Stamtafel Mei-2013

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Piet
Site Admin
Berichten: 4909
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:22:30
Locatie: Helmond
Contacteer:

#201 Bericht door Piet »

Voor de regenachtige uurtjes.

http://etienneverhaegen.com/born-among- ... imals.html


bv deze:
<object width="640" height="480"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/FLogL2rrR1c?ve ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/FLogL2rrR1c?ve ... l_NL&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" width="640" height="480" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>
George Orwell wrote:
"All animals are equal, but some animals are more equal than others."

Don't Worry Be Happy

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#202 Bericht door Petra »

:oops: Had dus helemaal over jullie trouwdag heen gelezen Herma, sorry! Alsnog van harte! Jullie zullen 't heerlijk gevierd hebben (vooral met de 'tinto' :wink: ).

Dank je wel José dat je de afwezigheid van Marian hebt kunnen 'terug vinden'. Gelukkig maar!
Minder dat Wendy niet helemaal oké is; dan ook nog moeten prikken. Da's makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb dezelfde vraag als Herma; hoe lang is Wendy zwanger? Wens haar maar sterkte van me.

Wat 'n mooi filmpje Piet! Wat zou ik graag in haar schoenen... uh, op haar blote voeten staan. Indrukwekkend! Dank voor de tip!

Gisterenavond een super geinige partij gedraaid. Geen al te groot gezelschap, dus heb niet hoeven 'beesten', wel hard werken natuurlijk. Een discodinner met 'mijn' muziek, wat wil een mens nog meer? :lol: 't Was een gezellige boel, iedereen danste (ik af en toe ook :wink: ). Wel een latertje; om 01:00 was de boel opgeruimd. Nog even afkicken, lag om 04:00 in bedje.
Vandaag lekker relaxen...

Van Facebook:
Vanavond gaan de voetjes weer van de vloer bij de Disco Dinner Show.....het wordt weer een hilarsiche avond met Golden Wonder Boy, zijn Quick Silver Girl en de DJ die de geweldige platen uit de jaren '70,'80 en '90 gaat draaien achter zijn DJ-boot....

Helaas geen filmpje kunnen vinden op Youtube, maar zo zag 't er uit:
Afbeelding
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#203 Bericht door Yleor »

OOO, die jumpsuits :lol: Fijn dat je zo'n lol hebt gehad Peet, zulke partijen moeten er meer zijn.

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#204 Bericht door roosje »

Piet dank voor de links naar deze mooie filmpjes. Zal er af en toe eens een bekijken.

Petra, dat moet een dolle boel zijn geweest. Tja de muziek uit die jaren kan niet anders dan aanstekelijk zijn om mee te doen. :lol:

Zwiersje
Berichten: 10596
Lid geworden op: zondag 8 juni 2008, 10:30:11
Locatie: Duiven
Contacteer:

#205 Bericht door Zwiersje »

Wat een bijzonder filmpje Piet :D
Ik vind haar toch wel lef hebben om daar zo tussen door te lopen :lol:
Bijzondere vrouw met haar hart om een hele juiste plek :D


Het weer............ ik ben er zo klaar mee :cry:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#206 Bericht door Dorine »

Nog meer bijzonders .......... :shock: :lol:
en misschien ook wel zielig ........

<object width="640" height="480"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/11xs9mFKObs?hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/11xs9mFKObs?hl ... on=3&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" width="640" height="480" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>
http://youtu.be/11xs9mFKObs
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#207 Bericht door Petra »

Ik ook Anita. Gelukkig is het hier nu droog; ik ga zo maar eens een fris neusje halen.

Hmm Dorine, ik vind het zielig, arm diertje.
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#208 Bericht door Gawo »

Een hele bijzondere vrouw Piet :D , bedankt voor de link

Die pinguin weet niet eens dat hij/zij een pinguin is :(

Hilarisch die jumpsuit tijdperk :lol: , fijn dat je een gezellige avond hebt gehad Petra :D

Wendy moet nog zes weken, maar waarschijnlijk wordt het nu week 38 gehaald met keizersnee.
Het schommelt nog veel te veel, ze moet dagelijks bellen en overleg plegen, na vandaag overleg om twaalf uur moet ze twee éénheden erbij spuiten en morgen weer bellen.
Dinsdag naar het ziekenhuis voor allerlei controles, bij verschillende doktoren.
Dokters zijn vrijdag erg geschrokken en sturen klacht naar de verloskundige praktijk die hadden na twintig weken echo haar vaker moeten controleren, omdat toen al te zien was dat omvang buik baby voorliep op de rest ( dat kan op zwangerschapssuiker bij moeder kunnen duiden).
Als buikje van baby te hard groeit blijven ontwikkeling longen achter, en dat is wat mij zorgen baart .
Nu afwachten, geduld hebben en vertrouwen, hier kan ik niets aan doen om te verbeteren, maar zit nu zelf wel te piekeren.

