Landschapsfoto's of andere mooie foto's 2013

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#1026 Bericht door marian53 »

Zoals beloofd vandaag even naar Amstedam geweest en omdat het nog vroeg was een paar uur bij het tropenmuseum doorgebracht , want het was zo ontzettend druk overal , volgens mij maakt het niet uit wanneer je gaat :D
http://www.flickr.com/photos/100827372@ ... 172862693/

Afbeelding
carpe diem

AnneMarie
Berichten: 4361
Lid geworden op: vrijdag 7 november 2008, 12:45:49
Locatie: Amsterdam

#1027 Bericht door AnneMarie »

Je hebt het mooi vastgelegd Marian. Inderdaad, het was gigantisch druk: half Nederland, Italianen en Franzen kwam ik tegen. :wink: :roll:
Dit is heel normaal in het weekend en zeker in de week tussen Kerst en Nieuwjaar. :?

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#1028 Bericht door Falcon »

Ook jij hebt het speciaal verlichte A'dam mooi in beeld gebracht Marian.
Fijn dat je ondanks de drukte er toch van hebt kunnen genieten.

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#1029 Bericht door Petra »

Kleurig geheel Marian! :thumleft:
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#1030 Bericht door Yleor »

Mooie kleuren Marian! Heb je nog meer gezien? Ik moet nog zeker de helft van de objecten bekijken.

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#1031 Bericht door marian53 »

ER was erg veel te zien Roely , de stad was heel mooi , overal prachtige versiersels en verlichting , vanaf het station leuke stalletjes een prachtig lichtobject zag ik later voorbij de Beurs van Berlage , alleen toen zat ik in de tram op de terugweg.
Ik heb de loop route genomen , maar volgens jaar neem ik de vaar route ,erbij die is zeker zo mooi .kijk hier maar eens
http://www.amsterdamlightfestival.com/n ... 2013-2014/
Die loop route heb ik genomen vanaf de blauwe brug , hij is niet lang maar wel druk je loopt stapvoets .ik had wel gedacht dat er meer was , bij de Hortus kom je er bijna niet door .En je breekt je nek over de statieven .
Zelf moet ik wat meer aan avond fotografie gaan doen , want daar heb ik niet veel mee geoefend , ze moeten scherper kunnen , naar mijn idee .
Wil je ze nog zien Roely ze zijn er tot 5 jan , als ik er zou wonen ging ik heel laat of snachts :lol: en dan zal het nog druk zijn denk ik .
carpe diem

AnneMarie
Berichten: 4361
Lid geworden op: vrijdag 7 november 2008, 12:45:49
Locatie: Amsterdam

#1032 Bericht door AnneMarie »

Marian, ik denk dat je o.a. het Wertheimpark en de Hermitage aan de achterkant hebt gemist. Deze beiden vond ik vorig jaar het mooist. :)
De vaarroute heb ik op de site bekeken. Zelf denk ik dat je, om bijvoorbeeld de objecten achter de gebouwen te kunnen zien, beter de wandeling kunt maken.

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#1033 Bericht door marian53 »

Ik dacht al dat ik wat miste ,AnneMarie maar op het plein met de vierkante blokken verwaaide de mensen ik vroeg nog, is dat het einde van de looproute , en mn beaamde dit .( ik zag dat Roely ook nog andere opnames had dus niet goed opgelet ) en omdat ik het steenkoud had ondertussen ben ik de tram gaan zoeken ,naar het station , volgend jaar beter :) maar dan kom ik vroeger, nu was het te druk . :)
carpe diem

AnneMarie
Berichten: 4361
Lid geworden op: vrijdag 7 november 2008, 12:45:49
Locatie: Amsterdam

#1034 Bericht door AnneMarie »

Jammer Marian. Volgend jaar beter. Ennuh tipje; de route kan/kon je volgen via rode lampjes aan de bomen/lantaarnpalen. :o

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#1035 Bericht door Gawo »

een mooi kleurrijke serie foto's Marian :D

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#1036 Bericht door Yleor »

Ik weet niet of me het nog gaat lukken Marian. Volgens Erik gaan de lampen ook uit om elf uur 's avonds, hij kreeg me in ieder geval mee naar huis met die smoes. Langs de burgwallen zou ook nog wat te zien zijn, en bij het Nemo en het station en Eye.

Gesloten