Bedankt

Gesloten
Bericht
Auteur
Geurtje
Berichten: 10
Lid geworden op: vrijdag 28 december 2007, 17:55:33

Bedankt

#1 Bericht door Geurtje »

Ik wilde iedereen hier hartelijk bedanken voor de berichten, filmpjes, foto's, reacties, enz. :D

Door jullie kan ik de slechtvalken op De Mortel heel goed volgen.

Hoop dat jullie je niet teveel van de negativiteit van buitenaf aantrekken. :evil:
Laat ze maar gewoon kletsen en hun gang gaan.
Linker oor in rechter oor uit :lol:

Ik blijf jullie hier met veel genoegen volgen. :cheers:
Liefde voor dieren is alles, respecteer de natuur

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#2 Bericht door Dorine »

We gaan gewoon door Geurtje. Leuk dat je even langskwam.

Inmiddels is er een wissel geweest en zo te zien had Pa wat lekkers bij
Afbeelding
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Gebruikersavatar
Ase
Berichten: 57
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 16:54:49
Locatie: Overijssel

#3 Bericht door Ase »

Hoi allemaal,

Ik wil graag de woorden van Geurtje onderschrijven. Vandaar dat ik een account heb aangemaakt.
Ik vind dit een geweldig forum, ik lees hier al sinds 2008. Wat daarvoor speelde ken ik via de vele youtube-draadjes en van de eigen sites van Dorine en van Froona (4 april… :cry: )

Ik wil jullie hierbij dus ook laten weten dat ik blij met dit forum ben. Ik zal niet vaak meepraten, ik ben een lezer (of lurker..) Deze site is een geweldig mooie bron van informatie omdat er echt liefde voor de valken is. En de waarnemingen ter plaatse zijn zo belangrijk!! Juist door jullie informatie en inzet is er zoveel empathie voor deze mooie vogels. Alleen maar beelden kijken sorteert die empathie niet.

Ik hoop dat jullie nog heel lang doorgaan met deze site. Chapeau voor de gehele vaste 'crew'. :thumleft:

Veel liefs, Ase

Gebruikersavatar
Christina
Berichten: 9
Lid geworden op: maandag 12 december 2011, 16:11:33
Locatie: Kuinre

#4 Bericht door Christina »

Hallo iedereen,

Voor mij geldt hetzelfde als voor Geurtje en Ase, kijk al een paar jaar mee op jullie forum en heb dit jaar een account aangemaakt.

Geniet met volle teugen van jullie foto's en verhalen, heb ontzettend veel geleerd over de slechtvalken, maar ook over de andere vogels op jullie forum.

Hartelijk dank, zou het heel jammer vinden als door sommige mensen van BLD, VWG enz..de informatie en de beelden hier zouden stagneren.. :(

Nelly
Berichten: 513
Lid geworden op: zondag 30 augustus 2009, 21:38:06
Locatie: Hengelo Ov

#5 Bericht door Nelly »

Dag allemaal,

En ik sluit me weer bij Geurtje, Ase en Christina aan!
Door momenteel meer te moeten werken dan me eigenlijk lief is, lees/kijk ik nog veel mee, maar het schrijven zit er even niet in.
Hier vind ik mensen die niet alleen van de slechtvalken, maar ook van de rest van de natuur genieten.
Dorine, Piet en Kuiko, dank jullie wel voor alle berichtgevingen, ik geniet, en leer er veel van!
Ik heb gisteravond nog tegen mijn man gezegd: hoeveel mensen zullen er nu wachten op het moment dat Kuiko en Dorine met hun belevenissen komen :-)
Ook de andere dames en heren heel hartelijk dank voor jullie bijdragen!
Over alle gebeurtenissen er omheen heb ik ook mijn gedachten, maar het belangrijkst vind ik dat het wel eens naar 'buiten' gebracht mag worden, hoe deze site gewaardeerd wordt!
Groeten, Nelly

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#6 Bericht door marian53 »

:lol: :lol:
carpe diem

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

bedankt

#7 Bericht door Gawo »

Ook ik wil Piet, Dorine ,Kuiko en Gerrit 112 bedanken voor hun trouwe waarnemingen.

Ik ben al jaren grote fan van dit slechtvalkenforum, leer van jullie heel veel.
Ben twee keer bij De Mortel geweest om de takkende jongen te fotograferen, daar heb ik Ton en Gerrit ook onmoet.
Ik woon te ver van De Mortel om dat vaak te doen en ben dus reuze blij met dit forum en de site's van bovengenoemden.

Vandaag pas een account aangemaakt om jullie een steuntje in de rug te geven en te laten weten dat ik , zoals zo velen, enorm jullie inzet waardeer.

Gebruikersavatar
Loes
Berichten: 1815
Lid geworden op: maandag 9 maart 2009, 11:21:21
Locatie: Sleeuwijk

#8 Bericht door Loes »

Aaah, dit vind ik echt leuk!!!:D :D :D :D Ik vond ook echt dat de spotters op het veld wel eens bedankt mochten worden, omdat zonder hun niemand zou weten wat er vaak echt gebeurde. Zeker na het gevecht van eergisteren, waarvan niemand geweten zou hebben (ook VB en BDL niet die dan ook nog een sneer nageven!!!!) en dan wel gewoon overnemen op hun site).

Heel leuk initiatief dit!!! Mijn dank is uiteraard ook groot ;)
Laatst gewijzigd door Loes op donderdag 5 april 2012, 14:36:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#9 Bericht door marian53 »

En ik sluit me aan bij de vorige sprekers :D :D :flower: :flower: voor allemaal
carpe diem

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#10 Bericht door roosje »

Welverdiend inderdaad. Leuk dat mensen zo positief reageren op jullie waarnemingen ter plekke. Hoera voor Dorine, Piet en Ton (Kuiko) en Gerrit uiteraard :thumbsup:

Edit: ik was Gerrit vergeten te noemen. :wink:
Laatst gewijzigd door roosje op donderdag 5 april 2012, 19:10:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Marion
Berichten: 32
Lid geworden op: dinsdag 28 oktober 2008, 16:48:04
Locatie: Kamperland, Zeeland

#11 Bericht door Marion »

Ik sluit me helemaal aan bij alle vorige sprekers. :)
Ben meestal een lurker, maar lees/leer hier erg veel.
Allemaal bedankt voor de inspanniningen

groet Marion

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#12 Bericht door Petra »

Ik ben niet origineel; maar wil niet achterblijven. :wink: Iets anders dan wat de anderen al geschreven hebben schiet me niet te binnen.

Dus: dank Dorine, dank Piet, dank Kuiko/Ton en niet te vergeten: dank Gerrit. :wink:
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Adrie
Berichten: 728
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 22:33:07
Locatie: hoogvliet

#13 Bericht door Adrie »

Ik wil niet achterblijven om de waarnemers op het veld te bedanken.
Jullie weten dat het voor mij bijna niet te doen is om te schrijven.maar weten ook dat ik hier heerlijk zit te genieten.Leuk die nieuwe aanmeldingen Hartelijk Welkom en Geurtje weer gezien.
Heb er precies 20 min. over gedaan om dit hier neer te zetten.
Afbeelding

Gesloten