Stamtafel Mei-2014

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#1 Bericht door Gawo »

Ja , ik heb heel veel geluk gehad met de auto.

Vandaag pc kamer leeg geruimd, want we gaan deze opnieuw behangen en schilderen.
We zagen er beiden erg tegen op, maar ja was hard nodig.
Hadden het eigenlijk vorig jaar gepland, maar toen kwam de keuken tussen door.
Betekent dat ik geen cam kan kijken een paar dagen en ook niets kan plaatsen.
Ik lees wel op de i-pad, , maar daar zit niet het programma op dat ik wel op de pc heb en zal door tijd gebrek ook niet overal op reageren.
Dan weten jullie dat er niets aan de hand is, maar dat ik alleen druk ben met klussen :wink:

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#2 Bericht door roosje »

Nou Jose dat wordt vast prachtig. Sterkte met alles en daarna volop genieten van de compukamer. :D

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#3 Bericht door Yleor »

Als ik er alleen al aan denk word ik al moe José. Maar jullie hebben vast mooi behang uitgekozen, en schilderen is uiteindelijk niet zo erg, wel het schuren. En afplakken.
De stad is weer overstroomd met mensen, het kostte me vanmiddag een kwartier rondrijden om te parkeren. Zouden we hier geen tol kunnen gaan heffen? AnneMarie, is dat een idee?

AnneMarie
Berichten: 4361
Lid geworden op: vrijdag 7 november 2008, 12:45:49
Locatie: Amsterdam

#4 Bericht door AnneMarie »

:lol: Ja Roely, een heel goed idee. Wat was het overal druk, al het verkeer van en naar de stad stond vast. Zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt.
Misschien ook tol heffen op alle foto's die van ons pand worden gemaakt. We worden 'slapend rijk' zo. :wink:


Psssssssst Roely; is het mogelijk dat ik woensdag mee ga naar de Hem? :oops:

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#5 Bericht door Falcon »

Succes met klussen José!! Is mijn hobby ook niet, maar het gaat vast erg mooi worden. De keuken zag er in ieder geval goed uit.

Gelukkig hebben we hier geen parkeerprobleem. Voor de deur kan dan meestal niet vanwege blauwe parkeerzone, maar 300 m verderop is wel altijd volop plek.
Annemarie dat zou erg leuk zijn als je mee kan, hoop het voor je.

Piet en Dorine jullie morgen veel plezier bij het ringen..

Gebruikersavatar
neeltje
Berichten: 8862
Lid geworden op: vrijdag 28 maart 2008, 19:17:38

#6 Bericht door neeltje »

Wij zijn ook begonnen met verven Jose en weer gestopt, haha....nee hoor, gewoon even pauze.
Altijd leuk als het klaar is, succes

Roely en Annemarie, wij komen a.s. zaterdag met zeven Brabanders naar A'dam. Sorry, maar we hebben kaartjes voor het Rijksmuseum, ik ga met zusjes en zwagers. Heb er wel zin, al zal het wel druk zijn.

AnneMarie
Berichten: 4361
Lid geworden op: vrijdag 7 november 2008, 12:45:49
Locatie: Amsterdam

#7 Bericht door AnneMarie »

Zeker op zaterdag Neeltje. Tipje: of voor 10 uur of na 15 uur naar het Museum gaan, dan is het minder druk. Veel plezier. :)
Ennuh, Brabanders kunnen toch wel fietsen? Andere toeristen namelijk niet. :wink:

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#8 Bericht door roosje »

Veel plezier a.s. zaterdag Neeltje :)

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#9 Bericht door marian53 »

Heel veel plezier Neeltje , rijksmuseum ik moet er nog steeds eens heen :)
carpe diem

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#10 Bericht door Yleor »

De drukste dagen zijn voorbij Neeltje, dus misschien bevalt het jullie wel in Amsterdam. Het Rijks is prachtig geworden, alleen al de vloeren en de zolderingen zijn een bezoek waard. In ieder geval een gezellige dag gewenst, en dat gaat wel lukken met acht Brabanders denk ik zo.

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#11 Bericht door Gawo »

Neeltje, heel veel plezier zaterdag.

