Stamtafel September/Oktober-2014

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#26 Bericht door Dorine »

Roely,
sterkte met je schoonzus, voor iedereen trouwens.
Het zal niet makkelijk zijn ook al probeer je er het beste van te maken.

Leuk Roos, dat je een oude vriendin gevonden hebt.

Hier zit de vakantie er op.
Echt weg geweest zijn we niet, op 2 dagen Noord-Holland na,
het huis van mijn vader moet leeg en daar zijn we samen met mijn zus en haar man al druk mee bezig.
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#27 Bericht door Gawo »

Ik kende Simons cat ook nog niet, moest er ook om lachen :lol:

Fijn Roos dat je een oude vriendin bent tegen gekomen op facebook, ook daar is facebook goed voor.
Wie weet kunnen jullie de draad zo weer oppakken en mischien wel een diepere vriendschap krijgen juist omdat jullie beiden ouder zijn.
Ik heb er gewoon geen tijd voor facebook, zal best wel veel missen, maar wat je nooit hebt gehad kun je eigenlijk niet missen :wink:

Roely wat een moeilijke en zware tijd voor jullie allemaal en wens jullie alle kracht toe.
Fijn dat het met je schoonmoeder goed gaat, geeft dat jullie in ieder geval rust.

Jullie vakantie zit er dus ook op Dorine en Piet, een vakantie waar je een andere invulling aan hadden willen geven.
Ook jullie veel sterkte, want een ouderlijk huis leeg ruimen lijkt mij heel zwaar.

Hopenlijk blijft het mooie weer nog even aan houden, zodat we allemaal wat energie kunnen halen aan het buiten zijn.
Ik moet zeggen heb deze dagen echt genoten van het weer, alleen moet ik niet te veel kijken naar de voortuin en straatje, want de kastanjeboom verliest al een blad :shock:
Heb dat nog nooit zo vroeg mee gemaakt.
Maar dat is vrijdag aan de beurt, kan ik ook de buxus de laatste snoeibeurt geven van dit jaar en gelijk het blad ruimen, heb ik er zelf een paar dagen plezier van, want als ik het nu doe en morgen weer de oppasdag heb, ligt er vrijdag toch weer een berg.

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#28 Bericht door Lucje »

Roely, heel veel sterkte! Het zal een moeilijke tijd worden voor jullie. Fijn dat jullie zo voor elkaar klaar staan. Gelukkig hoeven jullie je over je schoonmoeder minder zorgen te maken, een last kan wel eens te zwaar worden om te dragen en daarom is het goed dat ze het als een bevrijding ziet. Dorine, ook moeilijk, het huis van je vader leegruimen. Komen er weer allerlei herinneringen boven, sterkte ermee. Fijn dat jullie toch nog van de vakantie hebben kunnen genieten. Roos, wat leuk dat je een oude vriendin hebt ontmoet op fb! Kunnen jullie lekker bijpraten :-)
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#29 Bericht door Petra »

Ook ik wens Roely heel veel sterkte met Schoonzusje. Wat zal het vreselijk zijn, ook voor de familie.

Roos, fijn dat FB jou iets moois gebracht heeft. Het is waar, FB kan verbinden, zeer zeker!

Dank je Herma voor Simon's Cat! Blijven altijd leuk.

Tot slot wens ik ook Dorine heel veel sterkte met haar Vader's huis. Zal heel emotioneel zijn, alle spulletjes, door de jaren heen verkregen, door de handen laten gaan en moeten beslissen wat ermee gebeurt.
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#30 Bericht door marian53 »

Ik ben hier ook al een poos niet geweest .

Roely , Fijn de iets mindere zorgen ,om je schoonmoeder, maar helaas nog geen rust voor je ivm je schoonzusje , wat verdrietig toch allemaal, ik kan je alleen maar sterkte wensen.

