Voorstellen (stel jezelf hier even voor als je wilt)

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#51 Bericht door Petra »

Ha Petra (naamgenote :lol: )/Twirre,

Heel leuk dat je je even voor komt stellen. Altijd leuk te weten welk mens achter een (in jouw geval stoere :wink: ) avatar schuilt.

Ja ja, die Pa en S2 kunnen er wat van, helemaal mee eens. Zelfs nu werken ze zich nog steeds in beeld.
Leuk dat je zicht hebt op de Deventer slechtvalken; die hebben hier ook hun 'eigen' draadje.

Bedankt voor de genomen moeite!
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#52 Bericht door Lucje »

Hoi Twirre,

Leuk dat je je voorgesteld hebt. Het seizoen is wel zo'n beetje voorbij, maar we genieten nog steeds van onze Pa en S2 en de kids. En natuurlijk van heel veel andere mooie dingen op het forum :D
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#53 Bericht door Yleor »

Hoi Twirre, welkom in dit land van slechtvalkengekte :wink: . Nu de boel in Nederland aan het aflopen is kun je je gaan richten op de andere kant van de wereld: Alcoa!

Barbara
Berichten: 7399
Lid geworden op: zondag 23 december 2007, 17:18:24
Locatie: Papenburg

#54 Bericht door Barbara »

Ha Twirre,

Welkom hier.
Dat is leuk, ik woon ook in Deventer :D
Al eens wezen kijken bij de slechtvalken in Deventer?
Goh leuk hoor iemand in de buurt.

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#55 Bericht door roosje »

Hallo Twirre, welkom ook namens mij. Het is nu wat rustiger hier maar zoals reeds vermeld door Roely begint het broedseizoen nu down under. Dus never a dull moment.
We lezen en zien graag verslagen uit Deventer dus een schone taak voor het voorjaar als de Slechtvalken op de Silo weer gaan broeden :wink:

Gebruikersavatar
Twirre
Berichten: 2
Lid geworden op: zondag 16 augustus 2009, 12:31:13
Locatie: Deventer

#56 Bericht door Twirre »

Goh word helemaal stil van zo'n warme ontvangst. Achter dat hele stoere zit wel een erg klein hartje hoor :roll:

En nee Barbara om heel eerlijk te zijn nog steeds niet, zie ze soms voorbij
vliegen vanaf mijn werkplek en ik weet waar ze "wonen", maar ja zo bekend ben ik niet in deventer dus ga ik zo de kaart er bij pakken. Als ik het goed heb zitten ze naast het trappen huis van de silo.

Leuk uitje voor je morgen middag na mijn werk.

Twan
Berichten: 226
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 15:18:15
Locatie: Tilburg
Contacteer:

#57 Bericht door Twan »

Hoi
al enkele berichtjes geplaatst maar nog nooit goed voorgesteld aan jullie
en het is nu toch rustig met de berichtjes dus een mooi moment daarvoor.

ik ben 46 jaar en woon samen met Petra in Tilburg een klein stukje verder dan de westpoint toren
Werk bij de gemeente als netwerkbeheerder en nadat we in het voorjaar de webcam online hadden gebracht ben ik gek geworden op die beestjes
daaruit is ook nu mijn 2e hobby ontstaan fotograferen.

mijn grootste hobby is de computer, maar heeft natuurlijk met mijn werk te maken, verder zijn we allebei gek op Amsterdam, als we een keer de staatsloterij winnen dan kopen we er iets :D
nu gaan we tussen de 5 en 10 keer per jaar maar op bezoek.
en het blijft steeds weer leuk en interessant.

groetjes
Twan en Petra

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#58 Bericht door roosje »

Hallo Twan en Petra,

Leuk dat je wat meer verteld over jezelf. We hebben al aardig wat van je postings mogen genieten ivm de Slechtvalken uit Tilburg. Nu het fotograferen opgestart. Nou dan kunnen we zeker wel wat mooie plaatjes verwachten van het Slechtvalken koppel uit Tilburg en misschien nog wel meer moois. :D

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#59 Bericht door Yleor »

Hoi Twan en Petra,

ik kan jullie liefde voor Amsterdam helemaal delen, ik woon er alweer 25 jaar, mooi aan de gracht. Indertijd kon je voor een appel en een ei iets kopen, want iedereen wilde naar het platteland en niemand wilde aan de grachten, dat is nu wel anders. Nu moet je inderdaad de hoofdprijs winnen, en dan moet je nog minstens vijf jaar op de wachtlijst voor een parkeervergunning.
Dat fotograferen kan verslavend zijn, dat weten Roos en ik ook :D . Ik waarschuw maar vast.

groeten
Roely

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#60 Bericht door Petra »

Ha Petra en Twan,

Heel erg leuk dat jullie je even voor komen stellen. Zeker ook omdat jullie best wel een gave rol gespeeld hebben rond de Westpoint Slechtvalken. Echt reporters uit het veld. :wink: Denk dat ik namens allen spreek dat we heel blij met jullie waren/zijn.

