Stamtafel Maart-2014

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#76 Bericht door marian53 »

Tjonge wat vervelend voor je Roos , en nee het is niks voor jou om maar stil te moeten zitten , Maar als het helpt kan je beter nu een paar maanden er last van hebben als straks in de zomer , trouwens ik denk dat jij gewoon geen een van de twee wilt missen , ik hoop dat het met n pijnstiller te dragen is , de pijn .

Mooi Dagje Dorine , Ik zou zeggen eet smakelijk en daarna :wink: hoop ik wat te zien .
Het viel mij inderdaad op dat er gelijk overal vlinders zijn en wat voor beestjes dan ook , maar voor dat ik mijn cam heb gesteld Zijn ze weg :D
carpe diem

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#77 Bericht door Yleor »

Hè, vervelend Roos dat de boel weer opspeelt. Je hebt een gelukje: het kan vervangen worden. Ik begin mijn heupen ook te voelen, zijn ook nooit optimaal geweest maar nu beginnen ze te dreinzen dat ze niet verder willen lopen... :wink: Voorlopig ben ik oostindisch doof.

O o, is het lekker weer, zitten wij met visite, dus het huis moest weer een beetje schoner. De boel zit bij Ajax nu dus ik kon wat aan de foto's doen van Kaapverdië. Ze staan op het andere draadje,

Zwiersje
Berichten: 10596
Lid geworden op: zondag 8 juni 2008, 10:30:11
Locatie: Duiven
Contacteer:

#78 Bericht door Zwiersje »

Tjee Roos, dat is niet mis. Je kan inderdaad dan maar beter een operatie ondergaan om je weer fit en zonder pijn te voelen.
Je struint zo graag in de natuur rond... :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#79 Bericht door Gawo »

Roos wat vervelend zeg, maar een nieuwe heup doet wonderen.
Ik begrijp wel heel goed dat je daar vreselijk tegen op ziet, maar van de mensen die ik ken en dit ook hebben gehad zeggen allen dat ze het eerder hadden moeten laten doen, want dat ze nu van de pijn af zijn.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#80 Bericht door Petra »

Roos, ik lees dat je veel pijn/last hebt van de heupen. Roely ook al. Enne, hier nog 1tje. Voor Roos loopt het nu dus de spuigaten uit. Stilzitten is niks voor jou Roos, doe wat je denkt dat je zal helpen.

Ik kan/mag geen vergelijkingen maken, de een is de ander niet. Zelf ben ik - jaren geleden al - begonnen met het eten van 3 Paranoten (ook bekend als: Brasilnoten) per dag. Deze staan bekend om het hoge gehalte magnesium. Ik moet jullie eerlijk zeggen dat ik nu al maanden redelijk pijnvrij ben (afkloppen). Roos, Roely misschien een ideetje? Baat het niet, schaden zal het zeker niet! Enne, niet meer dan 2 tot 3 stuks per dag.

Verder heb ik op de Stamtafel niet écht bijgelezen. Ben gevloerd na 2 dagen érg lange diensten. :oops: Sorry daarvoor.

Wel ben ik alle draadjes met slechtvalken afgegaan. Jeetje mina; kan de k*nt niet keren of het regent eitjes! :lol: Ben erg dankbaar voor al jullie postings met verslagen/commentaren, zo blijf ik nog een beetje bij. Het spijt me dat ik niets heb bijgedragen. Maar ik deel wel in alle plezier.
Dank jullie wel allemaal! :bighug:

Doosje gaat nu week 4 in van de antibiotica kuur. De laatste restjes wonden genezen langzaam. Nog even volhouden dus, doet de Kleine ook. Van de week wel weer 'paniek' omdat ze vertikte het aangeboden voer te eten. Ze schreeuwde van de honger. Wat een truffel he? Meer dan genoeg te eten en dit weigeren. Muts.
Weer over op andere brokken die ze goed lijkt te eten. Geen gekrijs meer. Mijn hemel, als dit maar goed komt. Ik houd m'n hart vast wat er gebeurt als de kuur afgelopen is....

