Lieve mensen, sorry dat ik laat reageer maar wij hadden vrienden van ons op bezoek en daar zijn we heerlijk mee uit eten geweest.
Sorry dat ik jullie heb laten schrikken met mijn laatste zin. Daar bedoelde ik mee te zeggen dat mensen elkaar zover kunnen drijven met woorden die voor sommigen zo kwetsent kunnen zijn dat het ze letterlijk en figuurlijk kapot kan maken. Zijn zij dan zo perfect dat ze zich dat denken te kunnen permiteren. Is hun aanzien en reputatie dan zoveel waard

Ook nu noem ik geen namen of insinueer omstandigheden waardoor sommigen wel weten wat er bedoeld wordt. Dat is achterbaks en daar pas ik voor.
Nee ik ben niet perfect, ik heb mijn excuses aangeboden.
Ik ben blij met de mensen van dit forum, waar de Valken, vogels en de natuur de grootste prioriteit hebben, met zorg en liefde worden wetenswaardigheden achter elk onderdeel uitgezocht enz. Daar gaat het toch allemaal om. Dat waardeer ik in Dorine en Piet en iedereen die zich hiervoor inzetten.
Als ik dan wel eens aan iemand twijfelde heb ik dat nooit openbaar gedaan. Iemand uitlachen, of belachelijk maken, ik zou het niet durven om dat openbaar te doen. Niemand is perfect
Krokus, ik waardeer het des te meer dat je naar mij hebt gereageerd. En voor je open constructieve houding.
Sander, je bent een toffe peer.
Neeltje, dank je wel voor je lieve woorden.
Maria, ik ben blij dat je je hier heerlijk thuisvoelt.
Petra, je ben een grote lieve schat
Anita, mag het met een
En Piet en Dorine jullie krijgen van mij twee maal