Dyfi Osprey Project 2015

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#101 Bericht door Yleor »

Beauties zijn het, stuk voor stuk! De webcamera is gelukkig ook van goede kwaliteit, de platen zijn prachtig! Dank je wel voor het bijhouden Peet!

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#102 Bericht door Falcon »

Net eens hier gelezen. Een mooi en goed seizoen hier. Klaar voor de grote oversteek.. :D

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#103 Bericht door Petra »

Denk ik ook Herma! De kinderen zien er zekers prachtig uit!

Vandaag eindelijk wat tijd om weer te gluren. Het nest wordt al rond gewoeld door kraaien en eksters (geen pics).
Iets van een half uurtje geleden arriveerde Glesni op het nest, met afgekloven vissie in de klauw. Geen kind te bekennen.
Later kwam Monty en ging op zijn stokje zitten (geen pics). Maar: geen kind laat zich horen of zien. Maak me geen zorgen hoor!

Glesni met vissie
Afbeelding

Afbeelding

Deze van Facebook gepikt: Monty in de vlucht
Afbeelding
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#104 Bericht door marian53 »

Nee de kids zijn goed gevuld en die kunnen nu goed leren vissen zodat de oversteek goed gaat ,
carpe diem

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#105 Bericht door Petra »

Zekers Marian. Hoewel ik nu met een vraagteken zit. Bij één kind steekt een grote witte veer uit de linker schouder. Ik twijfel, soms lijken 't er twee.
Heeft iemand alsjeblieft enig idee wat dit is en of dit schadelijk is? Geen idee. Maak me wel beetje zorgen.

Een serietje gemaakt. Twee kinderen op het nest, Monty komt een plukje gras brengen terwijl Glesni op haar gemakje vissie op haar stokje peuzelt. Glesni blijkt terug van 2 dagen weg geweest. De kinderen schreeuwen (goed de witte uitstekende veer te zien).

Edit: zag 'm even later wel gemakkelijk wegvliegen, dus geen zorgen? Het 3e kind zit ook in de buurt, dus de familie (nog) compleet.

Afbeelding

Afbeelding

Monty met plukje gras
Afbeelding

Afbeelding

Glesni peuzelt lekker door
Afbeelding
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gesloten