Wat een uitdaging moet dat zijn om elk jaar wat nieuws te verzinnen voor Glow, het is een prachtig gezicht! Zo gek dat je volstrekt andere gebouwen kunt creëren met behulp van licht. Mooie foto's Dorine.
Wow! Vicks is geen Vicksje meer.
Wat een leuke foto's Petra.
Dat dwergnijlpaardje heeft het wel naar z'n zin.
Hij/zij heeft een brede grijns op z'n snuit.
Wat een mooie foto's Petra! Nou, die Vicks is zeker groot geworden zeg, wat gaat dat toch snel. Die babygirafjes, wat lief En de andere dieren zijn ook heel mooi!
Mooie foto's Petra. Ennuh, die slang: het enige wat mij niet is gelukt, is dat ik mijn hoofd niet precies in het midden kreeg. De rest 'Fluitje van een cent!'
Wat leuk Gerda!
Zo te zien had je een gezellig uitzicht.
Ziet er ontzettend leuk uit allemaal!
Wij zijn 2 dagen naar Maastricht en Valkenburg geweest.
Was ook zo gezellie!
Heb altijd een ontzettende angst voor de grotten gehad en ik had Roel beloofd om die grotten in te gaan voor de Kerstmarkt.
Ik heb er geen spijt van gehad. Wat was dat mooi (en niet eng )
Dat ziet er ook heel mooi uit Anita! Ik ben jaren geleden eens in de zomer in die grotten geweest maar nu is het natuurlijk nog veel mooier. Het was behoorlijk druk zo te zien
Wat heerlijk, die kerstsferen.
Brugge ziet er ontzettend gezellig uit Gerda.
Ondanks de regen.
Anita, het is duidelijk dat het in Maastricht en Valkenburg ook genieten was!
Maar, hoe mooi de grotten er ook uitzien, mij krijg je er niet in.
Fijn dat jullie zo genoten hebben Gerda en Anita.
Mooi foto's Gerda en Anita. Zelf ben ik een aantal jaren geleden tijdens de Kerst in Brugge geweest. Het leuke van Belgische kerstmarkten is, dat de inwoners zelf naar de markt komen om elkaar te ontmoeten, wat te drinken en te eten. Echt byzonder en leuk om mee te maken. Is toch anders dan hier en in Duitsland; is allemaal super commercieel en voor de toeristen.
Mooie dierenfoto's Petra, heb je een abonnement op BLijdorp? Zo'n girafje, het lijkt wel een mascotte!
Mooi is Brugge hè Gerda. In een van die verlichte geveltjes hebben Erik en ik eind jaren zeventig eens gelogeerd. Naderhand zijn we er eens met de kinderen geweest, maar toen vond ik het een beetje een museumstadje geworden, het was te perfect. Nu lijkt het weer anders.
Mij zul je niet zo snel op zo'n kerstmarkt vinden, maar de grotten op zich lijken me wel interessant. Je kunt er verdwalen is het niet? Eng. Altijd een bolletje wol meenemen dus, en afrollen.