Dorine ook al zon rot karwei huis leeg halen , iets wat helaas moet,en erg emotioneel kan zijn, gelukkig leven onze liefdes ,in ons hart gewoon verder
Maar voor nu een schrale troost .sterkte ermee.

Roos wat fijn en leuk dat je via FB je oude vriendin tegenkomt, nu is FB ook niet alles , maar wel makkelijk , ik zie bv mn family en ook vrienden, meer op FB dan in echt , makkelijk is even aanklikken,(bakkie koffie naast je ) vraag stellen en je kan gewoon weer verder , zijn dikwijls maar enkele minuutjes.

José mocht je ooit meer tijd krijgen eens proberen joh :)

Voor iedereen hier een grote knuffel.
:bighug:
carpe diem

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#31 Bericht door Falcon »

Roos, wat leuk dat je weer contact hebt met je vriendin uit Israël.
Ja dat is de leuke kant van FB

Dorine, lukt het wat met opruimen? Sterkte, het is een flinke klus..

Ik ga binnenkort aan een leuke klus beginnen.. :D
Welke klus laat zich makkelijk raden... :wink:
Moet er wel een eind voor rijden, maar heb het er graag voor over.
Marcel vindt dat eind rijden zelfs extra leuk en hij kan z'n eigen werkzaamheden daar beter doen dan hier.
De katten krijgen goed gezelschap van een echtpaar dat graag een tijdje in ons huis wil zijn.
Al een beetje begonnen met voorbereiden, vanmiddag werken en morgen nog wat afspraken. Daarna 2 dagen nog rustig de tijd voordat we vertrekken.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#32 Bericht door Petra »

Aha, je gaat weer druifjes stampen Herma? Wat fijn dat je weer zo'n goede oppas gevonden hebt voor je poezenkinderen. Ik wens je, jullie, alvast een heel goede reis!
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#33 Bericht door Dorine »

Veel plukplezier Herma :D
en Marcel kan lekker karren :wink:
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#34 Bericht door Gawo »

Herma en Marcel, heel veel plezier en hopenlijk kan jij Herma de tijd vinden om ons op de hoogte te houden hoe het jullie vergaat daar.
Was toch heel gezellig voor ons om te lezen de vorige keer :wink:

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#35 Bericht door Lucje »

Herma, heel veel plezier met je werkzaamheden! Wat fijn dat jullie weer goede oppas hebben! De afgelopen dagen veel in de tuin gedaan en vandaag maar eens even een rustdag gehouden. Wat is het toch nog steeds heerlijk weer, maar genieten er van :D
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#36 Bericht door Yleor »

Goh Herma, hoe lang zijn jullie alweer thuis :lol: ? Veel plezier! En ik sluit me bij José aan wat betreft de verhalen.
Roos, wat leuk om een oude vriendin opgespoord te hebben, na het ophalen van de herinneringen kunnen jullie weer gewoon verder. Dat is tenminste mijn ervaring met mijn lagere school vriendinnetje dat ik nu bijna tien jaar geleden weer op het spoor kwam en met wie we nu haar 40-jarig huwelijk gaan vieren.
Wat een werk hè Dorine, alles van je ouders door je handen laten gaan en daar beslissingen over nemen. Gelukkig hoef je het niet in je eentje te doen; mijn broer wilde absoluut niet helpen, en dat begreep ik wel maar het werd toch meer werk daardoor. Mijn moeder had gelukkig heel behulpzame buren.
Gisteren ben ik ervandoor gegaan op de fiets, ik moest er weer uit. Heerlijk op mijn ooie dooie door het Amsterdamse Bos en het Schinkelbos, en heel leuke dingen gezien. Prachtig weer, zelfs een beetje verbrand op mijn bovenarmen.
Mijn logee gaat fijn een dagje eerder naar huis, hij is helemaal niet lastig maar je moet wel rekening houden met een extra iemand. De volgende week dat hij komt logeren zitten wij op de Henry Dunant, dan moet hij zichzelf vermaken en te eten geven.
Mijn schoonzusje was weer wat minder vond ik dinsdag, veel minder ver kunnen lopen, twee uur slapen in de middag, maar wel lekker anderhalf uur met de rolstoel in de zon gelopen. Ik had lekker gekookt dus iedereen blij. Hartbrekend om te zien hoe voorzichtig en lief mijn zwager met mijn schoonzusje omgaat. En niet puberende pubers, dat is een gek gezicht.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#37 Bericht door Petra »