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#209 Bericht door roosje »

Herma nog een verlaatte felicitatie van mij voor jullie huwelijksdag. Nemen jullie nog maar een extra glaasje van mij om te proosten.
Afbeelding

Dorine, wat zielig voor die pinguin :?

Jose, kan me voorstellen dat je in de piepzak zit. Niets naarders als er met je kind problemen zijn en je er zelf niets aan kan doen. Ik hoop dat alles mee zal vallen sterkte voor Wendy en haar man.

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#210 Bericht door Falcon »

Och José toch.. dat is dus extra zorgelijk voor Wendy en de kleine op komst.
Gelukkig hoeft ze nu niet lang meer maar toch..
Ontwikkeling longen is een belangrijk iets, zeker als de kleine eerder gehaald zou moeten worden via keizersnee.
Zorgen maken helpt niet, maar is makkelijker gezegd dan gedaan.
Hoop voor jullie allemaal dat het goed gaat komen.

Roos dank je wel voor de felicitatie.
Ik drink nog wel een extra wijntje vanavond, omdat je zo aandringt. :lol:

Petra, fijn dat je prettig gewerkt hebt.

Filmpjes kijk ik mogelijk later..

Hier alles nog steeds zeer aangenaam! Gisterenavond uitgenodigd om bij de verhuurder te eten. Was een hele gezellige avond, het zijn zeer lieve gastvrije mensen. Adres is zeer zeker aan te bevelen!
Vanmorgen een jonge koolmees in de tuin... mooi beestje, vliegt nog amper..staat op de foto...
Laatst gewijzigd door Falcon op zondag 26 mei 2013, 15:39:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Where the Spirit of the Lord is, there is freedom.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#211 Bericht door Petra »

Klinkt heftig José... Maar er is - wat je ook schrijft - weinig aan te doen. Ik ben er wel van overtuigd dat Wendy en Baby nu in goede handen zijn, hoop dat dit je een beetje kan geruststellen.
Nu maar 'afwachten' in spanning. Sterkte.
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Zwiersje
Berichten: 10596
Lid geworden op: zondag 8 juni 2008, 10:30:11
Locatie: Duiven
Contacteer:

#212 Bericht door Zwiersje »

Jeetje Jose, dat is zeker schrikken.
Je kunt inderdaad weinig doen, maar kan me zo indenken dat je je ongelooflijk zorgen maakt :?
Ze is nu in goede handen en ze houden haar goed in de gaten.

Voor jullie een :bighug:

Herma en Marcel ook namens ons van harte gefeliciteerd nog met jullie huwelijksdag!
Mooie plek om het onder een genot van een wijntje te vieren :D

Tja die Pinquin.... inderdaad heel bijzonder!
Vind het ook ontzettend triest dat ze dit het beestje aandoen :cry:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#213 Bericht door Falcon »

Nog een filmpje wat Marcel mij toestuurde..
Zal vast heel veel op geoefend zijn, om dit zo voor elkaar te krijgen!
http://youtu.be/dnDeo0yhIws

ps.. ik heb nog niet echt zin om de foto´s uit te zoeken...
Where the Spirit of the Lord is, there is freedom.

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#214 Bericht door Lucje »

José, wat een zorgen hebben jullie nu ineens! Ik hoop dat alles goed af mag lopen. Wendy is nu in ieder geval in goede handen. Sterkte ermee! Herma, ook van mij nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag! Zo te lezen hebben jullie een heerlijke vakantie :D Petra, wat een gezellige avond heb je gehad, met leuke muziek erbij werkt het toch een stuk prettiger :lol: Het filmpje van de pinguin vind ik zielig :?
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#215 Bericht door roosje »

Knappe act in dat filmpje Herma. :shock:

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#216 Bericht door marian53 »

Hallo mensen , ik ben ook weer terug van eventjes te zijn weg geweest .Gelukkig ging het deze keer in Tjechie wel goed. als ik alles heb uitgezocht zal ik wel wat foto's plaatsen.

Ik moet alles nog wel bij lezen , maar Herma nog gefeliciteerd .Ik moet ook nog alles uitzoeken , en ben maar een paar dagen weg geweest ,en jij zoveel langer , dus ik kan het me voorstellen dat je er even geen zin in hebt , als alles weer even terug het gareel is, dan komt het wel , :lol:

José wat een zorgen erbij , ik hoop dat alles goed komt , je kan er helaas toch niks aan doen , dus heel veel sterkte. ze is in goede handen moet je maar denken .een extra knuffel voor jullie .

