gaat prima.
Fatima spreekt naast het Portugees, Frans, haar man spreekt ook een woordje Duits en 1 van hun zonen spreekt goed Engels. De andere kinderen ook, maar die zie ik niet zoveel.
Nou ik ga de zon weer in....strak blauwe lucht..krijg er maar niet genoeg van...
Maar ik ben zó dankbaar, zeker als ik bedenk dat dit voor velen niet is weggelegd.
Where the Spirit of the Lord is, there is freedom.

Gesloten