Stamtafel Juni-2014

Bericht
Auteur
Zwiersje
Berichten: 10596
Lid geworden op: zondag 8 juni 2008, 10:30:11
Locatie: Duiven
Contacteer:

#51 Bericht door Zwiersje »

:lol: haha dan heb ik zeker mazzel gehad.
Ik kwam een collegaatje tegen in valkenburg en kreeg net appje van haar dat zij nu terug rijden en dat het noodweer is nu
Is de onderhoos al droog? :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#52 Bericht door Lucje »

Pff Marian, lijkt mij ook niet lekker als het zo onweert! Roely, nog gefeliciteerd met jullie zoon. Anita, dan hebben jullie geboft. Het was zeker wel heel warm in Valkenburg? Hier vannacht heel raar onweer. Het bliksemde aan een stuk en rommelde ook constant en dat heeft wel een uur geduurd. Geen rare klappen gelukkig. Petra, heerlijk dat het zo goed met Doosje gaat. Ik zou haar ook niet meer onder narcose laten brengen. Zeker op die leeftijd is dat slecht. Die plank is ideaal voor haar, kan ze lekker op liggen :D José, al een beetje bijgekomen van de drukte?
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#53 Bericht door marian53 »

Nou Anita , gelijk bij thuiskomst onder de douche gedoken :)
schone kleren weer aan want ik moest nog even naar n verjaardag :lol:
carpe diem

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#54 Bericht door Gawo »

Nat pak krijgen is niet prettig Marian :roll:

Gezellig Maastricht/Valkenburg en zeker met mooi weer :wink:

Roely gefeliciteerd met je zoon.

Petra wat een mooie foto van DD en wat ziet ze er goed uit :D

Tja was heel gezellig die kleintjes, maar druk 8), speeltuin, bos en eendjes gevoerd en bellen geblazen en natuurlijk badje opgezet :lol:
Zondag werden ze weer gehaald, maar eerst bleef iedereen eten, Guido en Odette en Devin zijn ook geweest, dus volle bak.
Hier een filmpje van zondag :lol:
Was alleen zo mooi na dit gebeuren ging de oven aan in de keuken voor het stokbrood, dus kleintjes mochten niet in loopkar in de keuken komen dus wij hadden de deur dicht gedaan zodat ze vrij in de gang en kamer konden sjezen.
Maar het was al even stil en wij zitten allemaal buiten en kijken door het raam en zien die twee kleintjes in die loopkar onder aan de trap omhoog kijken.
Zit Kyan ergens twee/derde op de trap en "leest" die twee kleintjes voor, dat was zo schattig :lol:

<object width="560" height="315"><param name="movie" value="//www.youtube.com/v/If4xTWAvEdQ?hl=nl_NL& ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="//www.youtube.com/v/If4xTWAvEdQ?hl=nl_NL&version=3" type="application/x-shockwave-flash" width="560" height="315" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>

http://youtu.be/If4xTWAvEdQ

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#55 Bericht door marian53 »

ach en zo te zien hebben ze de ruimte :D
en hier geld dit bordje ook .
Afbeelding
carpe diem

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#56 Bericht door roosje »

Zo internet werkt weer. Gisterenavond een hoop gedonder en bliksem zwarte luchten en heftige regen. Toen ineens een hoop geknetter en gingen de lichten uit en weer aan. En je snapt het de computer helemaal van slag. Alles weer aan de praat gekregen en toen viel het internet uit en geen TV ontvangst meer. Gelukkig deed alles het vanmorgen weer. Ook vanmorgen vroeg rond vier uur was er nog een heftig onweer maar we stonden vanmorgen op met de zon. Heftig was het. :shock:

Roely, nog van harte gefeliciteerd met Koen zijn verjaardag. Vreselijk zo'n verstopte afvoer. Ik hoop dat je er niet al teveel rotzooi van hebt.

Marian, wat een bijzondere tekening van mensen die op dieren lijken en in dit geval op een uil.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#57 Bericht door Petra »

Nou nou, jullie hebben aardig te lijden gehad van het noodweer. Verbaast me niet, zat op werk af en toe Buienradar te kijken en zag dat inderdaad 't zuiden (incl. Belgie) flink geraakt werd. Dus verbaast me nix Roos dat je zo'n overlast gehad hebt!
Nog niets van Dorine gehoord? Die zal ook wel een flinke portie over 't hoofd gehad hebben.