Leuk dat je ook meegewerkt hebt de cams te installeren. Dat schept ook al een band.

Fijn dat jullie Amsterdam tof vinden. Ik ga er graag rondscharrelen; maar ben dan o zo blij als ik huiswaarts keer... Rotterdam. :lol:
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
neeltje
Berichten: 8862
Lid geworden op: vrijdag 28 maart 2008, 19:17:38

#61 Bericht door neeltje »

Twan en Petra bedankt voor het voorstellen.
Dus jij bent actief betrokken geweest bij het online brengen van de cams bij de WestPoint toren?
Leuk hoor, en jullie wonen ook bij mij in de buurt, nou ja in de buurt, als ik ga fietsen buiten ons dorp, zie ik de WestPoint toren aan de horizon :D
Hopelijk in het voorjaar weer een mooi nestje slechtvalkjes daar.

Nelly
Berichten: 513
Lid geworden op: zondag 30 augustus 2009, 21:38:06
Locatie: Hengelo Ov

#62 Bericht door Nelly »

Hoi!
Ik dacht dat ik me op dit forum al had voorgesteld, maar dat is niet zo.
Dat is op het andere slechtvalkenforum geweest, excuses!

Daar gaat ie dan:
Ik ben Nelly, 56 jaar, woon in Hengelo Overijssel, ben getrouwd en heb 3 kinderen. Die zijn al uitgevlogen, alhoewel, de jongste zoon komt tijdelijk weer even terug op het vertrouwde nest. Komende zaterdag komt hij terug van een klein jaar backpacken in Nieuw Zeeland, Australië, Cambodja en Thailand :D
Ach, bijna vergeten, Chico, onze Drent hoort er ook bij!
En als we dat eens vergeten, dan zorgt hij er zelf wel voor dat dat maar van korte duur is!

Ik heb een baantje van zo'n 18 uur in de week.
Ik heb het geluk dat ik binnen 5 minuten lopen in het buitengebied zit, en na een kwartiertje in het bos aangeland ben.
Ik ben een "buitenmens", niet gehinderd door erg veel kennis.
Die kan ik hier opdoen!
Wat een info en links en wat een mooie foto's!

Hoe ik hier terecht kom?
Zoals zoveel mensen, via "Beleef de lente".
In 2008 vooral de torenvalken en de uilen gevolgd, en het afgelopen jaar, na het verdwijnen van Pa torenvalk, me op de slechtvalken geconcentreerd.
(ik heb gisteren nog de samenvattingen van Rosta op die site bekeken, prachtig)
Via die site eens op de site van Dorine, Zwiersje en Kuiko gekeken, en toen kwam ik op 2 slechtvalkenforums terecht.
En op deze site ben ik blijven "hangen".

Nou, dat was het wel zo'n beetje!
Groeten!
Nelly

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#63 Bericht door roosje »

Hoi Nelly,
Erg leuk dat je je even voorstelt.
Klinkt goed waar je woont. Lekker er op uit in de natuur.
Leuk hoor zo'n ondernemende zoon, wat zal hij een hoop te vertellen hebben na zo'n prachtige reis. :!:
Ik hoop dat je het hier op dit forum naar je zin zal hebben. :)

Gebruikersavatar
Yleor
Berichten: 12022
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 1:18:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

#64 Bericht door Yleor »

Welkom heten kan ik je niet meer Nelly, hoewel... 't is nog niet gebeurd door mij, dus toch: welkom!
Wat woon je fijn als ik dat zo hoor, na vijf minuten lopen nader ik pas het Vondelpark, maar daar mag ik natuurlijk als stedeling helemaal niet over klagen. Maar Twente is prachtig vind ik.
Spannend dat je jongste zaterdag thuiskomt! Je zult wel blij zijn hem heelhuids in je armen te kunnen sluiten :). En de hond zal wel in alle staten zijn.
Ik hoop dat je verder genieten zult van onze bijdragen en wij van de jouwe!

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#65 Bericht door Petra »

Ha Nelly,

Wat leuk dat je je hier voorstelt! Wat zal je zoon veel te vertellen hebben na z'n backpack avontuur. Beter nog: veel geleerd hebben. :lol:

Leuk ook te lezen dat je een buitenmens bent, denk dat Chico daar voor een gedeelte voor verantwoordelijk is. :lol: Lijkt me heerlijk om met je hond door de natuur te banjeren.
Enne, troost je, hier nog eentje 'niet gehinderd door enige kennis'. :wink: Al doende leer je, hetzij in de natuur, hetzij hier.

Wees en voel je welkom. Dit is een fantastisch, respectvol forum. Bovenal: veel plezier!