Ha lieve Allemaal,

Wat is het hier stilletjes. Oké, 'het seizoen' is wel afgelopen, maar toch. Voorheen werd er gezellig 'gekletst', nu....?

Enfin, ik laat maar even van me horen. Wat ontroerend wat je schrijft over je schoonzusje Roely. Hoe het hele gezin en de familie alles in het werk stellen voor harmonie te zorgen. Hoe oud zijn de niet puberende pubers eigenlijk? Wat een liefdevolle kinderen.

Dorine, gaat het met 't opruimen van je Paps huis? Zit/zat er haast bij of kunnen jullie de tijd nemen?

Hier geen spectaculaire zaken. Allen dat mijn conditie momenteel erg slecht is. Vier weekjes geleden een zware griep gehad (écht zwaar, 40gr. koorts). Gelukkig in m'n eigen tijd. :wink:
Twee weken geleden een heel zware verkoudheid (niet ziek dus) die maar niet overging. Loop er nu dus al ruim 2 weken mee en 't is nog steeds niet over. Zorg goed voor mezelf, maar denk dat de airco en snuffende collega's het herstel enigszins vertragen. Word er doodmoe van!
Met de kleine rakker gaat 't nog steeds prima, gelukkig! Ik knijp de handjes in elkaar.
Het weer: vandaag wel droog maar knap frisjes. Net eventjes kacheltje aan gezet, de kleine heeft 't koud. Ook om het vocht 'n beetje te verdrijven. Alleen daardoor is het onaangenaam in huis.

Nu maar eens de keuken in. Wens jullie een fijne avond en tot horens zullen we maar zeggen?
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#38 Bericht door Gawo »

A2 bij Breukelen tijdelijk dicht door ongeval | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Pfff ik was gelukkig nog op tijd in De Meern.
Ik kon ietsje later van huis dan normaal, want Odette moest voor haar werk eerst even naar huisarts, maar ik besloot om maar tien minuten later van huis te gaan namelijk 7.00 uur.
Heb er door dit ongeval wel een half uur langer over gedaan dan anders, want ook de A12 stroomde helemaal dicht.

Ja Petra is stilletjes hier, maar velen zijn druk met familie en dat vraagt veel energie en dan is er geen fut of animo voor een gezellig praatje.
Fijn dat het zo goed met Dozemans gaat, houden zo :D
Pfff verkoudheid praat me er niet van, gaat vanzelf over voor je een jongetje bent wordt er dan gezegd, maar inderdaad je wordt er zo moe van.

Hier gaat alles zijn gangetje :D
Devin loopt sinds vorige week los, zijn nog wel korte stukjes en handjes in de hoogte om evenwicht te zoeken, maar trots dat ie dan kijkt :lol:

Ik dacht dat ik bovenstaande een link was :roll: , maar werkt niet.
Weet niet hoe het anders moet, maar jullie zullen het wel inmiddels op nieuws ook gezien/gehoord hebben :wink:

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#39 Bericht door roosje »

Leuk herma en veel plezier met de oogst. Ook op ons huis wordt goed gepast want wij zitten in Spanje. Momenteel is de zon gaan schijnen na een bui. Vanmiddag naar calpe waar bij zoutmeren flamingos zitten. Ik hoop ze te kunnen fotograferen. Gisteren ibissen gezien en ik denk een kiekendief en kleine witte reiger in een natuurgebied naast gigantische rijstvelden.

