Stamtafel Apr t/m sept 2015

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#551 Bericht door Falcon »

Petra, jammer als je hier niet meer gaat komen.
Net wat Lia schrijft, ik ben soms ook tijden niet actief op het forum en kom hooguit aan lezen toe, dus reageer ik ook niet op iedereen. Soms alleen op de laatste paar postings.
Zo zouden ook anderen kunnen denken dat ik hen (bewust) negeer, maar dat is zeker niet zo!!

Gebruikersavatar
marga
Berichten: 948
Lid geworden op: zondag 21 juni 2009, 21:01:02
Locatie: Dieren

#552 Bericht door marga »

Ach Petra, ook ik zou het heel jammer vinden als je wegblijft. Het zou toch heel lelijk zijn als je op deze aardige site onrecht wordt aangedaan, meld het openlijk dan kunnen we reageren! Ook ik ben er niet vaak, door allerlei persoonlijke omstandigheden die tijd en aandacht vragen. Er is zoveel gebeurd de afgelopen 14 maanden bij ons. Maar ik vind het altijd fijn om vooral ook jouw aanvullende opmerkingen en berichten te lezen. Het is zo vertrouwd. Hoe is het met Dozemans, ik mis ook daar je foto's van.
Ik geniet ook van de mooie foto's van iedereen, van Roely en José, zonder de anderen tekort te doen hoor.
Probeer je er over heen te zetten, ik kan jou en jouw mooie Poesemeisje niet ook nog missen!

Gebruikersavatar
Piet
Site Admin
Berichten: 4909
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:22:30
Locatie: Helmond
Contacteer:

#553 Bericht door Piet »

Och Petra,

Ik weet niet waarom, maar elke zoveel maanden post je hier dat je je niet welkom vind en niet meer komt.
Echter elke keer kom je toch weer terug.
Zal nu ook wel weer gebeuren, of misschien nu ook wel niet.
De tijd zal het leren.
George Orwell wrote:
"All animals are equal, but some animals are more equal than others."

Don't Worry Be Happy

Gebruikersavatar
Dorine
Berichten: 23028
Lid geworden op: dinsdag 18 december 2007, 23:41:33
Locatie: Helmond
Contacteer:

#554 Bericht door Dorine »

Normaal reageer ik niet op zulke berichten maar doe het nu wel.

Een hele poos terug was Petra weer eens boos op me vanwege een post van mij ,
tot verbazing van mij en anderen.
Vervolgens bleef ze voor de zoveelste keer boos weg en kwam een tijd daarna weer terug.
Wat negeren betreft kan ik alleen maar zeggen: de pot verwijt de ketel.
Ik had geen zin om op haar te reageren en tegelijkertijd 10x te moeten nalezen of mijn woorden niet weer in verkeerde aarde zouden vallen.
Ook ik werd totaal genegeerd en een paar weken terug heb ik haar als facebook vriend verwijderd.
Inmiddels ben ik door Petra op facebook volledig geblokkeerd en ik heb haar maar gevolgd door hetzelfde met haar te doen.

Ik ben in het verleden al vaak genoeg als de zwarte Piet neergezet zonder me van iets kwaads bewust te zijn.
Slechtvalken volgens is leuk maar het geroddel daar achter heb ik inmiddels wel gehad.
Mensen die je nooit spreekt en/of waar je via de sociale media nooit contact mee hebt,
weten meer van mij dan ikzelf :roll:
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.

www.peregrines.nl
http://blog.peregrines.nl

Lia
Berichten: 3497
Lid geworden op: zaterdag 4 mei 2013, 15:28:21
Contacteer:

#555 Bericht door Lia »

Kom hier zelf heel weinig.
Toch vind ik het jammer er staat 1 ding hier centraal.
En dat is de liefde voor de slechtvalk waar we zo van houden.
Dan kun je nog een voorkeur hebben voor een kast daar heeft de 1 meer binding mee dan een andere.
Maar dat is normaal denk ik, zou het jammer vinden als dit door een misverstand komt.

