Stamtafel Februari-2014

Bericht
Auteur
AnneMarie
Berichten: 4361
Lid geworden op: vrijdag 7 november 2008, 12:45:49
Locatie: Amsterdam

#176 Bericht door AnneMarie »

Ach dat Guppie; ze hebben wel humor daar in Gelderland. :nemo:

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#177 Bericht door Gawo »

Marian gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje Isa.
Ik hoop dat je gisteren een gezellige dag hebt gehad, zonder veel strubbelingen met het treinverkeer.

Moest ook lachen om dat guppieverhaal :lol: .

Petra werk ze :)

Wij zijn ook wat druk geweest, hebben de kleinkinderen uit Zwolle te logeren gehad , gezellig maar druk.
Gisteren was de laatste dag dat abonnement nog geldig was dus hup naar de Dierentuin.
Alleen dat hup is een heel gedoe met twee kleintjes :shock:
Wat een spullen sjouw je mee :roll:
Maar was wel heel gezellig en kids genoten dus wij ook.
Met het olifantje Kyan gaat het prima :D
Afbeelding

AnneMarie
Berichten: 4361
Lid geworden op: vrijdag 7 november 2008, 12:45:49
Locatie: Amsterdam

#178 Bericht door AnneMarie »

Leuke foto José. In het bos naast de dierentuin ziet mijn vriendin regelmatig reetjes staan/lopen. :D

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#179 Bericht door marian53 »

Dank jullie wel dames , maar het was een hele leuke dag gisteren met afwisselend weer en geen problemen met de trein .
Leuk even eruit te zijn , ik was nog nooit in Den Haag geweest (wel op doortocht ) dus voor mij was het best nieuw veel mooie dingen gezien , jammer was dat het torentje en de helft van de gebouwen in de steigers staan , in mijn gedachten en wat je op tv soms ziet lijkt het veel groter , maar in werkelijkheid was het eigenlijk kleiner , lekker zitten eten en bijkletsen in 't Goudehooft .het was n geslaagde dag .
carpe diem

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#180 Bericht door Petra »

Zo, twee van de Meisjes zijn leuk op pad geweest. Leuke foto José! Fijn te lezen dat jullie 't naar het zinnetje gehad hebben.

Ik ben weer helemaal bij en heb de draadjes af geracet. Bedankt allemaal!
Nu snel eten en heel vroeg naar bedje: wekker om 04:00. Zucht.
Fijne avond nog.
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#181 Bericht door roosje »

Leuk die foto Jose van de fanten en wat is die kleine gegroeid fijn dat jullie en de kleinkindeeren genoten hebben van de dierentuin.

Marian ja het Gouden hoofd mij zeer bekend. Fijn te lezen dat jullie genoten hebben van een dagje Den Haag.

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#182 Bericht door Lucje »

Zo, weer eens alles doorgelezen. Ja Marian, geboorte en dood, of we het willen of niet, het hoort bij elkaar. Gefeliciteerd met de geboorte van Isa! Wij hebben inmiddels ook 2 begrafenissen achter de rug en ik hoop dat er nu eens even leuke dingen komen en ik verlang nog meer dan anders naar de lente! Wat een leuke foto's van hond en kat AnneMarie en ook de kleinkinderen van José! Die haartjes op de foto van Elin, zo grappig :lol: En haar broer is al een echte fotograaf :D Dat kleine olifantje, wat een schatje! Wat een verhaal hè van Singapoes. Nu maar hopen dat hij over een poosje een goed tehuis krijgt! Ook een bijzonder verhaal over die kat op het schoolplein Anita. Gelukkig dat jij het gezien had anders had hij het vast niet gered. Ik moest ook zo lachen om dat verhaal van Benga, een waakpoes, toch wel heel bijzonder :lol: Ik dacht dat Lucje zwaar was met haar bijna 8 kilo maar ik lees hier dat er gelukkig nog meer zware katten rondlopen :lol: Een paar weken geleden moesten we voor haar jaarlijkse prik en de dierenarts maakte wel een opmerking over haar gewicht maar ging er verder niet over zeuren gelukkig! Petra, fijn dat je binnenkort diensten draait die naar je zin zijn! Ik ga vandaag maar eens wat in de tuin doen, het is zo'n rommeltje en het is nu lekker weer. Eerst even bij m'n bejaarde buurtjes kijken of alles goed gaat en een praatje maken, eten en dan aan de slag!
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#183 Bericht door marian53 »

we hadden het laatst over straling zou het echt zijn of feek
http://youtu.be/V94shlqPlSI
carpe diem

