Stamtafel Juni-2013

Bericht
Auteur
Lia
Berichten: 3497
Lid geworden op: zaterdag 4 mei 2013, 15:28:21
Contacteer:

#251 Bericht door Lia »

Ik zie het plaatje ook :LachMeDood:

Zwiersje
Berichten: 10596
Lid geworden op: zondag 8 juni 2008, 10:30:11
Locatie: Duiven
Contacteer:

#252 Bericht door Zwiersje »

en ik ook :lol: :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
marga
Berichten: 948
Lid geworden op: zondag 21 juni 2009, 21:01:02
Locatie: Dieren

#253 Bericht door marga »

:thumbsup: :LachMeDood: En koud vandaag !

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#254 Bericht door marian53 »

Dat meen je niet he Petra .

Ik was vergeten hier te lezen de afgelopen dagen dus lig wat achter .

Herma wat heerlijk die temperatuur , oké 35 wel wat veel , maar in de bergen met n windje + 2 prachtige vale gieren nou daar wil ik ook voor tekenen .Geniet er lekker van en indien mogelijk plak er nog n paar weken achteraan , hier is het weer om te janken .

Jose wat heb je toch n pech , nou die keuken mag straks wel goed in gevierd worden , want petje af , je zou er toch n sik van krijgen.sterkte meid , en kon je koken op dat nood ding ???

Ik zat net met n klein beetje met de pest in , ik zweer het mensen als ik de staatsloterij win vertrek ik , naar ergens waar het klimaat beter is, maar ja zo zijn er duizenden mensen die hetzelfde denken als ik.
Gelukkig komen ze hier dan met n geintje , examen fraude en de herhalingen van de zomerstop .
de grootste lol heb ik nog dat er mensen zijn die het niet zien , maar ja die kijken geen tv :lol: :lol:

Dan verval ik in de herhaling van Marga En koud vandaag :lol: :lol:
carpe diem

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#255 Bericht door Dorine »

En nat ............ :(

Hier ook weinig bijgelezen, we hebben een drukke week gehad.
Maandag gestad met Daphne in Essen, dinsdag wat huishoudelijke dingen en de tuin en
dat was nodig alles begon op half te hangen en het gras kwam bijna 2 kontje hoog :wink:
Woensdag Efteling en uit eten en gister nieuwe ID gehaald en met Menno naar zijn juf uit groep 1 gegaan.
Dat was heel leuk en gelijk afgesproken als ie de 5 jaar TU gedaan heeft dat ie weer even langskomt.
Gisteravond diploma uitreiking en dat liep een beetje veel uit maar was wel heel leuk.
Menno werd op het einde nog even in het zonnetje gezet door de natuurkundeleraar vanwege de olympiade en daarna nog door de wiskundeleraar voor zijn foutloos examen,
voor die leraar zijn eerste leerling in 33 jaar die met een 10 slaagt.
Daarna was er nog een borrel en weer thuis bleek het voetballen boven verwachting reuze spannend.
Dus weer laat en moe naar bed.

Herma geniet dus maar van de zon maar ze zeggen dat het hier vanaf zondag gaat beteren.

José, hoe is de noodkeuken, kun je er iets mee?
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#256 Bericht door marian53 »

Heerlijk om te lezen dat het goed gaat met Menno ,
Hij heeft nog een flinke weg te gaan 5 jaar TU , maar die jongen komt er wel .
wat zullen jullie trots zijn geweest toen die leraar het zei , dat het de eerste in 33 jaar is .Prachtig is dat .Het brengt toch lekker de zon binnen .
:lol: :lol:
carpe diem

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#257 Bericht door Lucje »

Nog even geduld José, al zal dat wel moeilijk zijn. Gelukkig dat de rest goed gaat! Herma, leuk om je verhalen te lezen, je hebt het daar wel heerlijk :) Dorine, een 10 voor wiskunde is ook wel heel bijzonder. Wat een knap kind hebben jullie :) Ik wens hem veel succes op de TU! Petra, is je huisartsenfeestje goed gegaan?
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#258 Bericht door Petra »

Die Menno is toch wel 'n kanjer hoor! Denk dat een 10 voor wiskunde landelijk ook wel uniek zal zijn. Super! Hij gaat dus naar de TU. Mooi! Wel 'n beetje ver van huis he? :cry:

Het huisartsenfeestje was relaxed, voor het eerst niet 't vuur uit de sloffen hoeven hollen, ook wel eens fijn. :lol: Dank voor je belangstelling Gerda. :wink: Zal morgen wel anders worden, weer een cabaret diner; trappenrennen met hete borden. :lol:

Het weer is hier bedroevend. Gewoon herfst. :? Waar blijft die verdraaide zomer?