Ga zo naar bedje, zie sterretjes van moeheid. Tot...? Truste lieve allemaal. :bye:
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#81 Bericht door roosje »

Dank voor jullie medeleven ik weet het dat velen weer vrolijk verder dansen etc na nieuwe heupen. Ik moet er mentaal nog naar toewerken.
Magnesium slik ik ook Petra en glucosamine. Dank voor de tip.
Roely, oei dat klinkt ook niet best, Oost Indisch doof :lol: dat was ik tot nu toe ook maar het is nu niet meer echt te negeren.
Dorine, nee een scootmobiel dat zie ik ook echt echt zitten, moet er niet aan denken. :shock:

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#82 Bericht door Falcon »

Roos, dat is ook niet niets hoor... versleten heupen is erg pijnlijk en een operatie doe je toch pas als het echt niet langer kan. Dat je er eerst naar toe moet leven snap ik goed.
Ook al zijn er meestal goede resultaten, het blijft een operatie en is toch ingrijpend. Sterkte en ook bij het maken van de juiste keuze..

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#83 Bericht door Petra »

Ik sluit me aan bij Herma...

Weet even niet waar te plaatsen, maar zag zojuist op de WSN site dat de cam op Tilburg een 'buurman/-vrouw' gekregen heef, Heerlen, met ei erbij. Gaaf hoor! :shock: :lol: Dorine en/of Piet, een apart draadje?

De pic:
Afbeelding
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#84 Bericht door Dorine »

Maak maar een eigen draadje Petra
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#85 Bericht door Petra »

Okidoki.... :wink:
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#86 Bericht door roosje »

Ja leuk he Peet. Had ik vanmiddag ook gezien en bij het draadje diverse slechtvalken in Nederland geplaatst.

Dank je wel Herma :wink:

AnneMarie
Berichten: 4361
Lid geworden op: vrijdag 7 november 2008, 12:45:49
Locatie: Amsterdam

#87 Bericht door AnneMarie »


Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#88 Bericht door marian53 »

Inderdaad een heel mooi bericht AnneMarie.
carpe diem

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#89 Bericht door Gawo »

Bedankt voor de link AnneMarie, goh best veel, had ik niet gedacht.

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#90 Bericht door Yleor »

Nee, ik ook niet, had het nog niet op de helft geschat. En dan hebben we ook nog de Achterhoekse uilen.

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#91 Bericht door roosje »

Dat is leuk nieuws over de Oehoes. :)

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#92 Bericht door Petra »

Leuk AnneMarie! :lol:

Nu een verhaal waar je de broek van afzakt, pardon. In Hoek van Holland leeft al een tam tijdje een groepje huiskraaien, die nu vanwege vermeende overlast afgeslacht mogen worden. En passant sneuvelen ook nog kauwtjes.

Lees, huiver en teken eventueel protest aan (even doorscrollen naar beneden).

http://www.faunabescherming.nl/
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#93 Bericht door Yleor »

Ja, een schande. Vreemd dat ze het op deze exoot voorzien hebben en hem niet vanzelf laten uitsterven, want dat gebeurt gewoon met een soort die zich in een jaar of twintig met niet meer dan enkele tientallen (ws allemaal broers en zussen) heeft weten voort te planten.

Jan Meijerink bedankt jullie allemaal voor jullie meeleven met zijn slechte gezondheidssituatie. Hij vindt dat heel erg aardig! Er komt een nieuwe MRI, uit de eerste heeft men niks alarmerends kunnen opmaken. Maar de klachten liggen er. Afwachten dus weer.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#94 Bericht door Petra »

Schande, da's zeker! Begrijpen doe ik het al lang niet meer. :?

Dank Roely voor je update over Jan Meijerink. Ik hoop dat de nieuwe MRI meer zal laten zien dan de 1e en dat er iets naar voren komt, dan weet je tenminste waar je mee te maken hebt en valt er wellicht iets aan de klachten te doen.