Gebruikersavatar
GerritE
Berichten: 3447
Lid geworden op: zondag 3 februari 2013, 15:27:54
Locatie: Eersel

#556 Bericht door GerritE »

Gelukkig heb ik geen vrienden en ook geen facebook.
En dat wilde ik zo maar houden. :D
En of je nu reageert of niet, gelezen wordt het toch wel.

De monteur kwam vandaag meten, weet je nog ?
Het enige wat ze heeft gemeten was de lengte van het kabeltje tussen modem en glasvezelkastje.
Dat moest een ander worden omdat het bestaande een ijzeren omhulsel had bij de stekkertjes en dat zou evt ...Ja ja, 't zal wel.
Verder kondigde ze haar bezoek van te voren telefonisch aan vanuit de auto.
Ik verstond het weer verkeerd en dacht iemand van kpn aan de lijn te hebben die naar de monteur vroeg, die er helemaal nog niet was dus.
Het eerste misverstand had ik dus al gecreeeerd.
Een vrouwlijke monteur heb ik dus op de thee gehad want koffie dronk ze niet.
Al de nieuwe of vernieuwde/gewijzigde gegevens invoeren in haar lappie en 'telefoon' en wachten en bellen en modem resetten en weer wachten en bellen en al dat geleuterd heeft wel een uur geduurd.
Ze had wel een oortje in dus daar kreeg ik maar de helft van mee.
Ik dacht nog effe ze wil nog een bakkie thee maar een vond ik wel genoeg en ze was ook lang genoeg geweest. Van mij mocht ze wel weer vertrekken.
Ik zal niet alles vertellen maar ik weet al dat ze 2 honden en 3 katten heeft.
Verder wist ze ook niet precies wat ze moest komen doen want ik had alles al aangesloten en de rest zouden ze in principe ook op kantoor in hebben kunnen voeren.
Maar ze heeft dus de lengte van het kabeltje gemeten en een nieuw gemaakt.
En gezellig zitten kletsen. :D :wink:

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#557 Bericht door marian53 »

Ach wat is vriendschap , de echte vrienden , als het erop aankomt, zijn te tellen aan de vingers van een hand , ja goede kennissen heb ik genoeg , zelfs mensen waar je al jaren mee omgaat , kan ik niet altijd vrienden noemen .
Vrienden het is al bezongen , gedichten van gemaakt etc maar als het erop aankomt, het blijft een illusie .

Ik zit wel op facebook , en daar noemen ze het vrienden , nou oké . ik zit er niet mee .

Degeen die ik als vriend heb, en die mij kent behoeft geen woord , die weet dat ik er zal zijn .
Ik heb vrienden die zie ik soms een half jaar niet , maar komen we bij elkaar dan kijken we elkaar aan en de klik is er weer , dat durf ik ze bijna vrienden te noemen.

En soms gaat de telefoon en dan roep, hé ik heb vrienden :lol:

Gerrit vandaag toch even gezellig gehad zo te lezen , ik vermoed dat je gelijk zingt Wil je een koekje bij de thee :wink:
Ach zon meidje die jou komt helpen , met het nemen van de maat van het kabeltje , is toch gewoon gezellig joh .
En ze is ook nog een dierenliefhebber , 2 honden en 3 katten . :D
carpe diem

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#558 Bericht door Yleor »

Jammer Peet.

Via mail en sms komen de grootste misverstanden in de wereld, omdat je iemands gezichtsuitdrukking niet kunt zien. Iemands stijl van schrijven is heel persoonlijk en kan op een ander een heel andere indruk maken dan bedoeld is. Dat moet je bij het lezen eigenlijk altijd in je achterhoofd houden. Maarja, wij zijn allen mens ...

Het is prachtig geworden Marian, je prieeltje! Wat een gezellig hoekje om te zitten, je hebt eer van je werk! Je vogels zal het wel niet uitmaken, dus je moet er zelf maar van gaan genieten :-)

Gisteren was ik in de Amsterdamse Waterleidingduinen, met mijn maatje die nu echt vossen wilde zien. Nou, dat is gelukt! Er zijn daar vossen die naar jou toekomen, in plaats van dat jij ze moet zoeken ...
:roll: Plaatjes bij het draadje Landschapsfoto's

Gebruikersavatar
GerritE
Berichten: 3447
Lid geworden op: zondag 3 februari 2013, 15:27:54
Locatie: Eersel

#559 Bericht door GerritE »

En heb je nog konijnen gezien daar in de duinen ?