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#184 Bericht door Dorine »

Dat is hardsitkke nep Marian,
gelukkig maar.
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Zwiersje
Berichten: 10596
Lid geworden op: zondag 8 juni 2008, 10:30:11
Locatie: Duiven
Contacteer:

#185 Bericht door Zwiersje »

:lol: :lol: gelukkig nep.

@ Gerda de volgende keer zeg je gewoon tegen de dierenarts dat je een lidmaatschapskaart bij de sportschool voor haar zal kopen.
zeg ik ook altijd :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#186 Bericht door Lucje »

Anita, die moet ik onthouden, is echt leuk :lol: Marian, dat zou dan flink wat straling moeten zijn, gelukkig maar dat het nep is! Wel een grappig filmpje :)
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#187 Bericht door Petra »

Proest, dan mag ik DD wel bij McDonalds en de patatzaak langsturen met haar 3kg. :lol: :lol: Zonder dollen: op de foto's is niet te zien dat Lucje 8kg weegt. Het is blijkbaar gewoon een mooi gevuld, groot poezenkind. :heart:

Leuke Anita, de sportschool!

De popcorn en mobieltjes... hoe verzinnen ze 't! :lol: Maar toch, die zeldzame keer dat ik langdurig aan de mobiel hang dan voelen mijn oren als gepofte bloemkolen. :wink:

Zo, nog één vroege dienst te gaan. Het is pas 19:00 geweest en ik val nu al om. Probeer nog even wakker te blijven, dan zoek ik m'n warme mandje op. Nee, vroege diensten en ik, da's geen goed plan. :wink:

Truste alvast allemaal. :bye:
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#188 Bericht door Lucje »

Ach ja Petra, Luc is zwaar gebouwd zal ik maar zeggen :) Truste alvast!
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#189 Bericht door Dorine »

Ik was even wat aan het zoeken in de oude doos, archief 2010, waarnemingen andere slechtvalken en
daar kwam ik dit bericht tegen, gepost op zondag 14 maart 2010 !
Yleor schreef:Een verrassing voor Barbara :D

Afbeelding
de foto is van waarneming gehaald en gemaakt door Rob van der Houven.
Grappig de maker van die foto. En toen was Liesbeth nog geen lid van dit forum :lol:
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#190 Bericht door marian53 »

Mooie foto van Rob toen , maar ik vraag me af hoe het met Barbara zou zijn , want dat is alweer een hele poos geleden da we daar wat van hebben gehoord.
carpe diem

Liesbeth60
Berichten: 12471
Lid geworden op: zondag 6 juni 2010, 21:19:05
Locatie: Arnhem
Contacteer:

#191 Bericht door Liesbeth60 »

Hé, die ken ik...! 8) :lol: Alweer 4 jaar geleden!
Leuk om weer eens terug te zien.
Ik vraag me ook af hoe het met Barbara gaat.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#192 Bericht door Petra »

Zo, ik ben weer in het land der levenden. :lol: Was gisteren zo uitgeput na die vele vroege diensten dat ik al om 20:00 in bedje lag, zonder eten. Tot vanmorgen 09:00 aan één stuk door geslapen. Hoezo moe? :roll:

Leuk die foto uit de 'oude doos'. :lol: Barbara... Ik kom haar nog wel tegen op Facebook, hoewel ze de laatste tijd een beetje 'stil' is. Het laatste wat ik van haar gelezen heb is de vraag of ze de eitjes van haar eigen kippetjes wel kan verhandelen; kipjes hadden een wormenkuur gehad.
Voor zover ik kan oordelen gaat het haar redelijk en herstellende van haar ziekte. En natuurlijk altijd met haar dieren in de weer. :wink:

Voor mij breekt een spannende tijd aan. Mijn contract loopt per 1 april af. Rond 1 maart hoor ik als 'nee'. Geen flauw idee wat het gaat worden; 't kan vriezen of dooien. Hoorde ook van 'bezuinigingen'. Tja.... Kan niet meer dan mijn stinkende best blijven doen.