Roely spijtig te lezen dat het met je schoonzuster zienderogen achteruit gaat.

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#40 Bericht door marian53 »

Nee had nog niks gehoord Jose , erg altijd dit soort dingen .maar gelukkig was je optijd .

Heerlijk Herma aan het stampen nu op de druiven (Hopelijk lukt dat weer ) :lol:

En Roos ook al zo heerlijk op weg , dit word weer genieten dus :) Jij nu al Roos , en wij straks van je fotos .

Zelf heb ik vorige week een weekje in zeeland gezeten , en het prachtigste weer gehad van de wereld , een goed hotelletje . lekker eten , wat wil je nog meer :) het was heerlijk .
carpe diem

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#41 Bericht door Falcon »

Roos wat leuk, je bent in Spanje.. Fijne tijd gewenst!

Marian, fijn dat je een goede week gehad hebt in Zeeland.

Ik heb de eerste morgen plukken erop zitten, straks eten en dan weer door tot 18:00 Lekker weer erbij, gaat goed.
Druiven zijn niet al te groot, er is veel regen geweest en de zomer was niet optimaal.
Volgende week zaterdag pas de druiven plukken die gestampt gaan worden.
Maar de komende dagen eerst verder met voor deze buurman plukken.
Vervelen zit er voorlopig niet in. :lol:

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#42 Bericht door Lucje »

Roely, heel erg om te weten dat je schoonzusje het niet gaat redden. Gelukkig krijgt ze heel veel liefde en steun van de familie. Nogmaals sterkte er mee! Petra, jij hebt het goed te pakken zeg. Als je verzwakt bent door zo'n griepaanval ben je natuurlijk heel erg vatbaar voor andere dingen. Hoop voor jou dat het nu toch eindelijk eens over gaat. Ben je wel naar je huisarts geweest? Heel erg fijn dat het met je poezenkindje zo goed gaat :D Roos, veel plezier in Spanje en maar veel mooie foto's maken! José, dan krijg je het nog drukker als Devin gaat lopen! Marian, fijn dat je zo genoten hebt in Zeeland en inderdaad prachtig weer! Ik had al hele mooie foto's van je gezien :D Herma, doe je best met druiven stampen! Voorlopig zijn jullie nog niet uitgeplukt begrijp ik :) Veel plezier!
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#43 Bericht door Dorine »

Roos en Herma, geniet er maar lekker van,
doen wij hier ook met de mooie nazomer :P

Hier druk geweest, een heel huis leeghalen valt toch niet mee, waar blijf je met alles.
En dan heb ik het niet over de grote dingen maar allerlei kleine zaken waar herinneringen aan vast zitten,
stiekum zijn het toch veel dingen.

Petra, hier wil dat virus ook niet verdwijnen hoor, waart hier ook al een week of 4 in huis rond.
Lang leve de paracetamol, rhinocaps, neusdruppeltjes, strepsils etc.

Vanochtend tijd gemaakt voor een rondje de Bikkels. Het viel weer eens vies tegen met paddenstoelen.
Morgenavond willen we naar het Weersterbos, eens kijken of de edelherten wat willen laten horen en zien.
Wel jammer dat het plaatshert vorige week met een gevecht zo ernstig verwond is dat het is overleden.

En Roely, sterkte met alles, zeker voor je schoonzus en ook voor de rest van de familie.
Het zal een moeilijke tijd zijn en worden ondanks de leuke momenten.

Marian, ik had al begerepen dat je in Zeeland was geweest.
Heerlijk en ja, je hebt geboft met het weer. Wij zeggen dan dat je het verdient hebt.
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#44 Bericht door Petra »

Hee, wat leuk allemaal! Even een teken van leven van iedereen. Kan me voorstellen dat drukte met familie en zo even geen puf geeft hier op 't forum te grasduinen José.
Ongevallen, de laatste tijd steeds vaker flinke ook! Het is ook zo druk op de wegen.