Sorry Marian, moest wel lachen om jou met je natte lijf op de fiets. Je hebt trouwens heel verstandig gehandeld! Petje af.
Gelukkig is Anita droog achter de oren gebleven. :lol:

Dank voor alle lieve reacties op DD. In het bijzonder Gerda: je steekt me een hart onder de riem m.b.t. niet onder narcose laten brengen. Het heeft me veel moeite gekost deze beslissing te (moeten) nemen. Je weet niet wat wijsheid is. Oprecht: dank je!

José, ik lag in een deuk om je filmpje. Wat een schattige kindjes! :heart: Tja, als ik zo'n raceauto zou hebben had ik ook je huiskamer verbouwd hoor. :hihi:

Enne, als jullie een diertje met Transavia mee willen laten vliegen: niet doen. Vreselijk; het zal je diertje zijn! Transavia raakt poes kwijt
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#58 Bericht door Yleor »

Kleinkinderen lijken me echt wel leuk José! Je hebt er wel wat werk aan, maar als je ziet wat je ervoor terug krijgt doe je het niet voor niks!

Wat sukkelig van die weggeraakte poes, die is vast achtergebleven op het vliegveld, of ontsnapt, wat ze daarna niet durven te vertellen. Maar van een poes op schoot in het vliegtuig heb ik nog nooit gehoord.

De verstopping is weer opgeheven en de gootsteen loopt weer lekker door. Buitenmodel plopper kwam eraan te pas, maar ik ben blij dat er niet gebroken hoefde te worden. Nu maar weer trouw heet water met bleek of soda erdoorheen gooien.

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#59 Bericht door Dorine »

Tja, van die poes .... de Telegraaf moest het weer even flink overdrijven.
Kleine dieren mogen als je het vooraf goed regelt mee de cabine in maar vanwege een poezenallergie van een medepassagier
moest de poes naar de speciale ruimte onder de cockpit.
Het bagageruim is overigens niet geschikt voor dieren.
Tijdens het transport van vliegtuig naar de plek waar ze de poes op konden halen is blijkbaar de bench opengegaan en de poes ontsnapt.
Beestje is weer teruggevonden in een loods.
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#60 Bericht door Petra »

Twee goede nieuwtjes op een rij: fijn dat de verstopping verleden tijd is Roely en het allermooiste nieuws: Poes terecht! Dank je Dorine, moest er vaak aan denken.
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#61 Bericht door roosje »

Wat leuk om te zien Jose hoe die kleinkinderen van jullie door het huis racen. Ze weten ook goed te sturen. :)

Mooi Roely dat de verstopping verholpen is.

Fijn ook dat de kat weer terecht is.

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#62 Bericht door Gawo »

Op verzoek even een korte routebeschrijving naar de OLV-toren in Amersfoort voor de meeting van zondag.
Amersfoort weet iedereen wel te vinden neem ik aan. Houdt in Amersfoort Centrum/Stadhuis aan. Je komt altijd op de Amsterdamseweg/Rondweg uit. Dichtbij het stadhuis zie de aanwijsborden voor de parkeergarage in het centrum al. Kies voor de garage St.Jorisplen of Stadhuis die liggen prakties tegenover elkaar.
Helaas is het allemaal betaald parkeren. Vanuit de garage stadhuis zie je de toren meteen. Als je de garage St. Jorisplein uit komt zie je de toren door de bebouwing niet direct. Asl je met de roltrappen boven bent loop dan rechtsaf het straatje in. Je loopt dan op de AH winkel af. Daarnaast is een passage die loop je door. Je komt dan op de westsingel en kunt dan de toren zien. Loopt linksaf richting de toren. Daar kun je de singel oversteken naar de toren. Als je voorbij de toren op het plein uitkomt ga dan rechtsaf. Het tweede pand aan de rechter kant (na de toren) is Long John. Je kunt door de zaak naar de tuin aan de achterkant lopen.
Daar zien we elkaar dan.

Groet,
Jan

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#63 Bericht door Falcon »

Wens jullie alvast een héle gezellige forumdag!! Dat de valkjes zich maar goed laten zien en de vliegkunsten goed vastgelegd kunnen worden.
Heb inmiddels het meeste weer bijgelezen, maar heb niet gereageerd.
Wel genoten vooral van alle mooie foto's!!! Kleine filmpjes van Bert kunnen zien, maar geen opnames vanuit Arnhem. De internetverbinding is hier te traag..
Wel leuk dat je zoveel aandacht krijgt en hoop dat de nestkast in Arnhem een goede plek zal krijgen tijdens de verbouwing.
In Amersfoort is dus niet alles naar wens verlopen.. Nou ik hoop dat de derde ook weer gauw naar huis kan.
In Helmond hadden ze dus persoonlijke bewaking van Dorine.. :D
Het gaat snel zo met de kids overal..