Pc is dus weer aan gesloten, maar ben nog even heel druk, moet nu de verhuisdozen uitpakken, en alles schoon in de kasten doen.
Jan heeft vandaag mijn oppasdag over genomen, ben benieuwd hoe hem dat bevallen is :wink: , maar dat hoor ik vanavond wel.
Mijn moeder is vandaag aan staar geopereerd dus ik moet vanaf morgen haar oog druppelen, één week vier keer per dag , tweede week drie keer, derde week twee keer en vierde week één keer.
Dan mag ze even geen zwaar werk doen, dus komt er even een periode dat er wat extra werk voor mij is te doen.
Ik probeer wel alles te lezen en zal dus lang niet op alles reageren gewoon weg door gebrek aan tijd, hopenlijk hebben jullie daar begrip voor :wink:

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#12 Bericht door marian53 »

Kan gebeuren José we hebben allemaal wel eens periodes dat we het te druk hebben , doe kalm aan en verlies jezelf niet in de drukte :)
carpe diem

Gebruikersavatar
neeltje
Berichten: 8862
Lid geworden op: vrijdag 28 maart 2008, 19:17:38

#13 Bericht door neeltje »

José, dan heb je het zeker druk de komende weken. Hopelijk alles goed verlopen?

We vertrekken zaterdag heel vroeg zodat we er op tijd zijn en parkeren bij het transferium, dus dat gaat helemaal goed komen. En de fietsen laten we thuis AnneMarie :wink:

AnneMarie
Berichten: 4361
Lid geworden op: vrijdag 7 november 2008, 12:45:49
Locatie: Amsterdam

#14 Bericht door AnneMarie »

Veel plezier. Toch denk ik dat het druk zal zijn. Het regent zaterdag en dan willen de rijen voor de diverse musea nogal lang zijn. Als ik jou was, zou ik er inderdaad vroeg bij zijn. :)

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#15 Bericht door Falcon »

Neeltje heel veel plezier zaterdag!

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#16 Bericht door Yleor »

Ik hoop dat de Brabanders paraplu's hebben meegenomen, want het is tamelijk verschrikkelijk weer hier in Amsterdam. En nog wel op de verjaardag van onze middelste. Ik wacht tot het droog is voordat ik kadootjes ga kopen, er komt helder weer aan uit Engeland, zie ik op Buienradar. De auto spoelt wel schoon zo, dat is een voordeel.

Vertel je nog hoe het was Neeltje?

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#17 Bericht door marian53 »

Gefeliciteerd Roely met je middelste , hier de hele dag regen gehad ,
Laatst gewijzigd door marian53 op zaterdag 10 mei 2014, 21:13:14, 1 keer totaal gewijzigd.
carpe diem

Gebruikersavatar
neeltje
Berichten: 8862
Lid geworden op: vrijdag 28 maart 2008, 19:17:38

#18 Bericht door neeltje »

Gefeliciteerd Roely met jullie middelste, het was inderdaad geen lekker weer, ondanks dat toch een hele leuke dag gehad. We hebben het bezoek aan het Rijksmuseum uitgesteld, de kaarten blijven toch een jaar geldig. Er stond een rij, daar werd je echt niet vrolijk van, we hebben er een kwartier op staan kijken en er werd niemand binnen gelaten. Mensen stonden al een uur in de rij. Heel jammer, maar we doen het snel over.

Liesbeth60
Berichten: 12471
Lid geworden op: zondag 6 juni 2010, 21:19:05
Locatie: Arnhem
Contacteer:

#19 Bericht door Liesbeth60 »

Voor de moeders onder ons

Afbeelding

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#20 Bericht door Petra »

Beetje laat Roely, maar alsnog van harte met je middelste kind! Wat jammer Corrie dat je bezoek aan 't Museum niet door kon gaan. Misschien op een doordeweekse dag eens proberen? Wel leuk dat 't Museum zo populair is.

Gaat 't goed met je Mams José? Beterschap gewenst.

Lief Liesbeth dat je aan de Mamsen denkt. Ik heb niet zo veel met Moederdag, sorry. Wat niet wegneemt dat ik hoop dat alle Moeders eens flink in de watten worden gelegd!

Is het bij jullie ook zo'n rampenweer? Regen, storm... Bah, denk dat ik vandaag maar een pyamadag neem.
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#21 Bericht door roosje »

Moederdag heb ik ook niet zoveel mee. Ik vind het eigenlijk elke dag wel Moederdag 8) :lol:

Jose, sterkte met alles. Ik hoop dat je moeder spoedig hersteld.