Denk trek nog een krop sla uit, ja we eten laat, maar dat mag ik zelf beslissen. :D
Hebben we alles gehad krijgen we dat ook nog.
Ben benieuwd of we volgende week nog sla eten, uit eigen tuin............ :roll:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Voorlopig nam het beest genoegen met wat gras, zal de sla nog niet ontdekt hebben. :D

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#560 Bericht door Yleor »

Ja, ik heb één konijn gezien Gerrit, dat was zo'n Vlaamse reus. Die liep rond op het terras van Panneland, los :lol: Hij vond het geen tijd om de wildernis in te trekken, net als jouw bezoek. Ik zou de sla maar gauw veiligstellen. Missen je buren geen huisdier?

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#561 Bericht door Lucje »

Petra, heel jammer dat je hier niet meer komt! Misverstanden zijn zo gauw ontstaan :( Gerrit, dit moet toch wel een konijn van buren of zo zijn. In ieder geval geen wild konijntje zo te zien. Wij hebben ook een konijntje in de tuin en bij mijn dochter, die een hele grote tuin heeft, lopen ook konijntjes die jongen hebben. Dat kan nog wat worden :) Die van ons eet netjes gras en zo, maar gisteravond zagen we dat hij/zij bij de anjers zat. Die schijnen ze ook heerlijk te vinden. Nou ja, het kan me niet schelen hoor, ik mis Lucje heel erg en heb nu toch weer een dier in de tuin!
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
Falcon
Berichten: 8992
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 0:28:27

#562 Bericht door Falcon »

Mooi konijn Gerrit! Heb je überhaupt nog sla uit eigen tuin kunnen eten?

Gerda, jammer dat je Lucje nog zo mist, maar snap het wel.

Roely, leuk om vossen te zien, ga zo even naar het andere draadje..

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#563 Bericht door Yleor »

Ja Gerda, dat is wat hè, een dier te moeten missen, ik mis Pim ook nog zo. En Herma zal Saffier wel missen ...

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#564 Bericht door Gawo »

Jammer Petra.
Ik zal je bijdrage missen.

Wat hebben wij het getroffen met het weer deze vakantie
:D
Mijn zus is nu één week hier en ze blijft nog een week, dus jullie zullen mij nog even niet veel "zien":wink:
Roely de albums zijn af was een hele klus, maar leuk als je ze nu weer door bladert, het gaat zo snel met die kleintjes.
Nu ze éénmaal goed los lopen merk je dat het praten ineens per week beter gaat bij die twee.

Leuk zitje heb je gemaakt Marian :)

Ach jee Gerrit heeft er weer een kostganger bij, nu ééntje van het andere soort met lange oren , die ook nog eens van Gerrit zijn eten mee eet.

Gerda een gemis van huisdier kan best lang duren, ik weet het uit ervaring.
En dan ineens is de pijn over en blijft de herinnering waar je dan met een lach en blijdschap aan terug denkt dat je dat samen hebt mee gemaakt.

Gebruikersavatar
GerritE
Berichten: 3447
Lid geworden op: zondag 3 februari 2013, 15:27:54
Locatie: Eersel

#565 Bericht door GerritE »

Falcon schreef:Mooi konijn Gerrit! Heb je überhaupt nog sla uit eigen tuin kunnen eten.
Ja hoor tegenwoordig voel ik me zelf ook net een konijn met al die sla in de tuin.
Ik kijk niet op een kroppie en gun een ander ook wel wat. :D

Afbeelding

De eerste is ten prooi gevallen, hier vooraan, maar hij moet nog veel eten wil hij me arm eten. :D
Hoewel, de vogels zijn er ook niet vies van als de plantjes net boven de grond uit komen. 8)

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#566 Bericht door roosje »