Hier het uitvliegen van jonge winterkoninkjes gemist. Nu zitten ze goed verstopt in de kiwi plant..
De mussen nestelen hier onder het dak, maar of ik daar nog wat van kan zien uitvliegen...??

Het wandelen was een groot succes!!! Echt genoten en een leuk groepje om samen mee op te trekken. Ik was verreweg de oudste dus was ik best wel wat trots op mezelf dat ik de tocht goed doorstaan heb.
De 1000 meter dalen ging bij mij wel een stuk langzamer dan de jonge generatie dat kon... nou ja, ik ben ook beneden gekomen.. :lol:
Heb mooie foto's kunnen maken. Nog wel een heel karwei om het uit te zoeken.
Nu is het er eigenlijk te warm voor. maar tijdens het wandelen hadden we het zeker niet warm! Maar wel droog en beter wat koeler weer dan zo warm zoals nu. Boven in de bergen heb je nl geen schaduw..
In september wordt er weer een tocht georganiseerd, in de andere richting en een 3 dagen langer traject.. Zou zo weer meegaan.. :wink:

Onderweg en ook hier (op vakantie adres) blauwe kiekendieven gezien.
Ook de hop heb ik hier zien vliegen.
Op een avond onderweg verschillende nachtzwaluwen gezien bij een "oud" torentje bovenop een heuvel..
Grijze gorzen en veel veldleeuweriken, maar geen grote roofvogels.
Voor het kleine spul zoals kikkers en salamanders en hagedisjes was het wat te koud, maar toch wel wat op de foto kunnen zetten.
Planten en bloemen zeer veel variatie! De gele brem bloeide nog volop en dat was vooral aan het begin van de route volop genieten!. Daartussen veel paarse heide, prachtig gezicht

Ook hadden ze voor de mountainrunners een zeer grote uitdaging.. Terwijl wij rustig de bergen op wandelden, deden anderen dat rennend. En dan geen klein stukje maar 100 mijl!
Er waren 37 deelnemers en die hadden daar 66 uur de tijd voor. De snelste was binnen 24 uur binnen.. Crazy! :shock:
Ze liepen ook nog eens 's nachts door, ik had overdag al moeite om niet mis te stappen, bij klimmen of dalen. Want het ging ook echt over de kleine rotsklauterpaadjes, als jullie snappen wat ik bedoel.
Ook de mountainbikers waren onderweg, zo ieder zijn hobby..
Ik hou het maar bij wandelen.. :D

Nou zo zijn jullie een beetje op de hoogte :wink:
Lieve groetjes voor jullie allemaal.

P.s. met de katten thuis en hun oppas gaat het ook uitstekend!
Fijn dat DD het ook goed maakt.

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#64 Bericht door roosje »

Nou Herma zo te lezen hebben jullie het helemaal naar jullie zin. Mooie dingen gezien, gewandeld, goed weer etc.
En met de wetenschap dat thuis alles onder controle is kunnen jullie volop genieten. Nog veel plezier. :)

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#65 Bericht door Petra »

Voor ik 't vergeet: ik wens iedereen alvast een gave dag in Amersfoort. Ik hoop dat de gevederde vriendjes voltallig zijn en een mooie show gaan geven. Ook dat 't niet te warm is: mijn (paar!!) ervaringen in De Mortel leerden me dat erg warm = geen actie. :wink: Hoop ook te mogen genieten van foto's?
Jammer dat ik er niet bij kan zijn; omstandigheden zullen we maar zeggen. Het zij zo.

Herma, wat een leuk verhaal. Fijn dat je er was. Tja, er is nu eenmaal verschil in 'wandelen'. Zeker als je toch onbekend en ongelijk terrein over moet. Knap dat je het gedaan hebt hoor! Ik zou er ook zeker voor in zijn, zal dan eerst flink moeten trainen en goed schoeisel aanschaffen. Wie weet...
Fijn dat met Poeskinderes alles goed (natuurlijk :wink: )

Ben nu gelukkig 4 dagen vrij. De hele week zéér vroege diensten moeten draaien, 04:00 uur bedje uit. Ben nu écht kapot!! 't Was ook wezenloos druk, zeker nu ik 4 (van de 9) producten beheers, snel schakelen van 't een naar 't ander.
Hoop dat ik nog wat aan de avond kan hebben en niet 'vroeg omval'.

