Stamtafel Juli/Augustus-2014

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#201 Bericht door marian53 »

Geeft niets hoor José , en je hebt gelijk het staat ook niet netjes als je visite hebt achter de pc te duiken :) , ik hoop dat je snel van je verkoudheid af komt , heel vervelend zoiets , en even n stop hier . ach we staan volgens mij allemaal op een laag pitje , zelfs de slechtvalken, je ziet ze bijna niet voor de cams, die hadden ook een zomerstop volgens mij .
Nu laat zich af en toe een ouder zich zien .
carpe diem

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#202 Bericht door Lucje »

Leuk dat je zus er was José. Jammer dat jullie nu allemaal verkouden zijn. Het is ook zulk raar weer de laatste weken. Ik had al een paar dagen een beetje kiespijn, maar in de nacht van maandag op dinsdag was het echt heel erg. Nog nooit zoiets meegemaakt. Ik had voor vandaag een afspraak bij de tandarts maar heb gisterochtend al heel vroeg gebeld, was nog net een plekje vrij. Met de bewuste kies was niets mis maar er bleek een tandvleesontsteking te zitten. Jeetje, ik wist niet dat je daar zo veel pijn van kon hebben. De halfjaarlijkse controle hebben ze ook meteen gedaan, geen gaatjes gelukkig. Nu moet ik 2x per dag spoelen en heb ik al veel minder pijn gelukkig. Inderdaad stil voor de cams Marian!
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#203 Bericht door Petra »

Ook ik ben 't helemaal met je eens José! Enne, je bent zo bijgelezen, zo veel spannends gebeurt er vandaag de dag niet. :wink:
Een verkoudheid ja, die 'springt' zo over. Zolang het maar geen griep is, zal het wel meevallen. Alleen lastig! Beterschapjes!
Ik had 2 weekjes geleden (geloof ik) 'n zomergriepje. Nu, laat dat 'je' er maar af: 40gr. koorts! Gelukkig in m'n vrije dagen. :lol:

Ken 't Gerda, had eerder ook zo'n gemene tandvleesontsteking. Denk dat met goede medicijntjes de pijn snel zal zakken. Is er ook een mondhygieniste aan te pas gekomen om de boel goed schoon te schrapen? Beterschap!
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#204 Bericht door roosje »

Jose, leuk dat je bezoek had van je zus en dat brengt inderdaad veel drukte met zich mee. Vervelend dat je nu met een verkoudheid zit. Beterschap.

Gerda, daar heb ik ook wel eens last van gehad. Corsodyl is een probaat mondspoelmiddel.

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#205 Bericht door Lucje »

Ja Petra, dat is gebeurd en ik heb nu gelukkig al minder pijn! Bedankt voor de tip Roos, ik heb nu Perio-Aid om te spoelen, dus maar even afwachten Zal Corsodyl in gedachten houden als dit niet goed helpt.
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#206 Bericht door Petra »

Oké Gerda! :wink: Dan scheelt dat alvast. Ik deel de ervaring van Roos met Corsodyl. Het is wel grof spul, je tanden verkleuren er lelijk van. Een voordeel: de verkleuring kun je wegpoetsen als je met het middel gestopt bent.

Sterkte, het is een bar vervelende 'aandoening'.
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

AnneMarie
Berichten: 4361
Lid geworden op: vrijdag 7 november 2008, 12:45:49
Locatie: Amsterdam

#207 Bericht door AnneMarie »

Gerda, Perio-Aid en Corsodyl hebben dezelfde grondstof. Dus dat laatste kan je gewoon vergeten als de eerste niet helpt. :)

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#208 Bericht door Lucje »

Bedankt AnneMarie! Het gaat iedere dag een beetje beter dus ik blijf hopen dat het over gaat :-)
There will be sunshine after rain.

Liesbeth60
Berichten: 12471
Lid geworden op: zondag 6 juni 2010, 21:19:05
Locatie: Arnhem
Contacteer:

#209 Bericht door Liesbeth60 »

Ongeveer op 5 september moet de Sumatraanse tijger in Burgers' Zoo bevallen.
Je kan het volgen via een webcam.
Overdag is ze nog veel buiten en is er niets te zien op de cam.
's Nachts komt ze uiteraard binnen slapen en als ze moet werpen gebeurt dat ook binnen.
Na de geboorte blijven de welpjes nog ca. 4 weken met mams in het kraamhok.

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#210 Bericht door marian53 »

Bedankt voor de link Liesbeth .
carpe diem

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#211 Bericht door Gawo »

Fijn dat het beter gaat Gerda.

Bedankt voor linkje Liesbeth.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#212 Bericht door Petra »

Is geloof ik niet helemaal 't zelfde AnneMarie: de werkzame stof is in beide gevallen inderdaad Chloorhexidine, maar Perio_Aid bevalt dacht ik minder van de werkzame stof?

Over zal 't wel gaan Gerda, maar 't blijft kwetsbaar. Zo'n ontsteking is meestal een teken van een grote 'pocket' (ruimte tussen kies en tandvlees). Enfin, als ik je verder kan helpen laat me weten. Ik heb - helaas - flinke ervaring en ben er eerder al aan geopereerd. Hoef ik hier niet verder over uit te weiden, toch? :wink:

Effekes een afbeelding opgezocht. Waar we last van hebben: zie laatste beeltenis. Dat rode is de 'pocket'.
Afbeelding

Leuk Liesbeth! Dank je voor de link. Verwacht niet dat ik 't kan gaan volgen, maar ja... Ik kan niet alles hebben, toch?
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#213 Bericht door Lucje »

Leuk om dat te volgen Liesbeth, bedankt voor de link! Petra, die afbeeldingen zijn heel duidelijk!
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
Piet
Site Admin
Berichten: 4909
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:22:30
Locatie: Helmond
Contacteer:

#214 Bericht door Piet »

Gesloten!

Verder in het toic van September/Oktober zie http://peregrines.nl/forum/viewtopic.php?t=627
George Orwell wrote:
"All animals are equal, but some animals are more equal than others."

Don't Worry Be Happy

Gesloten