Landschapsfoto's of andere mooie foto's 2013
- Yleor
- Contacteer:
Een schitterend gebied Roos, en je heb er fantastische foto's gemaakt. Wat een mooie tinten bij elkaar! Een genoegen om naar te kijken. Dat bovenste bekermos heb ik in Cuijk gezien, toen wij aan het passagieren waren met een Rode Kruisgast in een rolstoel. Moeilijk om de species te bepalen.
Jammer dat je de Kleine zwanen niet van dichtbij kon zien, ze hebben mooie koppen.
Jammer dat je de Kleine zwanen niet van dichtbij kon zien, ze hebben mooie koppen.
-
- Contacteer:
Het heeft wel niks met levende dieren te maken , maar de kerststal in de ST Jan lijk wel een opgezette dierenwinkel .
Dus wie zin heeft kan even hier kijken , o ja het kindje is nog niet geboren
http://www.flickr.com/photos/100827372@ ... 914643546/
Dus wie zin heeft kan even hier kijken , o ja het kindje is nog niet geboren
http://www.flickr.com/photos/100827372@ ... 914643546/
carpe diem
- Dorine
- Contacteer:
Gisteravond al de foto's gekeken en vanochtend nog een keer
Je kunt het zo gek niet bedenken of het staat er opgezet bij, ik zag zelfs een paard/pony staan.
Op zich kunnen opgezette dieren best een mooie invulling geven aan zo'n kerststal maar ik vind het hier toch wel erg veel van het goede.
Je hebt het overigens wel mooi in beeld gebracht Marian.
Je kunt het zo gek niet bedenken of het staat er opgezet bij, ik zag zelfs een paard/pony staan.
Op zich kunnen opgezette dieren best een mooie invulling geven aan zo'n kerststal maar ik vind het hier toch wel erg veel van het goede.
Je hebt het overigens wel mooi in beeld gebracht Marian.
Nou , ik zelf vond er niet veel aan ,Eerst sta je n uur in de rij en dan ga je door de piepschuim en de opgezette beesten , ik dacht ik had net zo goed naar naturalis kunnen gaan, of het ligt aan mij , dat kan ook , want je hoort wel de oooo en de aaa.
Het leuke was dat ik later bij de muziek stond , en toen pas in de gaten kreeg dat het Karin Bloemen was wie stond te zingen , nee dan ben je geen doos
Het leuke was dat ik later bij de muziek stond , en toen pas in de gaten kreeg dat het Karin Bloemen was wie stond te zingen , nee dan ben je geen doos
carpe diem
- Piet
- Site Admin
- Contacteer:
Als kleine aanvulling op het blog van Dorine nog een foto van een van de jonge leeuwen, wat zijn ze toch mooi aan het worden.
George Orwell wrote:
"All animals are equal, but some animals are more equal than others."
Don't Worry Be Happy
"All animals are equal, but some animals are more equal than others."
Don't Worry Be Happy
Marian, wat heb jij veel foto's gemaakt, maar wat wil je met zoveel dieren.
Smaken verschillen, maar ook ik vind het wat teveel van het goede.
Wel heb je het mooi in beeld gebracht en ook wat eromheen allemaal te zien en doen was.
Dank je wel.
Dorine opnieuw genoten van je blog en prachtige foto's!
Piet jij ook voor je bijdrage en extra toevoeging...
Heerlijk dat jullie er toch even tussenuit konden gaan, juist toen er veel andere dingen op je bordje lagen.
Smaken verschillen, maar ook ik vind het wat teveel van het goede.
Wel heb je het mooi in beeld gebracht en ook wat eromheen allemaal te zien en doen was.
Dank je wel.
Dorine opnieuw genoten van je blog en prachtige foto's!
Piet jij ook voor je bijdrage en extra toevoeging...
Heerlijk dat jullie er toch even tussenuit konden gaan, juist toen er veel andere dingen op je bordje lagen.