Heb helemaal niets met voetbal noch het WK. Geniet wel van de effecten op de koele kikker-Nederlanders. :lol:
Veel plezier allemaal!
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
nicole
Berichten: 2695
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 13:32:45
Locatie: Koningshooikt (belgie)

#66 Bericht door nicole »

Proficiat Nederlans met jullie winst, en een fijne dag morgen :lol:
groetjes nicole

Gebruikersavatar
Piet
Site Admin
Berichten: 4909
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:22:30
Locatie: Helmond
Contacteer:

#67 Bericht door Piet »

5-1 Hiep Hiep Hoera :lol:

Maar vanmorgen was ik wel een beetje boos op onze web-host.
Die hadden blijkbaar bedacht dat ze vandaag de database van het forum wel om konden zetten van MySQL Versie 4 naar Versie 5.
Helaas hebben ze de backup van gisteravond gebruikt om vanmorgen te restoren in de versie 5 database.
Gevolg dat de berichtjes die vanmorgen gepost waren weer verdwenen waren :cry:

Die komen helaas dus ook niet meer terug, dus mocht je vanmorgen iets gepost hebben wat je nu mist, dan ligt dat niet aan jezelf maar aan onze webhost-actie.
Als het heel belangrijk was, maar even opnieuw posten dan misschien.
George Orwell wrote:
"All animals are equal, but some animals are more equal than others."

Don't Worry Be Happy

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#68 Bericht door Dorine »

En vooraf gaven we nog geen 5 cent voor het Nederlands elftal :lol:

Ik ben wel benieuwd hoe de kids het ervaren hebben vanavond.
Hebben samen met Guus en tig duizend mensen de wedstrijd in het PSV stadion bekeken,
in de pauze van Groots met een zachte G :D
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Zwiersje
Berichten: 10596
Lid geworden op: zondag 8 juni 2008, 10:30:11
Locatie: Duiven
Contacteer:

#69 Bericht door Zwiersje »

Nooit verwacht maar toch gekregen :lol:
Wat eern wedstrijd :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#70 Bericht door Yleor »

Ja, ik gaf er ook helemaal niks voor! Gisteravond zaten we in het café om de hoek te eten temidden van oranje-fans :D. Reden was: ik heb mijn voet verstuikt (echt vrijdag de 13e), kan er slecht op staan en alleen maar hompelen, dus eten koken zou niet gaan. De twee kinderen die gisteren even thuis waren konden ook niet koken want hadden afspraken elders om voetbaltechnische redenen. En Erik kan helemaal niet koken en wil dat ook niet kunnen. Maar overal om ons heen gejuich in de stad :lol: . Ik heb er niks mee maar het was wel leuk om te horen. Vanuit België kreeg Erik vanochtend Belgisch commentaar :lol: , gisteravond had hij al vanuit Zweden en Engeland sms'jes. En mijn weggegeven oranje kroon heeft gisteravond vast en zeker vrolijke diensten bewezen.
Ik zit nu dus gekluisterd aan mijn huis, mijn hele voet is nu dik, anders dan gisteren. Ik heb een nieuwe pc die ingericht moet worden, dus ik kom de tijd wel door, maar ik denk dat ik Amersfoort morgen moet laten schieten, ik kan bijna niet lopen, nu in ieder geval niet. Jammer. Voor Amersfoort had ik onze Vondelparkfestiviteiten afgezegd (bestaat 150 jaar en wij staan er ook met een stand en doen excursies), maar nu komt van beide niks. Nouja, als mijn voet het maar weer gaat doen.
Ik kreeg vanochtend vroeg wel ontbijt op bed!

Fijn Herma, dat je het zo naar je zin hebt! Het klinkt allemaal heerlijk wat je beschrijft. Vermaakt M zich ook een beetje?

Het zonnetje gaat schijnen!