Hier stormt het, gelukkig minder regen dan in NL. Op de buienradar zie je goed dat het meest in NL valt. Wel sneu voor de vogels en in het bijzonder de ooievaars. Bij BdL is er weer een jong dood las ik. :(

Liesbeth, lijkt me ook prettiger om op een doordeweekse dag naar het museum te gaan. Dat in de rij staan stuit me ook tegen de borst.

Ik ben lekker verse aspergesoep aan het maken, en verse jonge tuinboontjes voor morgen vast gedopt. Straks nog de asperges schillen voor vanavond. Jammie.
Morgen nog een regendag dus dan wordt het zilverpoetsen en huis schoonmaken. Wassen en strijken is al gebeurd. Vanaf woensdag wordt het gelukkig weer beter weer en stijgt de temperatuur. :D

Nou wens jullie nog een fijne zondag. :D

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#22 Bericht door marian53 »

Jij ook een fijne dag en iedereen trouwens , nee moederdag heb ik ook niet veel mee , hier regent het zowat alweer de hele dag , baal als een stekker ervan , ik heb gelukkig geen zilver ja ergens nog zon wel suiker en melkding maar dat is alweer eens zwart , het word nooit gebruikt dus het komt de kast niet uit .
Voor de natuur was het wel nodig dat water , maar het is weer minder voor de roofvogels want de prooi vliegt ook minder met dit weer , jammer van dat jonkie ooievaar , meestal blijven er maar 2 over per nest of ze moeten voldoende voer krijgen of bijgevoerd worden .

en Neeltje groot gelijk ik ga echt niet n uur in de rij staan , dan is het dag met het handje , dan ga ik wel ergens anders heen , er is genoeg te doen .
Maar het is wel minder gezellig door al de regen .

Gisteren heel gezellig gasten gehad , vrijdag al de voorzorg genomen , dus kon lekker mee kletsen en bijpraten , heel gezellig doe we eigenlijk veel te weinig , daar waren we het allemaal over eens
:)
carpe diem

AnneMarie
Berichten: 4361
Lid geworden op: vrijdag 7 november 2008, 12:45:49
Locatie: Amsterdam

#23 Bericht door AnneMarie »

Ik was er al bang voor Neeltje. Het leek wel of half Nederland in Amsterdam was. Rijksmuseum, mij is aangeraden om dit op maandag te doen. Dan zijn er weinig toeristen in Amsterdam. Of anders - zoals ik al meldde - voor 10 uur of na 15 uur, maar dan op een doordeweekse dag.
Het zal toch wel gezellig zijn geweest, denk ik. Acht Brabanders, dat moet lukken. :wink:

Gebruikersavatar
neeltje
Berichten: 8862
Lid geworden op: vrijdag 28 maart 2008, 19:17:38

#24 Bericht door neeltje »

AnneMarie, het was heel gezellig in Amsterdam,maar een volgende keer gaan we alleen als het heeel mooi weer is en niet op een zaterdag. We waren wel lekker vroeg in de stad, maar we werden afgeleid door een cafeetje, volgens mij café Krom?
Daar hadden we het al iets te gezellig :D Al met al veel te laat bij het museum. Onze eigen schuld.

Roosje, lekker...aspergesoep
Ik las vandaag ook maar een poetsdag in, alhoewel hier nu de zon schijnt

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#25 Bericht door Falcon »

Fijn Neeltje dat je toch een gezellige dag gehad hebt én nog een reden om weer eens terug te gaan. :wink:

José ik hoop dat de staar operatie goed gelukt is en sterkte met al het extra werk wat dit met zich meebrengt.

Moederdag dit jaar maar wel aandacht gegeven... Heb mijn moeder opgehaald en zijn samen naar mijn zusje gereden. Was zij even uit de revalidatie sfeer..
Mijn zus had lekker gekookt en zo werd het een geslaagde middag/avond.

Verder ben ik 2 weken geleden gestart met Milon, een trainingsprogramma van de sportschool. Nooit eerder in een sportschool geweest, maar ja ik had twee weken gratis gewonnen. En met een wandel vakantie in het vooruitzicht, leek me dat trainen wel een goed plan was.
En het is me goed bevallen, dus ga nog even door tot de vakantie en daarna maar eens voortzetten voor 3 maanden. Kijken of ik enthousiast blijf.. :wink:

Verder start hier vanavond de avondvierdaagse, als het een beetje meezit, ga ik 3 dagen meelopen. Kilometers maken... en ook goed als afwisseling op zorgen voor...

O ja, Roely, nog gefeliciteerd met je zoon!

Gesloten