Landschapsfoto's of andere mooie foto's 2012
o Jose dat was niet de bedoeling die reclame, de test was hoe rechtstreeks te plaatsen zonder dat je het eerst op Imgur zet ,
ik begreep van Dorine dr uitleg dat dat kan, door te drukken onder het tekstvak waar staat voeg plaatje toe aan je bericht .
wel aanklikken familieopslag , wist niet dat er dan reclame bij kwam .
Of ik doe iets niet goed .
Dit leek me wel zo makkelijk en scheelt een hoop werk .
ik zag dat het ij Gerrit ook zo was dus het zal er wel bij horen .
Maar reclame vind ik niks dan maar op de oude manier.
ik begreep van Dorine dr uitleg dat dat kan, door te drukken onder het tekstvak waar staat voeg plaatje toe aan je bericht .
wel aanklikken familieopslag , wist niet dat er dan reclame bij kwam .
Of ik doe iets niet goed .
Dit leek me wel zo makkelijk en scheelt een hoop werk .
ik zag dat het ij Gerrit ook zo was dus het zal er wel bij horen .
Maar reclame vind ik niks dan maar op de oude manier.
carpe diem
Jeetje Marian, wat een dik pak sneeuw bij jou! Gezellige tuin, echt een vogelparadijsje. Geslaagd probeersel hoor.
Hier wat fotootjes. Absoluut niet bijzonder, eigenlijk 't plaatsen niet waard (meen ik!). Maar geeft wel 'n ideetje hoe de vogeltjes hier bediend worden, ter vermaak van het poezenbeest. Die houdt de wacht!
In de raamstijlen heb ik 'n paar draadnagels geslagen en daar de silootjes aan opgehangen (ik woon 1 hoog).
Hier een vogelschim op de vensterbank, goed geobserveerd.
Goedemorgen!
En onze kerstboom. Jeetje, 't is eigenlijk een 3x nix boompje maar ach, 't gaat om het idee (en de rommel )
Hier wat fotootjes. Absoluut niet bijzonder, eigenlijk 't plaatsen niet waard (meen ik!). Maar geeft wel 'n ideetje hoe de vogeltjes hier bediend worden, ter vermaak van het poezenbeest. Die houdt de wacht!
In de raamstijlen heb ik 'n paar draadnagels geslagen en daar de silootjes aan opgehangen (ik woon 1 hoog).
Hier een vogelschim op de vensterbank, goed geobserveerd.
Goedemorgen!
En onze kerstboom. Jeetje, 't is eigenlijk een 3x nix boompje maar ach, 't gaat om het idee (en de rommel )
-
- Contacteer:
Marian, wat een mooie foto's heb je gemaakt! Foto's met sneeuw zijn altijd moeilijk vind ik, maar die van jou zijn prima. En wat heb je een mooie tuin! Petra, jouw foto's zijn het altijd waard om geplaatst te worden. Het is zo leuk om Doosje te zien. Vooral die in bed, wat een koppie En je boompje staat ook al, gezellig met deze donkere dagen
There will be sunshine after rain.
En zo is de eetkamer, ik heb voor het raam alleen een ijspegelgordijn aan lichtjes hangen, wat je daaronder ziet is van de overkant buren de buitenverlichting.
Op de eettafel ook een guirlander met lichtjes, straks komt daar wel een tafelkleed onder.
Deze tafel kunnen we uitschuiven en we hebben nog zo'n tafel die we erbij kunnen zetten( evenhoog) en dan kunnen we met een man of veertien / zestien aan tafel eten.
Moet wel het bankstel aan de kant geschoven worden
Jan en ik geven nog wel eens etentjes, ik zoek dan de recepten en Jan kookt dan
Wel veel werk, maar ozo gezellig
We hebben voor een paar jaar terug toen mijn moeder tachtig werd een etenje op de bbg klaar gemaakt van vijf gangen ( geflambeert ijs toe) voor een mannetje of dertig
Op de eettafel ook een guirlander met lichtjes, straks komt daar wel een tafelkleed onder.
Deze tafel kunnen we uitschuiven en we hebben nog zo'n tafel die we erbij kunnen zetten( evenhoog) en dan kunnen we met een man of veertien / zestien aan tafel eten.