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#71 Bericht door Dorine »

Voor jou dus echt vrijdag de 13e en dat is minder en heel jammer dat Amersfoort er niet in zit :(

De kids hebben gister genoten.
Het zal ook wel heel apart geweest zijn, iedereen was in het oranje gekleed, uitzonderingen daargelaten en
als je met 35.000 fans geniet van Guus Meeuwis, vervolgens een te gekke wedstrijd en daarna weer van Guus,dan heb je niet te klagen.
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#72 Bericht door Falcon »

Ach Roely, wat een pech!! Wens je spoedig herstel!!
Laat anders wel even controleren of het niet gebroken is, zeker omdat je er bijna niet op kan staan. En soms is een breuk alleen met Rö foto te zien..
Wel heel jammer dat je niet naar Amersfoort kan en ook dus niet de festiviteiten in het Vondelpark kan meemaken. Anders ergens een rolstoel lenen?
Handig dat je buiten de deur kon eten en zo ook van de feestvreugde kon meegenieten. :wink:

M vermaakt zich prima hoor, hij zou hier zo willen wonen in de zomermaanden. De rust doet hem goed en daardoor gaat het bedenken ed een stuk beter.
Ach en ik heb ook geen bezwaar om hier te zijn... :lol:

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#73 Bericht door Petra »

Dank voor je melding Piet. Ja ja, ook voor de 5-1 natuurlijk. :lol: Heb wel gelachen om al het gejuich hier.

Ach Roely, dat is écht vrijdag de 13e voor je geworden! Jammer, heel jammer dat je daardoor aan huis gekluisterd zit en je plannetjes niet door kunnen gaan. Zal er toch ook maar even naar laten kijken ja wat Herma al schreef.
Ook als je weet wat er precies aan de hand is, kun je iets doen om het snel te laten genezen. Beterschap!

Nou Herma, wat let jullie om je t.z.t in Portugal te vestigen? Niet verkeerd. Ik wil ook weg uit NL als ik niet (meer) hoef te werken. Weet nog niet waar naar toe, denk wel vaak aan Portugal. Wie weet...

Voel me vandaag niet lekker, alsof ik onder een handkar gelopen heb, hoofd- en maagpijn. Eerst m'n huishouden gedaan, de rest van de dag doe ik helemaal nix meer!

Fijn weekend allemaal (morgen zeker!).
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#74 Bericht door Yleor »

Ja, sommige creatievelingen zijn gebaat bij rust, andere moeten nou juist voortdurende interactie hebben. Zijn voeten zullen wel lekker bruin worden van nadenken in het zonnetje ;-)
Mijn voet lijkt op een olifantsvoet. Ik geloof niet dat er wat gebroken is, maar als dat wel zo is dan kan de medische stand daar toch niks aan doen want dan zijn het mijn middenvoetsbeentjes. Ik denk overigens wel dat er iets van mijn elleboog is afgebroken. Het doet nog steeds fel pijn als iets het op die plek raakt, en zo te voelen zit er een gleuf in het bot wat aan de andere kant niet zo is. Maar mijn elleboog doet het gewoon, dus of het nou verstandig is om het medische traject in te gaan ...

Ik heb trouwens een ooievaar in mijn auto liggen, een echte. Maar wel opgezet. Voor morgen in het Vondelpark. Toen ik bij het ophalen vroeg of hij verzekerd was noemde het meisje dreigend wat bedragen om vogels op te zetten, een mees was al honderd euro. En het zou mijn eigen WA-verzekering zijn. Nou is dat beest helemaal niet voor onze eigen stand, maar ben ik zo goed geweest hem voor iemand anders op te halen, en bovendien staat hij op maar één poot en is zo fragiel als wat, dus misschien raad ik maar af om hem neer te zetten. Iedereen wil er natuurlijk aanzitten. En mijn handtekening staat onder het formulier. Ik wilde de ooievaar eerst nog achter mijn stuur zetten en dan kijken hoe iedereen zou reageren, maar dat heb ik toch maar niet gedaan. De auto staat niet echt voor de deur. ;-)

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#75 Bericht door Falcon »

Heb je zo'n rare smak gemaakt Roely?
Nou ja eerst maar even aanzien dus, als alles dik is valt er ook moeilijk te beoordelen.
Die ooievaar in je auto zou leuk zijn, als de auto voor de deur zou staan..
Reacties vanuit je raam bekijken... :lol:
Nu maar toch voorzichtig zijn, hopelijk nemen ze je advies over en anders moeten zij maar tekenen dat ze de verantwoordelijkheid ervoor overnemen.

Petra, neem het er maar van, je hebt hard genoeg gewerkt afgelopen week.
Waar we zitten is de winter niet echt prettig en om Nederland nu helemaal achter ons te laten.. Nu zeker nog niet.
Maar voor jou ligt het vast anders en bovendien ben je nog meer een zonnemens dan ik.

Gesloten