Edit: typefoutje verbeterd.
Laatst gewijzigd door Petra op dinsdag 9 februari 2010, 12:49:18, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Barbara
Berichten: 7399
Lid geworden op: zondag 23 december 2007, 17:18:24
Locatie: Papenburg

#66 Bericht door Barbara »

Hoi Nelly,

Leuk, nog iemand uit het oosten van het land.
Jij een beetje meer dan ik.
Ik ben ook een buitenmens en wandel graag met mijn hond(zie topic Merah)
Ik wens je hier heel veel kijk en leesplezier.

Gebruikersavatar
neeltje
Berichten: 8862
Lid geworden op: vrijdag 28 maart 2008, 19:17:38

#67 Bericht door neeltje »

Nelly, bedankt voor het voorstellen.
Je zoon is een jaar weggeweest? Wat zal hij veel te vertellen hebben, en weer moeten wennen aan het leventje thuis 8)
Je zal hem wel gemist hebben, ik vind het al erg dat mijn dochter een maand weggaat :?
Lekker is dat he, zeker als je een hond hebt, als je zo dicht bij een uitgebreid wandelgebied woont.
Veel plezier nog!

Gebruikersavatar
Lucje
Berichten: 3086
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 13:48:20
Locatie: Strijen

#68 Bericht door Lucje »

Hallo Nelly, ben wel een beetje laat met welkom heten maar had helemaal niet gezien dat je hier stond! Als ik het goed heb komt vandaag je zoon terug van zijn grote reis! Wat zal dat fantastisch zijn :D En nog veel plezier op dit leuke en leerzame forum!
There will be sunshine after rain.

Gebruikersavatar
Gawo
Berichten: 16773
Lid geworden op: woensdag 4 april 2012, 20:33:40
Locatie: Amersfoort

voorstellen

#69 Bericht door Gawo »

Hallo ik ben José en woon in Amersfoort.

Ik ben 56 jaar, getrouwd met Jan en wij hebben twee kinderen, een zoon en een dochter.
Beiden al uitgevlogen en hebben een eigen huisje met hun partners.
Mijn dochter en haar man hebben we sinds Januari 2011 een zoon, dus zijn wij trotse opa en oma geworden.
Mijn hobby's zijn slechtvalken, vogelfotografie met name tuinvogels, kleinzoon fotograferen, tekenen en tuinieren.
Ik volg dit forum al een paar jaar en heb gisteren een account aan gemaakt om juist in deze tijd even te vertellen dat ik hier zo veel leer en geniet van al het moois wat voorbij komt.
Mischien dat ik in de toekomst ook eens een foto zal plaatsen bij de rubriek andere vogels om die met jullie te delen.

Maria
Berichten: 6234
Lid geworden op: woensdag 9 april 2008, 20:30:50
Locatie: deurne

#70 Bericht door Maria »

gawo van harte welkom hier en dat je veel plezier mag beleven :lol: maria

Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 33498
Lid geworden op: zaterdag 22 december 2007, 18:58:54
Locatie: Rotterdam

#71 Bericht door Petra »

Ook van mij een warm welkom Gawo; wat fijn dat je hier geniet. Dank je wel voor het voorstellen!
AfbeeldingWees het verschil wat je wilt dat de wereld ziet. (Gandhi).

Gebruikersavatar
marian53
Berichten: 23233
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:20:11
Locatie: s-Hertogenbosch

#72 Bericht door marian53 »

ook namens mij hartelijk welkom Gabo , ik hoop dat je heel veel leesplezier hier vind , en ik kijk zeker uit naar mooie foto's , want daar genieten we allemaal van .
Ik begrijp dat je ook dat je een valken fan bent dus dan kan je voorlopig wel vooruit met lezen, kijken, en hopenlijk ook veel genieten. :D
carpe diem

Zwiersje
Berichten: 10596
Lid geworden op: zondag 8 juni 2008, 10:30:11
Locatie: Duiven
Contacteer:

#73 Bericht door Zwiersje »

Ook namens mij een warm welkom Gabo :D
Zo te lezen geniet jij ook ontzettend van de vogels en de natuur.
Nou een warmer nestje als hier kan je niet vinden :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
roosje
Berichten: 18549
Lid geworden op: woensdag 19 december 2007, 10:00:17
Locatie: Belgie
Contacteer:

#74 Bericht door roosje »

Gawo,
Ook ik wil je van harte welkom heten.
Voor al je interesses ben je hier aan het goede adres.
Je foto bewonderd van de pimpeltjes. Erg leuk en hoop dat je nog meer foto's zal plaatsen.

Liesbeth60
Berichten: 12471
Lid geworden op: zondag 6 juni 2010, 21:19:05
Locatie: Arnhem
Contacteer:

#75 Bericht door Liesbeth60 »

Gawo / José, ook namens mij een hartelijk welkom.
Als ik je hobby's zo zie, denk ik dat je je hier snel thuis zult voelen.
Ik wens je heel veel plezierige uurtjes toe. :D

Gesloten