Dat zal nu wel vaker gaan gebeuren, Merah filmen bedoel ik . Ze glanst je tegemoet op de foto's, ziet er prachtig uit hoor. Zit zo'n tuigje wel comfortabel? Het lijkt me zo dik eigenlijk.
Dat joelen op de achterbank als het doel in zicht komt ken ik van de honden van mijn ouders, die deden dat ook altijd bij het laatste stoplicht voor ze een minuut of tien later bij de caravan waren
Jeetje Barbara, die 2e foto met die luchtsprong! Ze kwam volgens mij erg hoog van de grond; wat een knapperd en wat ziet ze er gezond en vrolijk uit. Een prachtdiertje!
Wees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).
Barbara je foto's zijn stuk voor stuk plaatjes.
Die waar Merah zo opspringt ben ik helemaal verliefd op zoooooooooooooo schattig die dansende oortjes.
Geef haar maar eens een dikke knuf van mij.
Een vriendelijk woord is wat ieder graag hoort.
Vriendelijke daden zijn de beste kameraden.
Wat leuk, vakantiefoto's van Merah. Jullie mogen het dan als slecht ervaren hebben, Merah dacht er duidelijk anders over. Wat 'n energie heeft dat diertje, raakt de benzine ooit op? Dank je wel Barbara.
Leuke foto's Barbara, ondanks de regen, zitten jullie toch wel op een plek zo te zien.
En Merah, dat blijft een prachthond om te zien, leuk dat ze ook zo speels blijft.
Wat leuk Barbara, die foto's van Merah en dan die kop achter dat raampje van de caravan Leuk dat ze weer even gefilmd is. Ze ziet er trouwens prachtig uit!
Merah is mooi geworden Barbara! Echt een jonge, volwassen hond. Wat fijn ook dat haar gedrag zo veel beter geworden is. Zou de sterelisatie daar een handje bij geholpen hebben? Dank je wel weer voor je berichtje en gave foto's!
Een vrolijke lieverd zie ik op de foto's Barbara, welgefeliciteerd met haar tweede verjaardag! Merah lijkt het loenzen wel te hebben afgeleerd, of is haar kop nu zo groot dat je het gewoon niet meer ziet?
Fijn dat ze je zo goed helpt, ze is goud waard die Merah!
Een gelukkige verjaardag ,voor jullie prachtige Merah Barbara,fijn dat ze zoeen super hond geworden is en dat je er zoveel hulp van hebt ,dat kan alleen nog maar beteren nu haar puber tijd voorbij is,nog heel veel succes met haar.
Barbara wat leuk om weer wat over Merah te horen en nu met deze mooie foto's erbij. Twee jaar alweer, gefeliciteerd!
Gelukkig is hij rustiger geworden en wat fijn dat je nu zo van hem genieten kan.
Where the Spirit of the Lord is, there is freedom.
Onvoorstelbaar, dat ze al weer twee jaar is, het lijkt nog zo kort geleden, dat je haar hier voorstelde.
Het is een prachthond geworden Barbara, proficiat nog met haar verjaardag en geef haar maar een knuffel.