Ik heb nu een bui om op te schieten! Gisterenavond kwam ik enigszins beroerd thuis na een late dienst (griep/zwaar verkouden), geen parkeerplaats dus ik wilde achteruit steken. Nu lieve mensen, geen paaltje in velden of wegen te bekennen. Staat er 1tje met een verkeersbord, die ik dus geramd heb. Stevige deuk in bumper, ook ontzet. Vandaag even gekeken, ik heb dus écht moeite moeten doen dat éne paaltje te raken. Ook nog ten overstaan van wachtende mensen bij de tramhalte. Ja hoor. :lol: Ik laat 't maar, de auto is het niet waard nog te laten repareren.
De kofferbak krijg ik nog open, dus de auto (wrak?) dient de tijd wel uit. :wink: Baal wel als een stekker!
Lang uitgeslapen vandaag, voelde me niet echt beter, toch gaan werken. Weet niet hoe ik het volgehouden heb, maar 't is me gelukt. Hoest de longen uit het lijf nu. Enfin, van 't weekend 'vrij', tijd om achterstallige huishouding te doen en, hopen dat ik opknap.
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#95 Bericht door marian53 »

Tjonge Petra hoe krijg jij het toch altijd weer voor elkaar :D , maak je niet druk om dat paatje en die auto . er zijn ergere dingen in het leven , en laat dat huishouden maar eens lekker liggen , haal wat lekkers te eten in huis en kruip lekker je bed in , dan heb je morgen misschien nog n fijne dag zonder te ziek te zijn , sterkte .
carpe diem

Zwiersje
Berichten: 10596
Lid geworden op: zondag 8 juni 2008, 10:30:11
Locatie: Duiven
Contacteer:

#96 Bericht door Zwiersje »

tja meisje...ik sluit me helemaal bij de woorden van Marian aan :wink:

:bighug:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#97 Bericht door Gawo »

Dan Petra wordt het tijd voor wat leuks.
Genieten jullie ook zo van prietpraatjes van kinderen?
Kyan is nu zo met taal bezig, klopt ook wel drie jaar en twee maanden oud.
Ik sta in de open keuken en hij zit op de bank en zegt: Oma ik zit hier!
Waarop ik antwoord, ja Kyan jij zit daar.
Zijn antwoord luidt : Nee oma ik zit niet daar , maar hier :lol:

Ben ik met Wendy in gesprek en het gesprek gaat over de kleinkinderen en dat woord "valt "ook , Kyan hoort dat en zegt: Oma ik ben geen klein kind, maar een groot kind! :lol: :lol:

Zwiersje
Berichten: 10596
Lid geworden op: zondag 8 juni 2008, 10:30:11
Locatie: Duiven
Contacteer:

#98 Bericht door Zwiersje »

:lol: :lol: :lol:
Heerlijk als ze zo wijs zijn :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#99 Bericht door roosje »

Petra, balen zeg en je dan ook nog eens niet lekker voelen. Sterkte en beterschap. En laat de boel maar de boel en verwen jezelf maar eens lekker.

Jose, ja heerlijk die kinderlogica :lol:

Zwiersje
Berichten: 10596
Lid geworden op: zondag 8 juni 2008, 10:30:11
Locatie: Duiven
Contacteer:

#100 Bericht door Zwiersje »

Altijd handig als er een hond in de buurt is :lol:

<object width="560" height="315"><param name="movie" value="//www.youtube.com/v/HTPOSdyA7Uo?hl=nl_NL& ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="//www.youtube.com/v/HTPOSdyA7Uo?hl=nl_NL&version=3&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" width="560" height="315" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>
Wally heeft een eigen videokanaal
staan heerlijke filmpje op :lol:

https://www.youtube.com/user/shannonmapple
Laatst gewijzigd door Zwiersje op zaterdag 15 maart 2014, 10:04:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Gesloten