Geweldige foto's.
Ik zag het vanmorgen bij WNL op nederland 1 dat er zulke mooie regenbogen te zien waren met foto's en dat het in Amsterdam op zijn mooist te zien was.
Wow Roely, wat een prachtige foto's. Ja, bij ons was die lucht ook te zien, maar dan zonder regenboog. Wij vonden het een heel byzonder gezicht.
We zien veel mooie luchten, maar zoals gisteravond...nog nooit eerder zo'n oranje gloed over de (hele?) stad.
Ja, die kleuren waren geweldig AnneMarie, dat heb ik niet vaak zo gezien. En op straat liepen allemaal mensen met paraplu's die geen flauw idee hadden wat ze misten! Op AT5 staat een hele rij foto's van de regenboog.
Prachtig zo tegen die blauwe lucht Dorine! En ik had het zittende paard helemaal gemist, wat een grap . En Roos' oranjetipje is ook mooi, maar goed dat het koud was, want het zijn zenuwelijdertjes en lastig op de foto te zetten.
Vorige week samen met Dirk Eijkemans op zoek geweest naar boomkikkers.
Helaas maar 4 stuks gevonden
en gisterochtend was het eens een keer droog en zag ik eens een andere kleur blauw in de lucht.
reden genoeg om al om half 8 in het bos te zijn, het was heerlijk.
Mooie sfeervolle bosfoto's Dorine!
Ik weet niet of vier kikkertjes weinig is, maar misschien zitten ze een beetje beschut vanwege het toch niet zo mooie weer.
Zo daar heb ik eens even van zitten genieten , wat hebben jullie veel vogels gezien , geen wonder dat je daar naar terug wilt .
Het zijn dan ook stuk voor stuk juweeltjes .
Bedankt voor het delen , je zou zo er een expositie van kunnen maken .
Wat een prachtige serie is dat, ik heb ervan genoten, dank je wel
Alleen deel 1 gezien, de andere doe ik morgen als Elin slaapt.
Zoveel soorten vogels die ik nooit in het echt gezien heb, ook de bloemen, vlinders en omgevingsfoto's zijn ook prachtig.
Inmiddels deel 2 ook gezien.
Net zo schitterend als deel 1, wat zijn de bijeneters toch prachtige vogels en wat heb je alles toch mooi vast kunnen leggen