Moet wel het bankstel aan de kant geschoven worden
Jan en ik geven nog wel eens etentjes, ik zoek dan de recepten en Jan kookt dan
Wel veel werk, maar ozo gezellig
We hebben voor een paar jaar terug toen mijn moeder tachtig werd een etenje op de bbg klaar gemaakt van vijf gangen ( geflambeert ijs toe) voor een mannetje of dertig
-
- Contacteer:
En zo de voordeur, had je het nog gezien Anne Marie?
Foto is wat scheef genomen, maar het ging erom om jullie een idee te geven.
Wij hebben dus een groot raam boven de voordeur en toen Wendy uit huis trouwde wilde ik iets aparts maken wat versiering betrof.
Deze lat door Jan laten maken en zo kon ik er destijds een bloemstuk op maken.
Lat zit op twee beugeltjes die Jan aan de muur van het raamkozijn heeft gemaakt.
Normaal hangt dat er niet , maar met de kerst maak ik er sindsdien een kerststuk op
Foto is wat scheef genomen, maar het ging erom om jullie een idee te geven.
Wij hebben dus een groot raam boven de voordeur en toen Wendy uit huis trouwde wilde ik iets aparts maken wat versiering betrof.
Deze lat door Jan laten maken en zo kon ik er destijds een bloemstuk op maken.
Lat zit op twee beugeltjes die Jan aan de muur van het raamkozijn heeft gemaakt.
Normaal hangt dat er niet , maar met de kerst maak ik er sindsdien een kerststuk op
Wat een sfeervolle foto's zijn er toch geplaatst
Dit vind ik altijd zo mooi om te zien, de sneeuw, de lampjes, de prachtige kerstbomen en een hartensmeltende Doosje
Peet de boom van mij zal niet veel groter zijn hoor
Moet nog beginnen. Ben nog aan het bijkomen van een heerlijk feestend weekend
Nou Jose, dat ziet er allemaal schitterend uit.
Wat een sfeertje!
Dit vind ik altijd zo mooi om te zien, de sneeuw, de lampjes, de prachtige kerstbomen en een hartensmeltende Doosje
Peet de boom van mij zal niet veel groter zijn hoor
Moet nog beginnen. Ben nog aan het bijkomen van een heerlijk feestend weekend
Nou Jose, dat ziet er allemaal schitterend uit.
Wat een sfeertje!
Leuk, al die soorten kerstbomen! Ik heb wel een echte (staat nog steeds buiten). Ik ben wel al meer dan een maand aan het snuiten en niezen, ook een allergie, maar ik weet niet waarvoor. Volgens de dokter kan het door de hazelaars in de tuin komen. Die kan ik moeilijk weghalen dus dan kan de kerstboom er ook nog wel bij José, volgens mij heb jij een ideale man
There will be sunshine after rain.
Nou Petra, je boompje mag dan wel niet zo groot zijn, het heeft wel heel veel gespreksstof veroorzaakt en een heleboel foto's.
En voor Dozemans is ie ideaal. :
Hier binnen geen kerstboom, wij krijgen straks buiten weer een hele grote kerstboom met lichtjes vlak voor ons raam.. mooi toch!
En voor Dozemans is ie ideaal. :
Hier binnen geen kerstboom, wij krijgen straks buiten weer een hele grote kerstboom met lichtjes vlak voor ons raam.. mooi toch!
Where the Spirit of the Lord is, there is freedom.
Leuk al die fantstische, kerstige reacties! Moet wel een beetje grinniken om de 'hoge bomen', stoeltje erbij pakken voor de piek/ster. Zie 't voor me!
Ik vind 't super allemaal, hoop dat we nog meer boompjes gaan opzetten. José, je hebt er veel werk van gemaakt zeg! Dat noemen ze geloof ik: vol ornaat?
Hoop ook jullie boompjes te mogen zien, binnen (Liesbeth, Anita) of buiten (Falcon). Ook een oplossing trouwens, heb je binnen geen 'rommel'. Marian 'staat' ook al, mooi!
P.s. Anita: kleine boompjes zijn veel handiger voor de poezen, kunnen ze overal beter bij.
Ik vind 't super allemaal, hoop dat we nog meer boompjes gaan opzetten. José, je hebt er veel werk van gemaakt zeg! Dat noemen ze geloof ik: vol ornaat?
Hoop ook jullie boompjes te mogen zien, binnen (Liesbeth, Anita) of buiten (Falcon). Ook een oplossing trouwens, heb je binnen geen 'rommel'. Marian 'staat' ook al, mooi!
P.s. Anita: kleine boompjes zijn veel handiger voor de poezen, kunnen ze overal beter bij.