Stamtafel Oktober-2013

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#176 Bericht door Petra »

Zo, weer een nieuwe dag. Vandaag en morgen lekker vrij, van 't weekend weer werken. Gelukkig middagdiensten, da's veel beter voor me. :wink:

Maak me een beetje zorgen om DD. Allereerst haar kapotte kinnetje en nekje die maar niet willen helen. Masseer 2x daags met Bach (Bloesem) emulsie na een paar dagen gestopt te zijn. Toen verergerde het. Nu weer smeren dus. Da's tot daar aan toe. Sinds een paar dagen is ze zo lusteloos. Doet écht niets anders dan slapen, eet gelukkig wel normaal. Maar het zint me niet. Anders had ze haar ondernemende momenten, nu niet. Weet niet wat ik ervan moet denken.
Hebben jullie enig idee? Ze is nu ongeveer 15, best wel op leeftijd. Misschien overdrijf ik weer eens. :wink: :oops:

Vanavond een verlaat verjaardagscadeautje: word getrakteerd op een etentje bij de Italiaan. Jummie! Ga 'honger' kweken. :lol:

Fijne dag allemaal.
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#177 Bericht door Yleor »

Misschien is DD vet aan het kweken voor de winter door weinig te ondernemen maar wel door te eten. Het voer voor Pim is niet aan te slepen in ieder geval. Kweek jij ook maar wat vet op je botten en eet vanavond maar een heerlijk maaltje Peet.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#178 Bericht door Petra »

:lol: :lol: Dank Roely; we worden hier nog eens 'de vette dames'. :lol:
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gesloten