Diverse waarnemingen Slechtvalken (in Nederland) 2013

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#851 Bericht door Gawo »

Marian ik vind het toffe foto's zo van de locatie en ben blij dat je ze gemaakt en geplaatst hebt, zodat wij de omgeving een beetje zien :D

Bij de Lange Jan waren de slechtvalken in begin Maart waargenomen en binnen een paar weken werd er een nestkast geplaatst , en het duurde tot September eer er een valk op het rooster is waargenomen.
Ook dat is nog geen garantie voor kuikjes, maar maakt het wel spannender.

En weet je Marian ik kan het ook niet zo dichtbij halen met mijn lens, maar zet toch dan af en toe foto's op het forum, want ik denk dat ik daar mensen mee blij maak zodat ze op de hoogte blijven van de valkjes Amersfoort en Hendrix, voor knappe foto's moeten ze zelf maar gaan :wink:
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, in dit soort gevallen wil ik ook zo graag dat het schip met geld langs komt bij mij :wink:

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#852 Bericht door marian53 »

:D :D Ik ben altijd blij hoor José als je fotos plaatst van de lange Jan en zn slechtvalken , ik wacht voorlopig maar even af en ga gewoon af en toe even kijken , helaas is er hier geen lekker cafeetje in de buurt , Het terrein is ook onmenselijk groot ,maar voor de slechtvalk een pracht locatie , zoals je weet zijn er bij de stations genoeg duiven , de locatie ligt er ongeveer 500 meter vandaan , de brabanthallen ligt ook tegen de heineken gebouwen aan alleen zit er de haven tussen van de pleziervaart , en er liggen woonboten , het hoogste daar is Heimans dus verstop mogelijkheden genoeg . Maar we wachten maar af :D
carpe diem

Gesloten