Weer terug dus van een heerlijke week die we bij mijn broer en vriendin van hem hebben doorgebracht. Het weer was fantastisch niet te heet en zon. Ik schrijf dit bericht dus op mijn tablet omdat mijn PC rare kuren vertoont. Eerst dachten we het opgelost te hebben behalve dus mijn blog nu doet hij het helemaal niet meer. Wachten dus op de PC man. Gelukkig kan ik wel op mij blog vanaf mijn tablet lezen en reageren maar dan kan ik geen foto's uploaden. Ik had graag wat foto's laten zien van o.a gieren die we gezien hebben. Nou dat moet dan maar even wachten.
Verder jammer te lezen dat jij Petra stopt met dit forum.
Geruit moest weer lachen om je verslag van KPN dame. Ook de kostgangers die je hebt blijven vermakelijk.
De voillerre is prachtig geworden Marian.
Nou ik hou het kort vind het storend om met twee vingers te moeten tikken.
Fijne dag allemaal.

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#567 Bericht door marian53 »

Jij ook een fijne dag Roos hopelijk krijgen we als de problemen zijn opgelost met de pc , wat van je prachtige foto's te zien .
En fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad .
En met twee vingers tikken :lol: ik kan niet anders .
carpe diem

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#568 Bericht door Yleor »

We horen je Franse verhalen nog wel Roos, fijn dat jullie het fijn hadden :-) Hier was het ook super weer hoor, alleen nu even niet ;-)

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#569 Bericht door roosje »

Inmiddels dus alle problemen opgelost en ook weer een blog geschreven :)

Afbeelding

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#570 Bericht door marian53 »

prachtige streek en opnames Roos ,Bedankt maar weer :wink:
carpe diem

Gebruikersavatar
GerritE
Berichten: 3447
Lid geworden op: zondag 3 februari 2013, 15:27:54
Locatie: Eersel

#571 Bericht door GerritE »

Konijn niet meer gezien, ik eet nog steeds zelf de sla op. :D
Maar die Roetmop heb ik al 7 dagen niet meer waargenomen.
Dat eten blijft onaangeroerd in het schuurtje staan.
Maar op een van mijn nachtelijke dwalingen door mijn eigen huis zag ik plots buiten iets dat op een kat leek.
Nu zet ik al een paar dagen het eten buiten neer en dat is s 'morgens telkens weg.
En om er nu zeker van te zijn dat ik niet liep te slaapwandelen heb ik vannacht maar een cam aan de achterdeur gehangen die naar buiten kijkt. :roll:
De eerste is van 23 uur en de 2e rond de klok van 3

Een vreemdeling

Vanavond de bak maar is binnen zetten want, ze of hij, blijkt wel interesse te tonen.

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#572 Bericht door marian53 »

Het is inderdaad weer een andere kat , volgens mij heb je er wel lol in Gerrit , dit keer een zwarte met witte poten en witte bef . :lol:
carpe diem

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

#573 Bericht door Gawo »

Roos je hebt weer schitterende foto's en verslagen op je blog :D

Gerrit deze lijkt inderdaad interesse te tonen, wordt dus vervolgd :wink:

Zo vakantie zit erop, maandag laat in de middag zus naar Schiphol gebracht en gisteren is Jan weer begonnen met werken.
Die vier weken zijn om gevlogen, nu maar weer langzaam maar zeker in het ritme komen :wink: , meestal gaat dat ook wel weer heel snel en als je dan een paar dagen verder bent, lijkt vakantie weer heel lang geleden.

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#574 Bericht door Yleor »

Jaja José, het is weer september, down to earth!

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#575 Bericht door roosje »

José, ja ineens (ook voor mijn gevoel) is daar de herfst en is iedereen weer terug van vakantie en weer aan de slag. Ook dit jaar is weer omgevlogen.
Dank voor je reactie op mijn blog.

Roely, ook bedankt voor je reactie :)

Gerrit, er lopen nogal wat katten daar bij jou in de omgeving. Die vertellen elkaar natuurlijk allemaal waar het lekkers te halen is.

Gesloten