Wat gaaf Roos, Spanje. Hoop zo dat je de flamingo's kunt schieten, ik vind ze zó mooi! Vooral die bijna fluorescerende ogen. Bijzonder. Geniet van je vakantie.

Ik had dus niet door Marian dat je op vakantie was. Helemaal ontgaan! :oops: Ach ja. Zo te lezen is het je prima bevallen. Mooi.

Wat heerlijk Herma dat je zo kunt stampen. Jammer dat de oogst niet je van het blijkt, dan nog, er valt denk ik genoeg rond te dansen, toch? Zag pas een plaatje op FB hoe wijn écht gemaakt wordt :lol: :
Afbeelding

Nee Gerda, ben niet naar de huisarts geweest. Zie daar 't nut niet van in. Die komt toch met de middeltjes die Dorine opnoemt: stomen, goed eten, rusten... Schiet dus niet op. Inmiddels is de zware verkoudheid zo goed als over, loop nog wel te hoesten.
En, het is me duidelijk dat mijn weerstand super laag is. Want waar jij eerder over schreef, ontsteking aan kies (parodontose): heb ik nu ook (weer). Kwam opzetten in de nacht van woens- op donderdag. Ik verging van de pijn! Toch gaan werken. Halverwege werk heb ik 2 uur verlof op moeten nemen om 'even' naar de tandarts te gaan.
Eerst een stevige penicilline kuur om de bacteriën te doden. Dan rust en in december terugkomen om de kies en wortel helemaal schoon te gaan schrapen. Zucht. Het zij zo. Het is of dat of de kies (links boven achterin) laten trekken en dat wil ik absoluut niet zolang er nog iets aan te doen is. Wat 'n ellende.
Ik mag maar 2x p/week met een chemisch goedje (10 Quist) spoelen, het is veel te agressief. Wat wel mag: heel de dag door spoelen met kamillethee, dat doe ik dus ook. Hopen dat ik m'n weerstand wat op kan krikken....

Het is heel triest ja Dorine als je het ouderlijk huis moet leeghalen. Aan bijna alles zal een herinnering kleven. Ik hoop voor je dat de mooie, kostbare herinneringen de overhand hebben. Nogmaals, veel sterkte gewenst.
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#45 Bericht door Gawo »

Oef Petra, klinkt niet fijn.

Ook ik wist niet dat je in Zeeland zat Marian, maar je hebt het dus heerlijk gehad, geen foto's gemaakt? :wink:

Roos wat fijn, lekker in Spanje, hopelijk zie je veel moois en zien we straks je foto's en genieten we mee.

Dus je eerste plukken zit erop Herma.
Dat de zomer niet optimaal was voor de portugese druiven is wel jammer, want dat heeft natuurlijk invloed op de smaak van de wijn.
In ieder geval veel plezier en ook straks met stampen.

Dorine, ik kan dat heel goed begrijpen dat het juist om de kleine dingen gaat waar zoveel tijd en herinneringen aan zitten en alles moet door je handen gaan.

Roely ik denk vaak aan je in deze moeilijke tijd.

We hebben een nieuwe pc gekocht, maar lang niet alles werkt
:roll:
Jan is zaterdag en vandaag bezig geweest met instaleren en gelukkig werkt internet en kan ik foto's plaatsen dus dat gaat allemaal goed.
Het is alleen zo dat we nog geen mails kunnen ontvangen, Jan wordt er helemaal gek van.
Sfeer in huis is wel eens beter geweest :lol: :lol:
Nu komt Guido dinsdag avond er naar kijken en ik hoop dat het hem gaat lukken om het op te lossen.
Ook wel raar hoor, Jan die dit werk vroeger deed en Guido daar veel van Jan geleerd heeft en nu is het andersom :wink:
Jan zit al jaren niet meer in dat soort werk en heeft het ook niet bij gehouden en die jongelui worden er mee groot gebracht en gaan er zoveel makkelijker mee om.