Prachtig dat filmje van Piet
carpe diem

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#217 Bericht door Dorine »

Hé Marian,
sorry dat we je geen prettige vakantie hebben gewenst.
Wij ons maar afvragen: waar is Marian? Op vakantie dus :lol:
Fijn dat je het goed gemaakt.
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#218 Bericht door roosje »

Marian welkom thuis. Fijjn te lezen dat jullie een goede vakantie hebben gehad.

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#219 Bericht door Falcon »

Marian fijn dat je en goede vakantie gehad hebt!
Succes met uitzoeken van de foto's.
Ik ben nog op vakantie en wil dus nu al wel foto's uitzoeken, want als alles thuis pas komt, dan is de berg niet te overzien.
Vanmorgen de kanarie op de foto kunnen zetten. :D Draag de camera constant mee als ik van plekje wissel in de tuin.
Nu hoorde ik hem achter me zingen, en had camera bijna in de aanslag, dus mooi op tijd voor een foto, die nog gelukt is ook.
Straks ga ik weer wandelen in de bergen.. heb er zin in.
Het is wat licht bewolkt, maar dat krijg je ervan als je het mooie weer ook naar Nederland stuurt.. :wink:
Where the Spirit of the Lord is, there is freedom.

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#220 Bericht door Falcon »

Even snel hier....
Is het wel de kanarie of toch een ander vogeltje?
En helemaal scherp is ie toch ook weer niet geworden... nou ja...

Afbeelding

Afbeelding

Nou ik ga wandelen...tot later...
Where the Spirit of the Lord is, there is freedom.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#221 Bericht door Petra »

Ha, Marian is er weer! :thumleft: Wat fijn! Inderdaad, we waren je 'kwijt'. :lol: Hoop snel van je foto's te mogen genieten. Welkom thuis.

Jeetje Herma, wat knap van die vrouw (filmpje), wat een beheersing! Spannend ook.
Uh, dat vogeltje? Ik zou 't niet weten. :oops: Wel dat 't een mooi kontje heeft. :lol: :lol: Wandelse!

Hier is 't schitterend weer, had ik niet verwacht. Zo maar de hort op. Fijne dag allemaal!
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#222 Bericht door Gawo »

Wat knap van dat vrouwtje Herma 8)
Wat een controle en zelfbeheersing en geduld, heb ademloos gekeken.
Het gele vogeltje, ik weet het niet :?:
Veel plezier nog met wandelen :)

Marian had ik al welkom thuis geheten, zag dat ze even op het forum actief was :wink:
Fijn hoor dat je er weer bent, we moesten wat terug lezen op stamtafel om te weten waar je was :wink:

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#223 Bericht door marian53 »

Ja ik ben weer in het land sorrie voor de wat late reactie hier ,maar het nestjes kijken ging even voor.
Maar of je nu 6 dagen weg bent of 14 het lijkt wel of je meer dan de helft hebt gemist met de ontwikkeling van de jonkies
Jonkies die wegvliegen, of al weg zijn , van baby naar jongeling in die paar dagen noem maar op :lol:
Ja eigenlijk had ik me even af moeten melden , maar heb er niet meer aan gedacht het nog eens te doen , dom van mij .

Herma ik moest wel een beetje lachen , dat je vertelde ik loop de hele dag met de camera , mij noemde ze van Tellingen ,daar komt ze weer aan.
Camera de hele dag erbij .en omdat ik natuurlijk nog in het leer proces zit een hele boel chit erbij , ik heb er geloof ik zon 900 gemaakt , waarvan er messchien 50 overblijven die naar mn zin zijn , maar dat is genoeg .
Moet je voorstellen jij 3a4 weken, nou daar kan je wel n maand voor reserveren .
Maar het selecteren doe ik van de week wel even :lol: veel plezier nog op je vakantie :lol:
carpe diem

Gebruikersavatar
neeltje
Berichten: 8862
Lid geworden op: vrijdag 28 maart 2008, 19:17:38

#224 Bericht door neeltje »

Hoi allemaal, ik ben ook even op vakantie geweest, en daarvoor erg druk, moet alles nog bijlezen. Hoop dat het allemaal goed gaat bij de nesten, maar vooral met jullie. Fijne avond!

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#225 Bericht door marian53 »

Welkom terug Neeltje :lol: hopelijk is je vakantie ook goed bevallen :lol:
carpe diem

Gesloten