De Koninginnepage kan ik wel op mijn buik schrijven als ik niet jullie kant opkom

En dank jullie wel voor de complimenten allemaal, dat inspireert me weer

Momenteel is het wat stil met Oostelijke Vos meldingen. Ik had toen wel geluk want op maar één dag heb ik er een aantal gezien. De Argusvlinder ben ik nog niet tegengekomen.neeltje schreef:.... ik ben meteen gaan zoeken of ik toevallig een Oostelijke Vos gefotografeerd had, maar helaas..... ..... De Argusvlinder heb ik ook even naar gezocht, ben ik nog niet tegen gekomen.
Er komen twee duinenrijen, een hoog veiligheidsduin en een lager voorduin. Daartussenin moet zich een vochtige duinvallei gaan ontwikkelen, een rustgebied voor dieren en planten. Bij Petten en Camperduin worden voor recreatie een klimduin respectievelijk een strandlagune met een beschut ondiep binnenmeertje aangelegd.Yleor schreef:.... Als na de suppletie nog her en der plasjes zouden overblijven kun je best nog een leuke fauna en flora krijgen, maar ze zullen het wel helemaal opspuiten denk ik. Eigenlijk best het overwegen waard, om wat plasjes aan te leggen, een paar helmplanten erbij en je hebt zo weer nieuwe duintjes.