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#46 Bericht door Yleor »

Ja, zo gaat dat José, de jongeren nemen het van je over, Devin komt er zo te zien ook al aan :lol:. Ik laat me nu ook af en toe dingen uit handen nemen. Mijn pc, pas een paar maanden oud, is van de week ook gecrasht. Boos word ik er niet meer van, maar ik moet er wel van zuchten. Heb je net Windows Vista overleefd, krijg je er Windows 8 voor in de plaats... Onze jongste er maar bij, die doet er dan wel wat aan, en de rest moet ik zelf doen. Ik typ dus maar lustig voort op mijn laptop :-)

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#47 Bericht door Dorine »

Vanavond 23.00 uur Ned. 2, Dagboek van een postduif.
Lijkt me een leuke docu om naar te kijken:

http://www.npo.nl/2doc/01-10-2014/VPWON_1175867
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#48 Bericht door Petra »

Yep José en Roely, de ontwikkelingen gaan snel. Voor mijn plezier denk ik wel eens: te snel.
Ik ben opgegroeid met 'automatisering', van elektrische typemachine naar de 1e pc's, dat je nog op 'dos-niveau' allerlei dingen kon instellen. En, het was mijn beroep en er nog verdraaid goed in ook! Werkte zelfs landelijk.
Maar nu? Snap er allemaal niets meer van en ben blij dat mijn pc 'het doet'. Voor probleemgevallen ben ik gedwongen een deskundige in te huren. Gelukkig nog nooit gebeurd, maar heb mijn recente verhuizing wel 'laten verzorgen'(gratis, grijns).

Geinig. Het bedrijf waar ik werk doet op 1 november mee met een nationale 'contact quotiënt' verkiezing; hoe goed een klantadviseur is (tja, dat schijn ik te zijn, grijns). Ben door de 1e ronde heen (laatste 25 van de 100). Van de week mijn 2e test (op inlevingsvermogen). Zal mij benieuwen. :lol: Verwacht niet dat ik er door kom, er zitten ervaren kanjers bij die 25! Zal 't laten weten.
Werd overigens wel gefeliciteerd dat ik er als 'groentje' doorheen was. Hm, de term 'groentje' vond ik niet zo lief. Maar goed.
Overigens: ik werk vandaag precies een jaar; wat gaat de tijd snel he?

Dank voor de tip Dorine, gaat 'm niet worden voor me. Te laat: lig dan al in bedje. Moet om 03:30 op. :wink:
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#49 Bericht door Falcon »

Even een teken van leven...
Heerlijk weer en sinds vanmorgen zit er 750 liter druiven in een grote bak.
Deze hebben we gisteren geplukt hier op het terrein.
Denk dat dit wel een 500 liter rode wijn zal opleveren..
Die van vorig jaar smaakt me trouwens nog prima :D
Vandaag flink warm, in de zon zitten gaat even, dan weer schaduw opzoeken.
Hard gewerkt vanmorgen, mee geholpen met alles en ook het schoonmaken erna.
Nu lekker lui met een boek. :wink:

Híer is het een uur eerder, dus leuke tip voor vanavond Dorine.
Inmiddels klaar met opruimen?

Roely, hoe gaat het met jou?
Denk regelmatig even aan je en de familie.

José blijft druk zo te lezen..

Petra gefeliciteerd, 1 jaar alweer en ze zijn tevreden met je.
Mag je in je zak steken.

Roos geniet verder van je vakantie.

Andere draadjes lees ik meestal alleen even.
Maar geniet van alle mooie foto's die voorbij komen!!!!
Dus bij deze iedereen bedankt voor het moois.

Groetjes!

Ps de poezen hebben niets te klagen hoorde ik. Mooi toch.
Wij trouwens ook niet. 8)

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#50 Bericht door Petra »

Hoeveel litertjes heb je weggestampt Herma? :lol: :lol: Leuk van je te horen! Dank voor je compliment.
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gesloten