Geen nieuwe, maar ik kende deze Simon's Cat nog niet. :lol:
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#259 Bericht door Dorine »

Nee hoor Petra, hij blijft lekker dichtbij (t)huis :D
Menno gaat naar de TU in Eindhoven.
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#260 Bericht door Petra »

Oh, oké :oops: . Tja, Eindhoven kan natuurlijk ook. :lol: Fijn voor jullie. :wink:
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#261 Bericht door roosje »

Wow een 10 voor wiskunde. Menno geweldig knap van je. Leuk dat je extra in het zonnetje bent gezet. En voor de leraar ook geweldig om zo'n knappe leerling te hebben mogen opleiden. Dorine en Piet ik zie jullie ook helemaal glimmen van trots. Fijn dat Menno nu verder gaat studeren in Eindhoven. Weet hij al welke richting hij graag op wil of is dat te vroeg om al te weten.

Petra, sterkte weer met de volgende klus. Leuk dat het artsenfeestje relaxed verlopen is.

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#262 Bericht door Lucje »

Leuk die Simon's Cat Petra :lol: Ik moest meteen aan Lucje denken toen ze nog klein was. Er was F1 en ze zat voor het scherm om de auto's te volgen. Ging ze ook om een hoekje kijken waar ze bleven. We lagen in een deuk :lol:
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#263 Bericht door Gawo »

We hebben anderhalve week zo een keuken gehad :?
Niets geen gas en water dus.
Afbeelding

En dit is de boosdoener
Afbeelding
Afbeelding

Dat camping koelkastje van de buren geleend..
Dinsdag brachten ze laat het noodkeukentje en woensdag hebben ze het water en afvoer er op gezet en brachten ze een gascomfort, die heeft Jan inmiddels op een workmade gezet dus kan mij redden, maar leuk is anders :(
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#264 Bericht door Dorine »

Schandalig dat ze je zo hebben laten zitten José.
Over de weken dat je zonder keuken zat hoef je natuurlijk geen huur te betalen toch?
Dat vind ik tenminste niet meer dan normaal en dat het nu langer duurt had men kunnen weten.
Huizen met asbest er in staan, volgens mij, tegenwoordig geregistreerd.
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Zwiersje
Berichten: 10596
Lid geworden op: zondag 8 juni 2008, 10:30:11
Locatie: Duiven
Contacteer:

#265 Bericht door Zwiersje »

Jeetje José wat Eem toestand toch :?

Ik hoop zo voor jullie dat het toch snel
Opgelost gaat worden
Afbeelding

Lia
Berichten: 3497
Lid geworden op: zaterdag 4 mei 2013, 15:28:21
Contacteer:

#266 Bericht door Lia »

Zo dat is niet niks eigenlijk vind ik dat ze gewoon alles moeten vergoeden.
Aan schade die je nu oploopt.

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#267 Bericht door marian53 »

Nou als ze er onder uit kunnen komen zullen ze het niet laten , je hebt er wat mee te stellen José , ik kan me voorstellen dat je er nu onderhand genoeg van hebt , en dan heb je nog mazzel dat je niet in het zuiden woont , want daar is de vakantie al begonnen , en is er 4 weken niemand te vinden .Balen is dit .
carpe diem

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#268 Bericht door Gawo »

Leuk deze foto boven aan het forum, past bij deze tijd :D

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#269 Bericht door Petra »

Allemachtig José, wat een ravage! En een arren moede. :? Vreselijk. 't Is dat je weet dat het tijdelijk is...
Die lekkage? Oké, dat kan iedereen overkomen (nix oké natuurlijk), maar die asbest. Hebben jullie er al aan gedacht compensatie van de huisbaas te vragen? Dit vind ik écht niet normaal en zouden huurders niet mogen ervaren. Want, als er bij jullie asbest gevonden is, zal het bij de buren niet anders zijn?

Ik hoop dat jullie snel uit de puinhopen zullen zijn en het leven verder z'n gangetje kan gaan.

Gisteren was een fantastische partij; leuk entertainment en fijne gasten. Weer buffelen natuurlijk, uitserveren met 3 hete borden rennend over de trappen. :lol: Mijn 1e ongelukje: ik hield een bord scheef en de rode wijnsaus droop over een (gelukkig! :wink: ) lege stoel. :lol: Ook weer een latertje, om 02:00 eindelijk klaar.
Maar een avond met een verrassend staartje. De collega's en ik kregen voor 't eerst een fikse tip van maar liefst €55,-!
Uniek, want de partijen zijn altijd besproken en betaald. Ik heb eerder 2x fooi gekregen bij de garderobe voor het lieve bedrag van €2,- (die ik ingeleverd heb :wink: ), dus ik werd heel erg vrolijk van deze vette buit. :lol: :lol: Fijn voor de spaarpot. :wink:

Wel balen, voorlopig geen werk te verwachten. De evenementenbranche ligt op de gat. Wat ga ik dit missen. Misschien pas in augustus weer werk?

Misschien wel leuk: mijn werkplek gisterenavond met een optreden van de Flamingo's (nee, ik sta er niet op :wink: ).

Afbeelding

Ben nu heel erg moe. Hoop dat ik geen blunders begaan heb hier. :wink: Zo ja, sorry daarvoor.

Nu maar eens de keuken in. Totaal geen trek, maar ik moet toch wat eten. Ben geloof ik een beetje van de leg. :wink:
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#270 Bericht door marian53 »

Nou lekker uit rusten dan maar , dan ben je zo weer in orde . :wink:
carpe diem

Gesloten