Vandaag lekker vrij, 2 dagen lekkere diensten en dan: weer lekker vrij. Toch niet verkeerd. :wink: Tot later allemaal.
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Zwiersje
Berichten: 10596
Lid geworden op: zondag 8 juni 2008, 10:30:11
Locatie: Duiven
Contacteer:

#193 Bericht door Zwiersje »

Nou meisje ik ga voor je duimen :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#194 Bericht door roosje »

Ik duim met Anita mee Petra.
Weer spannende tijden, balen toch elke keer weer die onzekerheid.

AnneMarie
Berichten: 4361
Lid geworden op: vrijdag 7 november 2008, 12:45:49
Locatie: Amsterdam

#195 Bericht door AnneMarie »

:duimen: Ook ik doe mee!

Barbara
Berichten: 7399
Lid geworden op: zondag 23 december 2007, 17:18:24
Locatie: Papenburg

#196 Bericht door Barbara »

Hallo Lieve mensen,

De lente is wat vroeger dit jaar en ik zie op facebook weer allemaal bewegingen bij de nestkasten.
Ik wil weer proberen om dit seizoen mee te doen maar ik beloof helemaal niets.
Het gaat goed met mij maar heb in het begin natuurlijk weer veel te veel gedaan dus ingestort en oververmoeid.
Het werk in de tuin gaat ook weer beginnen en ik moet nog een heleboel vogelhuisjes afmaken.
Ik heb op dit moment 3 honden waar ik erg van geniet. Veel wandelen dat is goed voor me.
Heb geduld met me want ik heb al gezien dat er heel wat nieuwe mensen bij zijn die ik natuurlijk nog niet ken.
Verder moet ik al mijn links naar de webcames gaan vernieuwen of bijstellen. kost ook tijd. Hier in Duitsland weet ik nog niet goed de plekken bij mij in de buurt van de slechtvalken te vinden maar.....Ik heb mijn eigen torenvalkjes en buizerds in de tuin :lol:
Ik heb een nieuwe avatar. Een tekening,het logo van de Montesorischool in Deventer, gemaakt door mijn jongste dochter toen ze 4 jaar was. Het heet vrijheid :D

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#197 Bericht door Petra »

Hee, wat leuk! Barbara heeft gemerkt dat we haar misten hier. :lol: :lol: Welkom terug dan lieve Barbara, doe rustig aan, het komt vanzelf wel goed.

Dank voor de lieve reacties (contract). Want, eerlijk gezegd zie ik nóg een keer werkloos raken niet zitten; de energie opbrengen over de teleurstelling, wéér op zoek naar werk, frustraties, het geluk nog een keer krijgen aangenomen te worden... Nee, deze beker laat ik graag aan me voorbij gaan. Enfin, de tijd moet het uitwijzen. Nogmaals: bedankt! :bighug:
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#198 Bericht door marian53 »

Ach wat gezellig Barbara ,en wat zal die Mira een plezier hebben met zn drietjes , daar heb je je handjes vol aan , doe lekker rustig aan dan rol je er vanzelf wel weer in .Ja en met de nestkasten gaat het hier redelijk ,mits er niet teveel van die ganzen de nesten inpikken .
en je eigen torenvalkjes en buizerd nou daar kan ik wel jaloers om worden dat zou ik ook wel willen . :lol:
Fijn dat je er weer bent .
carpe diem

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#199 Bericht door Falcon »

Barabara fijn je hier weer te zien! Doe rustig de dingen op je eigen tijd.

Petra ik hoop van harte dat je mag blijven.. spannende tijd dus!

Vanmiddag lekker op pad geweest. Veel gezien, vooral dat het voorjaar eraan komt.

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#200 Bericht door Gawo »

Barbara wat fijn dat je even wat van je laat horen en doe alles lekker op jouw tempo.
Eigen torenvalkjes en buizerd in de tuin ben ik jaloers op :wink:

Petra ook ik duim met de rest mee :duimen:

Gesloten